بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲
کد خبر : ۱۱۵۲۲۶
شرکت یک هزار و چهل میلیارد تومانی سایپا پیش بینی درآمد هر سهم در سال مالی منتهی به 29 اسفند 92 براساس عملکرد واقعی دوره 9 ماهه را منتشر کرده است.

"خساپا" برای هر سهم در سال مالی 92 مبلغ 435 ریال زیان خالص پیش بینی کرده که در دوره 9 ماهه 86 درصد از آن را محقق نموده است.

این شرکت بزرگ خودروساز که نسبت به گزارش قبلی زیان هر سهم را 6 ریال کاهش داده موارد ذيل را به عنوان مفروضات پيش بني سود هر سهم اعلام نموده است:

- درآمد حاصل از سرمايه گذاري در شرکت هاي گروه بدليل مقررات سازمان بورس در اطلاعات 9ماهه واقعي شناسايي نشده است.

- اطلاعات ارائه شده بدون سود (زيان) احتمالي تسعيرارز مي باشد.

- شرکت برنامه ريزي لازم به منظور افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي دارايي ها را در دستور کار خود قرار داده و در حال انجام اقدامات مربوطه مي باشد.

- قيمت فروش محصولات تا پايان سال 1392 افزايش نداشته است.

شایان ذکر است مطابق صورت هاي مالي ميان دوره اي شش ماهه منتهي به 31 شهریور 92 زيان انباشته شرکت اصلي مبلغ 628 میلیارد و 639 میلیون و 200 هزار تومان بوده، بنابراين شرکت مشمول ماده 141 اصلاحيه قانون تجارت مي باشد.




اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علیرضا
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۵۲
جالبه از زمانی که گزارشهخای 9 ماهه خودرویی ها خیلی خوب شده و چشم انداز مثبتی ایجاد شده و تحریمهای خودرو هم برداشته شده خودرویی ها رفت تو اصلاح .فکر کنم نمادهای این گروه که اصلاح قیمت در این روزها داشتند افزایش پیدا میکنند. ولی نمادهایی که در 4روز اخیر باسعود همراه بودند وارد اصلاح قیمت میشوند.
مهدی
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۳
ممنونم که فرموده اید زیانده است دو سال است سرمایه ام گیر کرده تازه به قیمت خرید نرسیده نمیدونم بفروشم یا نفروشم ؟؟؟
هدی
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۷
سرمایه گذاری سایپا اری. خساپا هر گز.......