بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶
کد خبر : ۱۱۵۹۴۳
مردم نگران مشکلات سامانه ثبت نام سبد کالایی نباشند.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، این وزارت خانه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: اخبار واطلاعات مربوط به سبد کالا که فقط از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه اعلام می شود، معتبر است.

 در این اطلاعیه آمده است: اخبار رسانه‌ها در خصوص سامانه‌ توزیع سبد کالا، اشاره به سامانه در حال آزمایش و ساختی است که به دلیل محدودیت پهنای باند هنوز نهایی نشده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن عذر‌خواهی اعلام کرد: به محض آماده‌ شدن سامانه، مراتب به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین اعلام کرد: کلیه کالاهای مورد نیاز سبد کالای حمایتی تأمین گردیده و در شبکه‌های توزیع قرار گرفته است که با راه‌اندازی زیرساخت الکترونیکی مربوطه، توزیع سبد کالا نیز آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمدامين كياني
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹
جه جالب نگران نباشند ... سامانه ... بجاي اعطاي 80 هزار تومان سبد كالا كه تاثيري در زندگي مردم ندارد به فكر اشتغال، جلوگيري از تورم، عدم افزايش 85 درصدي قيمت انرژي در بحث هدفنمندي يارانه ها (در حال حاضر) كه تورم شديدي را به دنبال دارد و ...
محمد
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
به یمن دادن سبد کالای خانوار شرکت ما دید دستمون باز شده حقوق این ماه و نداد
محمد
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲
به یمن دادن سبد کالای خانوار شرکت ما دید دستمون باز شده حقوق این ماه و نداد
پریچهر صفایی پورزمانی
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
با سلام
من سرپرست یک خانواده 4 نفره می باشم که همه بیکار می باشند و هیچ حقوقی دریافت نمی کنیم چرا سبد کالا به ما تعلق نگرفته است لطفا مجددا بررسی کنید.