{mosimage}شرکت همچنان با قدرت و تلاش بر روی سرمایه گذاریهای غیر بورسی خود فعال است بطوریکه مواد اولیه طرح فسفات کارون همین روزها وارد شده و به محض ورود مواد اولیه این طرح راه اندازی می شود.

"> طرح فسفات کارون"وبوعلی" آماده راه اندازی شد

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۹:۴۷

{mosimage}شرکت همچنان با قدرت و تلاش بر روی سرمایه گذاریهای غیر بورسی خود فعال است بطوریکه مواد اولیه طرح فسفات کارون همین روزها وارد شده و به محض ورود مواد اولیه این طرح راه اندازی می شود.

کد خبر : ۱۱۹۶۷

طرح فسفات کارون"وبوعلی" آماده راه اندازی شد

شرکت سرمایه گذاری بوعلی از جمله شرکتهای بورسی می باشد که سهام آن پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه با افزایش قیمتی حدود 26 درصد بازگشایی شد و پس از معامله در یک دوره کوتاه سهام این شرکت با صف فروش سنگین از سوی سرمایه گذاران بورس مواجه شد.

در همین راستا خبرنگار بورس نیوز طی گفتگویی با دکتر خدامرادی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بوعلی علت این امر را جویا شد و ایشان نیز با اشاره به پرتفوی سرمایه گذاری های بورسی خود اظهار داشت: پرتفوی سرمایه گذاریهای بورسی "وبوعلی" نه تنها هیچ تفاوتی با روزهای قبل از برگزاری مجمع خود ندارد بلکه این شرکت با توجه به وضعیت مناسب و آینده خوبی که برای سهام شرکت پتروشیمی فن آوران متصور بود اقدام به خرید حجم بالایی از سهام این شرکت نمود که از این بابت نیز سود خوبی بدست آورد.

وی افزود: از طرفی دیگر نیز شرکت همچنان با قدرت و تلاش بر روی سرمایه گذاریهای غیر بورسی خود فعال است بطوریکه مواد اولیه طرح فسفات کارون همین روزها وارد شده و به محض ورود مواد اولیه این طرح راه اندازی می شود، از سوی دیگر پروژه جم را در دست راه اندازی داریم که این پروژه نیز طی روزهای آتی راه اندازی خواهد شد.

دکتر خدامرادی در پاسخ به سوال بورس نیوز مبنی بر علت ایجاد صف فروش برای سهام "وبوعلی" خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از چالش های اصلی شرکت ما تداوم دید سیمانی بودن "وبوعلی" در بین سهامداران است در حالی که هم اکنون تنها در حدود 32 درصد از پرتفوی ما سهام شرکتهای سیمانی است و تغییرات قیمتی بر سهام شرکتهای سیمانی تاثیر چندانی بر سهام ما ندارد چراکه در پرتفوی بورسی ما آنقدر سهام مناسب و سودده وجود دارد که این تغییرات تاثیری بر سهام ما نخواهد داشت و از سوی دیگر سودی که در آینده ای نزدیک از محل سرمایه گذاری های غیر بورسی بدست خواهد آمد تاثیری مثبت و قابل توجه بر سهام ما خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد : با توجه به وضعیت کنونی بازار سرمایه و نوسان های ایجاد شده در قیمت سهام اکثر شرکتها، اغلب شرکتهای سرمایه گذاری نیز به تبع این مسئله با افت قیمت روبرو شده اند که در آینده با مثبت شدن شاخص های بورس این شرکتها نیز جایگاه خود را بدست خواهند آورد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر