بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
دور از مرام ما ایرانی هاست ما که در همین سالهای نچندان دور اختلاس 123میلیاردی بانک صادرات، اختلاس 3هزار میلیاردی از سیستم بانکی کشور بازم از بانک صادرات و رقم های ریز و درشت از این قبیل رو با سخاوت تحمل کردیم حالا این دوست عزیز رو که در سالهای اخیر آسایش خود را بخاطر آسایش ما به کناری نهاده به آب و آتیش زده و حتی از حضور در مجالس حرکات موزون محلی تاجیکستانی هم دریغ نداشته در زندان بماند و روزگار به سختی گذراند.
کد خبر : ۱۲۱۲۹۶

این روزها دولت در صدد اجرای فاز بعدی طرح تحول اقتصادی است .قیمت های اجناس مختلف نیز بی محابا روبه افزایش است در این بین دولتی ها توصیه به انصراف از دریافت یارانه دارند البته این توصیه ها کمی هم حالت تهدید دارد و کم مانده بگن غلط میکنی یارانه بخواهی !!!

چراکه دولتی ها گفته اند اگر ثبت نام هم کنید بررسی می کنیم و خودمان تشخیص می دهیم که کی باید بگیره و کی نباید بگیره .
 
در این بین اشخاص و گروههای شناخته شده و مورد احترام جامعه نیز با اعلام انصراف از دیافت یارنه سعی در فرهنگ سازی در این زمینه دارند به قول معروف کمپین های خودجوش برای ترغیب مردم برای عدم دریافت یارانه شکل گرفته است .
 
ناگفته نماند اینطور که از گفته های مسئولین دولتی می توان دریافت اینبار دولتی ها حسابی با دست پر وارد گود شده اند و اطلاعات آماری نسبتا دقیقی از وضعیت اقتصادی یارانه بگیران جمع آوری نموده اند و دیگر راه فرار باقی نمانده و خیلی ها چه به دلخواه چه به اجبار راهی جز عدم دریافت یارانه ندارند.
 
گلریزان

ما هم گفتیم از این قافله جا نمانیم و در این روزهای تاریخی اقدام در خور توجه کنیم و کمپین تشکیل دهیمکه امید داریم در صورت استقبال بتوانیم این کمپین را از سطح داخلی به عرصه های بین المللی گسترش دهیم موضوع این کمپین هم ریشه در فرهنگ ما دارد هنوز واژه گلریزان برای خیلی ها آشناست گلریزان اقدامی است که عمدتا در جهت حل مشکل مالی یک شخص با آبرو و به همت یک شخص با آبرو صورت می گیرد.

شما بگید برای کسی که در برهه های سخت کشور و سالهایی که تحریم های فراوان کمر مردم را خم می کرد خودرا وقف مردم کرده وحالا یه گرفتاری کوچک برایش پیش اومده نباید کاری کرد .
 
اصلان مگه تمام بدهی این آدم چقدره ؟
 
بابا دوستان حساب کردند کل بدهی این آدم زحمت کش این به قول خودش ..... اقتصادی این کسی که با خوردن خاک صحنه و آغاز فعالیت خود از زمین های خاکی توانسته اندک مال منالی بهم زده و آن را هم وقف آسایش مردم کرده همش معادل 3ماه چندر غازیارانه دریافتی ما ایرانی هاست.
 
شما فکر کن به خاطر این مبلغ ناچیز فردی رو که اینقدر به گردن ما ایرانی ها حق دراه الان تو زندانه .
 
تازه تحقیق هم کردند این آدم آبرو دار مستحق هم هست و هرچه گشتند مال منالی نداشته که بدهی بابک زنجانی عزیز رو باهاش تسویه کنند .
 
بخدا این دور از مرام ما ایرانی هاست ما که در همین سالهای نچندان دور اختلاس 123میلیاردی بانک صادرات، اختلاس 3هزار میلیاردی از سیستم بانکی کشور  بازم از بانک صادرات و رقم های ریز و درشت از این قبیل رو با سخاوت تحمل کردیم حالا این دوست عزیز رو که در سالهای اخیر آسایش خود را بخاطر آسایش ما به کناری نهاده به آب و آتیش زده و حتی از حضور در مجالس حرکات موزون محلی تاجیکستانی هم دریغ نداشته در زندان بماند و روزگار به سختی  گذراند.
 
من میگم در این کمپین که همزمان شده با زمان غربالگری یارنه بگیران و عزم ملی در این زمینه مشاهده می شود جای آن دارد که ما از دولت بخواهیم تا بخش کوچکی از منابع حاصله از انصراف ما از دریافت یارانه خومان را به بازگشت این جهادگر اقتصاد به آغوش خانواده اختصاص دهد .

از مرده کمتره !
 
تازه راه دوری هم نمیره وقتی که تو این مملکت متوفیان ما به گواه سخنان معاون اول رئیس جمهور هنوز یارانه دریافت می کنند بابک زنجانی از اونا که کمتر نیست! هست؟
البته گفته می شود این عزیز در این مدت خودش بیکار نبوده و تمامی بدهی خود را در یک فقره چک تضمین نموده که در اردیبهشت ماه 93قابل حصول است.

کمپین جهانی
 
ما امید واریم با حمایت شما از این کمپین بتوانیم با تشکیل کمپین ها دیگر و حتی تشکیل کار گروه تخصصی دوباره شرایط خدمت رسانی بیشتر این گونه افراد را در کشور شاهد باشیم و دیگر شاهد خروج آنها از کشور نباشیم .
 
واقعا دور ازتدبیر و امید است که افرادی مانند زنجانی ها و خاوری ها و مه آفریه ها از عرصه خدمت رسانی حذف شوند و تجربه های خود را به خارج از کشور و یا خارج از این دنیا انتقال دهند.
 
این مطلب طنز است
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

بابک زنجانی فقط مهره بعضی ها بود و حالا هم مهره سوخته است و یک سیبل برای شریکان دزد و رفیقان قافله !!!

محمود
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
گل گفتي دمت گرم اقتصاد ويرانه فعلي بخاطر اختلاسهاي انچناني است كه بعد از سپري شدن اين همه مدت هنوز يك نفر مجازات نشده ولي اگريك دزد دست اخر بود الان خيلي وقتها پيش بر سر بالاي دار رفته بود اين عدالت اخر زماني است ؟
k
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
دولت قبل با هزار توجیه و ترفند و دلایل عوام فریبانه یارانه را حذف کرد و باعث شد تولید به فلاکت بیوفته و همه اون یارانه را به جیب همه مردم گذاشتند و بهش افتخار کردند و گفتند پول ... ولی حالا التماس می کنن که نگیرید .
نا شناس
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
عزيز جان درست گفتي
همچين طنز هم نيست!
حسین
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
30 هزار میلیارد تومن از ارزش بازار بورس کم شده یعنی در اصل خارج شده و ملت ضرر کرده اند حالا هنوز از اختلاس 3 هزار میلیاردی سخن میگویند
حسین
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳
ما قبلا درآمدمون بیشتراز 2.5 بودولی ازوقتی دولت تدبیروامید ماهی 2 تومان توبورس بما ضررمیزنه حقوق باقیمانده مون شد زیر 600 ناچارشدیم فرمو پرکنیم وماحصل واقعی درآمدمون رو زیر600 بزنیم باشدکه گرفتن یارانه کمی از آلاممان بکاهد
محمود
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸
ما و همه مانند ما به شرط برخوداری .... نه تنها انصراف میکنیم بلکه حاضریم هر نوع کمکی هم که از دستمان بربیاید بکنیم ایشاله خداوند قبول بکنه
صرفا جهت اطلاع
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴
بابک زنجانی رشد یافته دولت هاشمی و خاتمیست! وقتی احمدی نزاد داشت تو سال 88 دزدیها رو رسوا میکرد بعد چند سال اینا با نقشه پرتش کردن به سمت احمدی نزاد!
صرفا جهت اطلاع
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷
راستی شهرام جزایری چی شد!
امیدوار
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
با این مطلب حال کردم.
saman
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸
ما که یه ماه دیگه از این مملکت میریم. این مملکت هر بلایی میخوان سرش بیارن. دیگه وطنی بنام ایران ندارم.
reza
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵
بنده شخصا با این شرط از دریافت یارانه انصراف می دهم که دولتیان خصوصا معاون اول محترم به صراحت اعلام نمایند که در اینده رقم اختلاس با توجه به انصراف هموطنان عزیز از 9000 میلیارد تومن فراتر نرود؟؟!!
نیما
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵
بورس نیوز کارت درسته.همیشه مطالبتو میخونم ...بهترینی...همیشه حرفاتو میزنی...واقیعیتو همیشه بدون ترس بیان میکنی....موفق باشی
نوید
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
ما جمعی از گدایان پارک وی از دریافت یارانه انصراف میدهیم
انجمن گدایان تهران و حومه
منا
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۳
آقای روحانی اگر یارانه این خلق الله را قطع کنی برای دور دوم رای بی رای
سید سادات
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۰
نویسنده محترم معلوم نیست منظورت از چیزهایی نوشتی چیه ولی از یه بچه کوچیک هم بپرسی از خیانتهای بابک زنجانی برات میگه.
برات میگه که سالانه چقدر ارز از ایران عزیزمان خارج میکرده
برات میگه که چقدر به بانکهای ایران بدهی داشته
از این بابک ها زیاده تو مملکت که انشاءا... دولت تدبیر و امید همشون را رو خواهد کرد.
حسن
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۰
جسته و گریخته از قول مسئولین بیان شده که در چند سال گذشته 100 میلیارد دلار از درآمدهای نفتی مفقود شده؟؟!!!
این مبلغ با دلار 3000 تومنی می شه 8/5 سال یارانه برای همه مردم ایران!!!!
ای کاش مسئولین بجای بررسی ...... مردم دنبال این 100 میلیارده میگشتن و با پیدا کردن اون 8 سال مسئله یارانه رو حل می کردند
الف
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۷
سلام با همه احترام برای دولت راهکار پیشنهادی که دارم یارانه را نبا ید حذف کرد بلکه یک یا دو سال دادن یارانه را تعطیل کرد و موقع های بانکی با سودشان را کرفت و سر مته های حفر چای نفت به مخازن مشترک همسایه های مرزی هدایت کرد که این فاجعه است که انها دارند از مخازن مشترک اسفاده مکنند وما هنوز یک کلنکگ هم نزدیم نه در داخل خاک تند تند حفر کرد و اقتصاد را از حالت رکود در اورد حال التماس مکنم که دولت این چند کار را انجام دهد و رانتخوارهاواقازاده ها را از بیت المال فاصله و دستشان را کوتاه کند
عباس شفیعی
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹
باسلام اینجانب اثبات کردم مدیرعامل یک شرکت که سهام اون شرکت دربورس معامله میشود به سهامداران خسارت زده وواقعا حق سهامداران را ازبین برده یعنی خورده ولی هیچگونه اقدامی صورت نگرفت بلکه اون مدیرعامل تشویق هم شد حلا...حالا ازکی انتظاردارید برای چی یارانه ببخشه خیلی تشکرمیکنم از اونایی که میخوانند
ارش
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳
بورس نیوز دیگه داری میشه همه جور نیوز اما بد نبود
ملکی
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۲
مردم انصراف بدید! مردم انصراف بدید! تا یه دزد دیگه ای مثل بابک زنجانی بیاد و مبالغ حاصل از انصراف یارانه شما رو ببره و بجای شما توکانادا و یا جزایر هاوایی امریکا حال کنه. باشد که هم اقا دزده هم ما و هم نعوذوبالله خدا از این کار شما خرسند راضی و خشنود باشیم .......................... اجرکم عندالما.
تهن
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
ایول عجب مقاله ای
محمد دهقان
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
در انتهای مطالب زدی این مطلب طنز است. برادر من این طنز نیست. این داستان غمبار ملتی آفت زده و ناتوانی است که طعمه گرگهای وحشی شده اند که کشور را میراث پدرانشان که با نداری و فقر از دنیا رفته اند میپندارند.

???????
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
ای کیو بانک صادرات ایران در اختلاس هایی که عنوان کردید نقش صرفا گذری داشته و از درگاه این بانک بوده صرفا به خاطر گسترده گی شبکه و مطرح بودن ولی هیچ عمدی در این خصوص متوجه این بانک نیست
گر چه این بانک مثل خیلی از سازمانها از نبود مدیریت ارشد فهیم و شایسته رنج می برد و در چند دهه گذشته به این بانک از طرف مدیریت کلان و تصمیم گیر فرا سازمانی جفای بسیار شده است
این بانک علیرغم تمامی مشکلات مدیریتی هنوز در رده 500 بانک برتر دنیا با انجام رنکینگ و رتبه بندی بین المللی بنکر قرار دارد و این بانک واقعا مظلوم قرار گرفته است
مهرداد
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
ایشالا کمپین حمایت از سر کار آمدن مدیران لایق و افراد متخصص در این مملکت به راه بیفته، دولت قبلی با چندین سال کار مداوم و زحمت فراوان این هدفمندی شکست خورده رو راه انداخت!
بینا
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
بابی : ..... . بابیجون دوستت داشتند وقتی 87 میلیارد یورو براشون خارج کردی و رضا ضراب کار سازی کرد و تو هم دلالی و حق السکوت می گرفتی . تاریخ مصرفت تمام شده مگر اینکه تهدید کنی گند همه را در بیاری . اگر نجنبی یک کاسه ..... . ... . سوسک می شوی .
hasan
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
این قدر بابک بابک نگوئید شما خودتان می دانید یک زمانی جزایری بود حالا بابک فردا هم یکی دیگر البته بهتر بود بگوییم بابک ها
davoud
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
شنبه میخام دو ملیون تا سهم وملت اضافه کنم هرکس حداقل 20 درصد مثبت میخاد بیاد دنبال من و لایک کنه.اینجا اگر توی این بازار خراب متحد باشیم و همه باهم یک سهم را حمایت کنیم 5 روز که مثبت بخوره بقیه هم میان دنبالمون و ما تکنیکالیها می بریم و اونها که چشم و گوش بسته میان توی بازار میبازند.اما اگه ما هم متحد نباشیم وضع همینه که هست تر و خشک با هم میسوزیم.
رضا
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
سلام چرا به بابک خان گیر دادی .چرا صحبت از آقا زاده ها واز ما بهتران پشت پرده نمی کنی
حسن
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
موافقم تازماني كه بهش نياز داشتند خبري ازش نبود حالا انداختنش جلوي مطبوعات و هر روز دارن مي كوبنش
حسن
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
ایشان برای خدمت به ... باید آخرین راه را هم طی کند و میکند شما کمپین ...تشکیل دهید درآمدشان کم شده برآشون بد میگذره
محمد
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
عجب غلطی کردیم در این ...کلاه بردار سهم خریدیم و دستی دستی خود و خانواده مان را بد بخت کردیم حالا به جهنم دیگر روی دیدن دوستانمان را هم نداریم چرا?چون به دوستانمان هم سفارش کردیم بعد فهمیدیم خود بانک جلوی سهم را گرفته و عرضه ها با این قدرت دست خود بانک است و تازه شماره ای هم نیست با بانک ....تماس بگیریم بورس نیوز عزیز لطفا شما که حامی ما هستین و صدای رسای ما شماره ای که بشود تماس گرفته و جواب گرفت پیدا کنید و به ما بدهید با تشکر فراوان
sfgmlzdf
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
دمت گرم. گل گفتی
بهمن
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
....چی شد بابک هم مثل اون چند وقت بعد یک گند چند هزار میلیارد دلاری دیگه در میاد همه یادشون میره اون دو نفر چی شدند این وضع تو مملکت ما عادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مقدادموسویان سه ساری
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
دیروز بابک امروز حسن فردا ... ؟ماکشورغنی هستیم اصلا مهم نیست
حمیدرضا نعمتی پور ( سهامداری کوچک)
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
باسلام
واقعاً از اینکه تمامی اخبار را شفاف به حضور مردم میرساند متشکرم
شایان
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
اقایان پول اختلاس شده 87میلیارد یوره رفته تو جیب تورکاو خانم ابرو
ممممممم
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
همه تاجرهای بازاربرای ردگم کنی اموالشان رابنام شاگردها وپادوهاشون میکنند؟تاگیرو گورش مال دیگری باشه؟ بابک زنجانی هم پادویی بیش نیست؟که بیتی یابیتهایی را تامین کند؟وگرنه نفت بودار رو الکی دست هرکی نمیدهند؟ مگه الکیییییه؟ مردم خر .نمی شندواله
تال
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
از اونجائيكه دولت تو اين ماههاي اخير خيلي از ما سهامداران حمايت كرده م هم حالا ميايم وسط صحنه و نشونش ميديم...
ایرانی
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
فقط بابک زنجانی دزد بود!?ایول دزد رو گرفتند،دیگه تو مملکت دزدی و اختلاس نمیشه!همش تقصیر بابک زنجانی بود،دیگه مدینه فاضله یا همون اتوپیای افلاطون که همه سالها انتضارش رو میکشیدند بوجود میاد.............
هیچکاره
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
من فقط می بینم هر روز مردم عادی فقیرتر میشن پول دارها ثروتمندتر . .اسفالت شهرستانها داغون داغون.شورای شهر شده محل تجمع یه مشت بیسواد که فقط چون طایفشون بزرگتره رای اوردن.این وسط تقصیراز کیه خدا میدونه.
عرفان
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
سلام به دوستان و ملت کمونیست ایران عزیز که هر وقت یه ادم موفق میبینن میکن دزده.البته نه بخاطر اینکه اون دزده چون خودشون بی عرضه هستن.ان چیزی که این مملکت و نابود کرده دزدی نیست بخل ادمای ذلیله.استفاده از رانت هم عرضه میخاد.خیلی دلم میخاد ببینم اینایی که هی میگن این دزده و اون دزده پاش بیافته ببینن قیمتشون چقدر پایینه.اقای زنجانی رانت فروش نفت و داشت قبول حق دلالیشم گرفته نوش جونش.ولی همین فروش نفت میدونین چقدر ریسک داشته.کافی بود اروپا و امریکا میفهمیدن تا 20 سال بره تو حبس و کل دارایی هاش توقیف بشه.حالا کدومتون جیگرشو داشتین اینکارو بکنین.اگه این اقا نبود و نفت نمیفروخت که الان از پشنگی مرده بودین و اینقدر نطق نمیکردین.امت دزد آدم نما.لطفا این مطلب و بزارین
پورفرج
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
سلام
وقت بخیر باتشکر ازجنابعالی یک سوال از محضرتان داشتم بنده دروز یک سه شنبه 1/19 حق تقدم خاهن را خرید نموده وسپس درهمان روز به دلیل افت قیمت بفروش رساندم اما فردایش با تعجب دیدم فروش سهم خاهنح اینجانب ابطال گردیده است وبدهکار هستم درکمال تعجب وناراحتی بعد از تماس با کارگزاری وسپس ناظربازار اعلام کردندکه چنددرصد از معاملات این سهم بدلیل اینکه سهامدارعرضه کننده بیش ازپنج درصداز سهام را عرضه نموده است ابطال گردیده ناراحتی وتعجبم از این است که خوب اگر سهامداری عرضه اش بیشتر بوده طبعا خرید اینجانب ازآن بایدابطال میگردید نه فروشم خلاصه مانده ام این چه ظلمیست درحقمان ودردمان را به کی بگم .ازشما خواهشمندم درصورت امکان مرا راهنمایی نمایید.
حسین
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
باسلام
من به سهم خودم قول میدهم از یارانه انصراف دهم وماهانه 100هزارتومان به حساب دولت واریز کنم درصورتی که دولت هم قول بدهد قیمت ها به زمان 4سال پیش برگردد این یارانه قبلا بصورت سوبسیت به مردم داده میشد حال بصورت یارانه شده قیمت نان سنگگ 40تومانی شده 450تومان حالا میگند بیاید انصراف دهید بابا روتونا برم
علیرضا
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
دوستان عزیز به دولت قبل که ن ....بودند کاری ندارم امادر دولت راستگویان و با تشویق ایشان سرمایه هایمان در بورس فنا شد ... آفرین بر دولت راستگویان
رضا
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
اقا جون یارانه مثل غذای نذری محرم میمونه به قول دکتر احمدی نژاد... خودش گفت این پول امام زمانه... با برکته... مگه من دیوونم از این پول بگذرم... به قول دکتر میخوام جمعش کنم برا بچه هام خونه بخرم باهاش!
محمد
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳
به نظر من این افت شاخص بورس بدلیل خروج نقدینگی ..... و شرکای اوست بابا اون خدمت کرد نه خیانت اگر خورد کلی به افراد خوراند نه مانند انها که فقط خوردند و هیچکس هم کاری بهشون نداره
بابا ازادش کنید ببینید شاخص به چند میرسه کلی نقدینگی می اید
کش
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
حالا یه اختلاس کوچکی شده، قضیه را اینقدر .......... کش .......... ندهید.
داریوش
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
واقعا چرت نوشتید...
خیر فورییییییییییییییییییییییی
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
یک خبببببببببببببر فوری ؟!!!!!
بابک زنجانی ازگرفتن یارانه انصراف داد ؟!
بیچاره حالا زندگیشو چجوری باید بچرخونه ؟
بهار
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۲
.......تو کشورهای غربی فاسد دولت به مردم کمک می کنه تو ایران اسلامی مردم به دولت کمک میکنند
محسن ثقفی
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۷
یکی از دولت مردان می گفت:« توقع داریم (با این همه تبلیغات) 20 میلیون نفر از یارانه انصراف بدن که در سال 8 هزار میلیارد تومان صرفه جویی داره»
این یعنی دو سال 20 میلیون نفر نخورند تا یک نفر هلپی بخوره
ابراهیم
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱
مطلب بسیار ارزشمندی بود از بورس نیوز تشکر می کنم.
يك ايراني
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰
بابا اين چه مملكتي است پول يارانه مردم را حذف ميكنند آنوقت حقوق اعضاي هيات مديره بانكهاي دولتي را 3 برابر زياد ميكنند و آنها هم با افتخار از يارانه انصراف مي دهند
abed
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱
ببینین چقد پول نفت ما زیاده که این چند تا نفتکش میشه پول 3 ماه یارانه ما.نوش جون مردم .......
ما ایرانی ها هم اگه ادم فرض می شدیم که ماشین که مال خودمونه به مردم ما گرون تر میدن
حسابرس
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
اگر سازمان حسابرسي به وظيفه بازرسي خود عمل ميكرد نه وظيفه حسابرسي اين اختلاسها به وجود نمي آمد.
روزبه
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
یاد بگیریم در ارائه انتقاد منصف باشیم.
سلام
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
نویسنده سعی کرده خیلی متن زیبا و تاثیرگذاری بنویسه ولی واقعا متن مبتدی و سطحی و تصنعی نوشته
محمد
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
از ما که گذشت 33سالمه نتونستیم زن بگیریم و ی زندگی سالم تشکیل بدم
از این به بعدم به هر گناهی بیافتم تغصیر شماهاست خوشبحال اونایی که میتونن از این مملکت برن اینجا هیچ وقت درست نمیشه
نام
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
سلام جرا نميشه اينجارا درست كرد به خدا ميشه واين هم خيلي اسانه فقط با هم متحد بشيم ومي توانيم همه كار را انجام بديم
رها
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
دولت تدبير و اميد!
با اين بي تدبيري ها اميدمون را نا اميد كردي
خودم
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
هر دم از این باغ بری می رسد ....
مجرد
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
در جواب آن آقای 33 ساله که نتونسته زن بگیره

منم بامید خدا 40 ساله شدم و زن ندارم
جوش نزن از قبیل من و تو زیاد هستند.
سارا
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
تو مملکت ماشاالله همه راضیند.بخصوص از این حسن کلید واقعا به همه کلید زد