بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر : ۱۲۲۳۱۲
 نماینده مجلس سوییس و عضو گروه پارلمان دوستی ایران و سوییس گفت: ایستادگی ایران در مقابل تحریم ها تحسین آمیز و قابل ستایش است.

ˈدومینیک بیتینگˈ شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در کاشان اظهار داشت: من از وجود تحریم ها علیه کشور بزرگ و متمدن ایران خوشنود نیستم، ولی ایستادگی این کشور مقابل آمریکا حائز اهمیت است.

وی افزود: تصور مردم عادی در جهان این است که تحریم ها ایران را فلج کرده و آسیب بزرگی به زندگی مردمش وارد ساخته است، ولی پس از آمدن به این کشور و مشاهدات عینی خلاف این موضوع را پی بردم.

وی با بیان اینکه 40 سال قبل نیز به ایران آمده بودم، تصریح کرد: رفتار صمیمانه مردم و برخورد محبت آمیز امروز آنها مانند گذشته همچنان مهربان و خوب است.

وی همچنین آثار تاریخی کاشان را جذاب توصیف کرد و گفت: این شهر با داشتن آثار زیبا و جذابی چون تپه های هفت هزار ساله سیلک یک سرزمین متمدن محسوب می شود.

بیتینگ با ابراز خرسندی از سفر به ایران خاطرنشان کرد: به خاطر فرهنگ غنی و تمدن بزرگ ایران احساس می کنم با سفر به این کشور به ریشه تمدنی خود آمده ام.

گروه پارلمان دوستی سوییس به دعوت ˈعباسعلی منصوریˈ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و رییس پارلمان دوستی ایران و سوییس برای بازدید از آثار تاریخی به کاشان سفر کرده است.

هیات شش نفره سوییس روز پنجشنبه از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی منطقه از جمله تپه های هفت هزار ساله ˈسیلکˈ ، باغ فین و بازار کاشان و کارگاه فرش دستبافت عتبات عالیات بازدید کرد و در ادامه این سفر در روز دوم با سفر به شهرستان آران وبیدگل از دریاچه نمک و کویر مرنجاب این شهرستان دیدن خواهند کرد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اشکان
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
آره قابل ستایشه زندگی هامون نابود شد جوانامون بیکار شدن جیب چینیها پرشد کارگراش صاحب کار شدن روسیه و هند و چین نفت مفت گرفتند و ایرانی خونه خراب شد و ارزش پولیش قوط کرد همه اینها قابل ستایش هست
بهنام
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
بله ما مقاوم ترین مردم دنیا هستیم مقاوم ترین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هر کاری دوست دارید با ما بکنید هرکاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
وحید
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
دوست ریچارد فرای هستش بزنین بکشینش,اینطوری تو دنیا مقاوم تر دیده میشیم,پدرمون در اومده چهمقاومتی,صد سال سیاه هم نخواستیم انرژی هسته ای رو,...,جوونا رو بچشبین داره هر روز به تعداد معتادها و روانی ها و الکلیها اضافه میشه
علی ابراهیم
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
تازه قابل ستایش تر هم میشه همانطوریکه خدا تبارک فرمود وقتی اقتصاد مقاومتی بشه کار ها هم مقاومتی خئاهد شد
یب
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
من که ایرانی هستم این تپه ها رو ندیدم خدایا جور کن برم ببینم یارو از اون ور دنیا میاد میبینه ما چی ....
hasn
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸
* شدیم. میفهمین؟!!
جوانهای الان واقعا چیزی واسه از دست دادن ندارن. در حد انفجارن.
ياحق
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
بسمه تعالي
البته ايستادگي مردم و تحميل بار تحريم‌ها بر گرده مردم.
مسئولين فقط ماشاء ا... و انشاء ا... کردن و فقط نطق و سخنراني و همين و بس و اگر قرار است افتخاري باشد فقط و فقط مردم و بس، يک ذره‌اش هم به مسئولين نمي‌رسد چون اصلاً زجري نکشيدن و ....
ن ا
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
3کامنت اول نتیجه مفتخوری شیپورچی بی مزد دشمن است بهتر بود خود را خدمت وی رسانده تا نبض و فشارتان را اندازه می گرفت.
محمد
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
اگر هر کدوم از کشورهای خائن عربی خلیج فارس بانک مرکزیشون تحریم شده بود از تشنگی و گرسنگی مرده بودند.چون همه چیزشون وارداتی هست و خودشون هم مغز تو کلشون نیست