بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
در جدول مقایسه هزینه دستمزد فولادی ها مشخص شد:

متوسط دستمزد ماهانه کارکنان ذوب آهن اصفهان؛ 4.5 میلیون تومان

طی این گزارش قصد داریم هزینه دستمزد شرکت های فولادی را مورد مقایسه قرار دهیم؛ چراکه صنعتگران این حوزه وابستگی قابل توجهی به نیروی انسانی دارند و بهای تمام شده و در نتیجه هزینه دستمزد بخش حائز اهمیتی از درآمد کل فروش را به خود اختصاص می دهد.
کد خبر : ۱۲۵۰۶۶
نویسنده :
کیوان فر

افزایش 25 درصدی حداقل دستمزد سال 93 کارگران در حالی طی اسفند ماه سال گذشته در جلسه شورای عالی کار مصوب شد که طبق جدول زیر جزییات مزد و درصد تغییرات آن نسبت به سال گذشته قابل مشاهده است.


4.5 میلیون؛ متوسط هزینه دستمزد ماهانه کارکنان


طی این گزارش قصد داریم هزینه دستمزد شرکت های فولادی را مورد مقایسه قرار دهیم؛ چراکه صنعتگران این حوزه وابستگی قابل توجهی به نیروی انسانی دارند و بهای تمام شده و در نتیجه هزینه دستمزد بخش حائز اهمیتی از درآمد کل فروش را به خود اختصاص می دهد. از این رو سه شرکت ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان را مورد مقایسه و مطالعه بیشتری قرار دادیم.


4.5 میلیون؛ متوسط هزینه دستمزد ماهانه کارکنان


براساس گزارش بورس نیوز، همانطور که در جدول فوق مشاهده می شود بهای تمام شده تولید در شرکت ذوب آهن اصفهان 80 درصد از درآمد حاصل از فروش برآوردی را تشکیل می دهد که بالاترین نسبت در میان شرکت های فولاد مبارکه و فولاد خوزستان است؛ بطوریکه می توان گفت "ذوب" پایین ترین میزان سود ناخالص را در میان سایر هم گروهی هایش دارا می باشد.


4.5 میلیون؛ متوسط هزینه دستمزد ماهانه کارکنان


در جدول بالا نیز به وضوح مشخص است که کل هزینه دستمزد برآوردی برای سال 93 این شرکت ها چه نسبتی از بهای تمام شده کالای فروش رفته آنها را شامل می شود و این نسبت برای "ذوب" 20 درصد و بالاتر از دو شرکت دیگر است. هزینه دستمزد "فخوز" نیز دو درصد از کل بهای تمام شده برآوردی بودجه سال مالی 93 را به خود اختصاص داده که در مقایسه با "ذوب" و "فولاد" پایین ترین میزان است.


4.5 میلیون؛ متوسط هزینه دستمزد ماهانه کارکنان


در جدول فوق نیز هزینه دستمزد پیش بینی شده در بودجه سال مالی 93 شرکت ها با درآمد کل فروش برآوردی همان سال مقایسه شده است. برطبق این جدول باز هم "ذوب" با نسبت 16 درصدی بالاترین نسبت را در اختیار خود دارد.

میانگین درآمد ماهانه پرسنل "ذوب" 4.5 میلیون تومان

4.5 میلیون؛ متوسط هزینه دستمزد ماهانه کارکنان


در آخرین جدول با توجه به آخرین آمار موجود از تعداد پرسنل سه شرکت فولادی و مقایسه هزینه دستمزدهای مستقیم محقق شده سال 92 با رقم برآوردی در بودجه سال مالی 93 این شرکت ها، می توان دید بیشترین میزان تغییرات دستمزد مربوط به شرکت ذوب آهن اصفهان با 34 درصد رشد بوده است.

اما نکته جالب توجه این است که میانگین هزینه دستمزد برآوردی سال 93 "ذوب" به ازای هر نفر پرسنل اعم از ستادی و صف، در مقایسه با هم گروهی هایش بالاتر است. بطوریکه هزینه دستمزد هر نفر در شرکت مذکور ماهانه به طور میانگین نزدیک به چهار میلیون و ششصد هزار تومان است. حال آنکه این مبلغ برای یک فرد مشغول به کار در "فولاد" ماهانه حدود 3.7 میلیون تومان و برای "فخوز" ماهانه حدود 650 هزار تومان است.

افزایش نرخ هزینه دستمزد ذوب آهن بالاتر از مصوبات

بدین ترتیب، میانگین هزینه پرداختی شرکت ذوب آهن به ازای دستمزد ماهانه هر نفر در حالی از دو شرکت دیگر بالاتر است که درصد رشد آن نیز بالاتر از نرخ مصوب دولت برای افزایش هزینه حقوق و دستمزد است. چراکه طبق جدول مربوط به جزییات مزد، مجموع افزایش هزینه های دستمزد حدود 29 درصد بوده که با میزان افزایش این متغیر در شرکت ذوب آهن پنج درصد بیشتر است.

اما در سوی دیگر این سوال مطرح است که چرا در همین صنعت شرکتی حتی حداقل دستمزد مصوب سال 93 را پرداخت نکرده و میانگین نرخ رشد هزینه های پرداختی بابت حقوق و دستمزد به پرسنل آن پایین تر از 25 درصد بوده است؟ بطوریکه هزینه دستمزد هر نفر از پرسنل مشغول به کار در "فخوز" ماهانه حدود 658 هزار تومان است، اما طی اسفند ماه 92 شورای کار حداقل دستمزد سال 93 کارگران را 790 هزار تومان مصوب کرد.

علت انحرافات بالا چیست؟

از این رو بایستی دید چرا این میزان انحراف در هزینه دستمزد شرکت های فولادی وجود دارد و آیا نظارتی بر این قبیل موارد اعمال نمی شود؟ و سوال دیگر اینکه علت این میزان افراط و تفریط در یک متغیر یکسان برای شرکت های فعال در یک صنعت چیست؟


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیر سرمایه گذاری و امور سهام شرکت ذوب آهن خبر داد:

"ذوب" بر خطوط ریلی پا می گذارد

مدیرسرمایه گذاری و سهام ذوب آهن اصفهان عنوان کرد:

اجرای برنامه افزایش سرمایه و درخواست "ذوب" برای انتقال نماد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
عبدالهی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
سلام.اگر حوصله داشتید موقع ناهار خوردن اقایان کارگران زحمت کش ذوب اهن تشریف ببرید و ببینید منوی غذای انها اذ چه جیزی تشکیل یافته.این چنین غذایی را هم در رستوران شاندیز و عالی قاپو سرو نمی کنند.
ناشناس
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
حرف مفت ميزني به خدا...
amir
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
یک عکس بفرست
عباسعلی فخارامیرآبادی
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
اگر وقت کردی یک روز بروید وبجای این بنده خدا ها کنار کانالهای مواد مذاب کار کنی ببینید چه طعمی داره ، تا ببینید حقشون هست
بیا ببین
سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
لطفا بیا یک روز و بعد حرف بزن ، از بعد خصوصی زدگی ، رسیدگی به پرسنل صفر شده
وحید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
با سلام
بالاخره معمولا نیروی کارآمد به سمت دستمزد بالاتر می رود و این واقعیتی است که در این مقاله فراموش شده.شاید زحمت بیشتری میکشند این درست است که به هرکس نسبت به تلاش و بهره وریش پاداش دهند.
ناشناس
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
بهره وری کدوم کارگر در کجای این مملکت به اندازه 8 ساعت حقوقشه؟
اگر هم باشه اون کدوم کارگریه که از 8 ساعتش ماهی 4.5 میلیون در میاد؟
سلام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱
مطمئن هستید این میانگین را درست حساب کردید؟!چند تا مهندس یا مدیر داره این شرکت که حقوق اونا انقدر بالاست که میانگین حقوق هر نفر 4.5 میلیون تومان!البته میشه خیلی راحت با یه دو دو تا چار تا فهمید که چه خبر اونجا!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
بی دلیل نیست که این شرکت نمیتونه به سوددهی برسه!
استخدام ندارن؟نصف قیمت هم حاضریم براشون کار کنیم!
احساني
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
"بطوریکه هزینه دستمزد هر نفر از پرسنل مشغول به کار در "فخوز" ماهانه حدود 658 هزار تومان است، اما طی اسفند ماه 92 شورای کار حداقل دستمزد سال 93 کارگران را 790 هزار تومان مصوب کرد"
حداقل دستمزد در سال 92 به مبلغ 478 هزارتومان بود كه در سال 93 با 25درصد افزايش دولتي به 608 هزار تومان رسيدكه با ساير مزايا نهايتا به 708 هزار توان خواهد رسيد...
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
بنابراین همه کارکنان ذوب اهن باید از دریافت یارانه انصراف دهند
ناشناس
Belgium
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
دروغه اگر خواستید من فیش حقوقیم رو نشون می دم 0913289792
ناشناس
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
نشان بدهید لطفا
ناشناس
Belgium
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
اگر هم خواستید 50تا فیش حقوقی می یارم براتون که ببینید زیر سه ملیون هست من خودم 2200 گرفتم باسختی کار بالا که دارم{ریختگر} و 23 ساعت اضافه کار و حق شیفت و 5 سال سابقه کار خیلی های دیگه رو می شناسم که زیر 1.5ملیون می گرند از همکارهای خودم
ناشناس
Belgium
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
در ضمن این گزارش اشتباه هست نفری که در فولاد کار می کند با سمت من بین 3-4 میلیون می گرد در صورتی که رنج کترگاه ما با 200 تا پرسنل 2 ملیون هست حالا شما چطوری حساب کردید
sss
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
دست مزد کارگران بالاترین انها 1700000 هزار تومان است بقیه حقوق مدیران است که با میانگین گیری این عدد را بدست اورده اید که کاملا غلط است لطفی کنید به تفکیک هزینه دست مزد را بیان کنید تا روشن شود این حقوقهای نجومی و پاداشها و سفرهای خارجی چه به روزگار این صنایع اورده ....
متعجب
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
lما که مهندس این شرکت هستیم و یکی از آلوده ترین جاهاش کار میکنیم این خبرا نیست.به کیا میدند این پولا را خدا داند.
اهوازی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
نیروی انسانی در بحثهای مدیریتی نقش کلیدی دارد. اختصاص 2% هزینه ها و یا 1% مبلغ فروش به نیروی انسانی فولاد خوزستان را نمی توان در هیچ شرکت داخلی و خارجی مشاهده کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
ای کاش دیگر شرکتهای دولتی مثل پتروشیمی و نفتی ها را هم مقایسه میکردید
بازنشسته ذوب آهن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
آنوقت حقوق بازنشستگان آن که قدیمی ترین کارگران صنعتی این مملکت هستند و با جان خود و با امکانات نیم قرن پیش، این کارخانه را ساختند و تمام صنعت فولاد کشور نیز بردوش و دانش آنها ساخته شد با میانگین یک و نیم میلیون تومان یا به موقع پرداخت نمی شود ویا اقساطی پرداخت می شود!
ali
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
آقا خدا پدرت را بيامرزه !!!اين متوسط شايد درست باشد اما عمده اين افزايش حقوق فقط براي معاونين مديران و سرپرستان ذوب آهن بوده.....دلمان خوش بود......
رسول
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
واقعا مطلب جالبی است. خود شرکت و مخصوصا حسابرسا جواب بدن... اطلاعات مالی که منتشر می شه به نظرم هیچ ارزشی برای تصمیم گیری نداره و با متغییرهای دیگه باید تصمیم گرفت
سیروس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
بنظرم اطلاعات مربوط به فولاد خوزستان اشتباه باشه چون در سال گذشته پرسنل این شرکت تطبیق قانون کار شدند و چیزی حدود 30 تا 40 درصد افزایش حقوق داشتند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
من نمیدانم چگونه و براساس چه اطلاعاتی این محاسبات انجام شده
تا جایی که من میدانم ذوب آهن بیش از 20000 نفر پرسنل دارد
و برای مثال من با مدرک فنی فوق لیسانس و استخدام رسمی ذوب آهن با بیش از 15 سال سابقه در همین حدود حقوق میگیرم. درحالیکه بیش از 80 درصد پرسنل با مدرک دیپلم و زیر دیپلم استخدام هستند. مسئولین مالی و امور سهام باید پاسخگوی اطلاعات نادرست باشند.
نکته دیگر حائز اهمیت که در این مقاله به آن اشاره نشده میانگین سنی پرسنل شرکتهاست. ذوب آهن بطور متوسط هر ماه بیش از 20 نفر باز نشسته دارد که نشان دهنده ورود اکثریت پرسنل به آستانه بازنشستگی و در نتیجه سابقه بالای آنهاست.
من فکر کنم دو اشتباه اساسی در این گزارش، یکی اطلاعات نادرست و دیگری محاسبه غلط بدون پیش فرض های اولیه مثل سابقه پرسنل این چنین بزرگنمایی بر علیه ذوب آهن به نمایش گذاشته است
بازنشسته فولاد مبارکه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
ضمنأ لازم است سوال شود چرا بازنشسته فولاد ، هر روز برای دریافت حقوق بازنشستگی خود نگران باشد و بعنوان مثال هنوز مطالبات خود را از صندوق دریافت نکرده باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
پاداشهای نجومی به مدیران که خودشان تقدیم خودشان میکنند.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
البته ناگفته نماند که میانگین حقوق مدیران شرکت فولاد خوزستان به مراتب بالاتر از مدیران سایر شرکتهای فولادی است!
همچنین سهام شرکت فولاد خوزستان هم فقط به مدیران و تعدادی از کارکنان رسمی تعلق گرفت و بقیه کارکنان رسمی و قراردادی باید غاز بچرونن!
پرسنل فولاد خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
علت این اختلاف تنها در احساس مسئولیت مدیریت عالی شرکتها می باشد.در اصفهان مدیر عامل نسبت به حقوق پرسنل و آینده پرسنل خود حود را مسئول می داند ولی متاسفانه در فولاد خوزستان اینچنین نیست ،.....آخر تفاوت کار در شرکت فولاد خوزستان و فولاد مبارکه و ذوب آهن با آن شرایط آب و هوائی در اهواز و اصفهان قابل قیاس است که تفاوت اینچنینی در دستمزد کارگران و پرسنل وجود دارد؟مدیر عامل فولاد خوزستان زخمت کشیده در شروع سال جدید انواع و اقسام تنقلات و شیرینی جات را برای مدیران آماده و اهدا نموده ام دریغ از یک دانه تخمه معمولی به کارگران و قس علیهذا
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
چقدر شما ا... . یکم فکر کن مجتمع فولاد کمتر از ذوب آهن دستمزد بده. از تو دفتر نشستن و مقاله نوشتن میشه همین. یه سر بیا اصفهان یه تاب بخور دو تا فیش واقعی ببین بعد.. خوزستانم من چیزی نمی گم .......
مانا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
با سلام
پیداست که در آمار گیری حقوق پرسنل این سه شرکت اشکالی در کار بوده است.
1- حتی اگر پرسنلی که از حالت پیمانکاری به قراردادی شرکت تغیییر وضعیت دادهاند را در نظر بگیریم باز هم میانگین فولاد خوزستان خیلی از این عدد که شما بدست آوردید بیشتر میشود.
2- شرکتهایی مانند فولاد خوزستان ماهانه پاداش تولید بالایی به پرسنل میدهند که مشخص نیست در این آمار جز ء حقوق حساب شده است یا خیر؟
3-به هر حال و تحت هر شرایطی که در نظر بگیریم حقوق میانگین ماهانه پرسنل فولاد خوزستان خیلی بیشتر از این مقدار است.
بیب
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
مبنای محاسباتتان اشتباه بوده.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
براوردها کاملا اشتباه بوده.هزینه ها در ذوب کاملا با عداد وارقام پایین بوده و هیچ یک از کارگران ذوب ماهیانه 4500000حقوق دریافت نمیکنند بغیر مهندسین رده بالا و گروه 15 به بالا
امیر
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
سلام دوست عزیز.اگر درست مطالعه کرده باشی نوشته میانگین 4.5..نه دستمزد هر نفر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
دوستان تا حالا رفتین ذوب آهن؟! من 6میلیون ماهانه به شما می دم برید وایستید دم کوره کار کنید. واقعا اغلب ما ایرانی ها توی مسایل مالی تنگ نظریم به خودمون که می رسه دنیا رو می خواییم ولی برای بقیه کوفت هم آرزو نمی کنیم. پناه می برم به خدا
امیر
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵
شرایط کوره در تمام فولادها تقریبا یکسانه.
تازه فولاد خوزستان شرایط جوی فوق العاده نامناسب داره.از نظر گردوخاک در خود سایت تولید مخصوصا گندله افتضاحه
يكي از كارشناسان شركت ذوب آهن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵
سلام، از دوستان بورس نيوز تقاضا دام كه منبع يا منابع اين اطلاعات را ذكر كنند. باور كنيد اين اطلاعات صحت ندارد. خصوصا ميانگين حقوق 4500000 توماني ذوب وميانگين 650000 توماني فولاد خوزستان ، همه فولادي ها ميدانند كه بيشترين حقوق براي كاركنان فولاد مباركه هست كه با حجم توليد و نوع تكنولوژي كه دارند (استفاده از انرژي ارزان قيمت و يارانه اي) منطقي است، همچنين لازم به ذكر است كه حقوق خوزستاني ها هم اگر بيشتر از ذوبي ها نباشد كه هست، كمتر نيست!!. در ضمن دوستان خط توليد ذوب را ببينند و بعد قضاوت كنند. موفق و سربلند باشيد.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
محاسبات فوق کاملا صحت داشته مورد تایید مدیران ذوب اهن میباشد اگر سر سوزنی صحت نداشت تا حالا صد تا تکذیبیه داده بودند مبنا هم صورتهای مالی و گزارشات حسابرسی شده شرکت میباشد که یک تقسیم ساده نیاز دارد دستمزد مستقیم بالای 800 میلیارد تومانی سالانه تقسیم بر تعداد پرسنل این شرکت...
ناشناس
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
" اگر سر سوزنی صحت نداشت تا حالا صد تا تکذیبیه داده بودند"
استدلال افلاطونی!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
از سالها پیش میگفتند کسی که در شرکتهای فولاد مبارکه یا ذوب استخدام شود نونش در روغن است و به یک مثل در کل کشور تبدیل شده بود ولی تنها ابعادشو مردم نمیدانستند...
احمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
اطلاعات كاملا درسته ذوب اهن بدنه كاملا بيماري داره . پرسنل مازاد ، سابقه كارهاي بالا حقوقهاي بالا و بهره وري پايين ، فولاد مباركه با توليد بالاتر سيستم منابع انساني درست داره و فولاد خوزستان هم بنده مطلعم معمولا افزايشحقوقهاي كمتر از اصفهان داره ، اون هم به خاطر تفاوت فرهنگ كارگري اصفهان و اهوازه در صورتيكه با بدي اب و هواي خوزستان بايد حقوق اونا بالاتر باشه ، در هر صورت ذوب اهن واقعا مشكل داره
ناشناس
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
ای مطلع:
اشتباه به شما گرا داده اند!!!
ناشناس
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
چنین نیست. چنین نیست. چنین نیست
میانگین حقوق 4.5 میلیون ممکن است تنها مربوط به رده هاس سرپرستی به بالا باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
اقا دروغه محضه عزیزان من اقای نظری را دوست دارم نم دانم چرا این اعداد عیر واقعی را در سایت خود گذاشته اند و با چه مجوزی و ایاایشان می تواند ثابت کند من خودم سی سال سابقه کار در کارخانه ذوب اهن را دارم حاضرم فیشهای حقوق خود را طی یک سال کپی بگیرم و در اختیا ر هرکس که خواست بگذارم شاید مدیران ذوب اهن حتی بیشتر از این اعداد که چاپ هم نم یشود بگیرند اما باورکنید اینطور نیست نیست نیست 09398032294
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
منم مخابرات کار میکنم با حقوق سال ۹۲با سیاست پاره وقت کردن پرسنل ماهی سیصد هزار و امسال منت گذاشتن و ساعت هامونو برگردوندن ششصد هزار،،،ضمنا دو ماهه حقوق نگرفتیم
امير
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴
حالا هر سه كار خانه تيم فوتبال دارند مخارج ميلياردي اين تيمها كه در سود تاثير دارد محاسبه نشده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
با سلام. من خودم در واحد فولاد سازی شرکت فولاد مبارکه کار میکنم. واقعا حقوقی که پرسنل فولادیها میگیرند بدلیل بیماریهای اعم از تنفسی و ریوی و اب مروارید و همچنین شنوایی و بخصوص بیماریهای خونی " کمترین حقوق است و از شیر مادر حلا لتر است . دوست دارم بدانید اکثر همکارهای من سرطان خون و یا بدلیل از کار افتادگی زودتر از موعد دارند بازنشست میشوند حالا انشاا... اگر یک روزی گذرتان به فولادسازی فولاد مبارکه رسید و صدای بالای 120 دسیبل کوره های قوس الکتریک مشاهده نمودید متوجه عرایضم می شوید.
کارشناس ارشد ذوب آهن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲
صدای دهل شنیدن از دور خوشه. هر کس این آمار غلط را داده یا نفهم بوده و یا مغرض. از این دوحال خارج نیست. زحمت بکشید یه سر به ذوب آهن بیاید و ببینید چه خبر است. چرا این شایعات رو درست می کنید . نکند می خواهید ذوب آهنیها را از یارانه گرفتن بیاندازید. بابا این قدر ظلم نکنید. صلاح نیست.
davar
Germany
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
بنظر میرسد عمده پرداختها در ذوب اهن مربوط به قراردادهای خدمات دستمزد به پیمانکاران باشد که در هزینه دستمزد طبقه بندی شده ولی بنظر میرسد تحلیل گران وسهامداران خصوصی در مجمع ذوب اهن خواستار توضیح قانع کننده شوند .
amir
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰
با سلام به دوستان
دقت شود که این مبلغ هزینه ی حقوق برای شرکت است. نه صرفا حقوق
تمامی هزینه های تغذیه ورزش بیمه و ... جز این هزینه است.
علیaaaaaa
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
با سلام من خودم یکی از کامندان ذوب آهن هستم با لیسانس استخدام شدم و حقوقم با اضافه کاری نزدیک 1400 میشه دوستامم هستند که با مدارک بالاتر استخدام شدن و حدود 1500 تا 1600 میگیرن ولی یکی از اقوام که با دیپلم توی شرکت فولاد مبارکه استخدام شده الان داره 2600 میگیره در رابطه با اون دوستی که در رابطه با غذای ذوب آهن نظر داده بودند باید گفت من و کلیه دوستام حاضریم هر روز غذامونو با نون و پنیر ساده عوض کنیم شما ظاهر و نبین کیفیت بد پشت پرده رو ببین خواهشا آمار غلط ندید
کارمند فولاد مبارکه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
ما همکاری نزدیکی با همکارامون در هر سه شرکت داریم ، به طور متوسط حقوق ذوب آهن بیشتره بعد حقوق فولاد مبارکه و بعد حقوق فولاد خوزستان اما اعداد درست نیست این اختلافی هم که ذکر شده درست نیست حقوق پرسنل فولاد خوزستان حدود 15 درصد کمتره اما مزایا و امکانات بسیار بیشتری دارند. حقوق متوسط هر سه شرکت چیزی حدود 2میلیون و پانصد هست این رقمهای ذکر شده هم اشتباه است.
نکته دوم جدای از مقایسه حقوق کافی برای زندگی در این شرایط سخت اقتصادی به نظر من 8000000( هشت میلیون تومان) هست . حتی با 4.5 هم نمیشه زندگی خوبی داشت. کلاً حقوق بگیر در این مملکت روز به روز فقیر تر میشه.
دوست
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
اگر كسي اطاعات اوليه داشته باشه ميدونه كه اين گزارش غلط هست بعنوان مثال من در اهواز زندكي ميكنم وميبينم كه پرسنل فولاد اهواز از چه وضعيت زندكي برخوردار هستند ويكي از اقوام نزديك ما كه در فولادسازي كار ميكند فقط ماهي 1.5 ميليون پاداش ميگرد به غير از حقوق
مبارکه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
کارکنان فولاد مبارکه حقوقهای خیلی خوبی میگیرند ، تا جایی که پرسنل رسمی خودشان را (( بچه های خدا )) لقب داده اند !! حتی اگر حقوق هم نگیرند با همان سودهای سهام شرکتهای مختلفی که تقریبا همه آنها را بصورت مفت و به قیمت اسمی بهشون داده اند باز هم از حقوقهای عادی براشون بیشتر میفته ! ضمن اینکه عمده کارهای سنگین تو این شرکت برعهده پرسنل شرکتهای پیمانکاریه !
حسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
بهتر است شرکت نسبت به حقوق کارکنان شفاف سازی کند به نظر من یکی از دلایل ریزش سهم در این شرکت هزینه های بیش از اندازه میباشد وتنها زیانکاران ان سهامداران خرد شرکت میباشد که با گزارشهای سوری انها را بیچاره کرده اند
حمید
Spain
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
اگر بالای 4.5 حقوق کارمندان ذوب آهن باشه جای افتخار برای کارمندان ذوب آهن داره اما ......
دوستان بورس نیوز سعی کنن بی طرفانه مطلب بزارن .

دروغ هم ننویسن .
ذوب آهن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
آما ارائه شده در مورد حقوق ومزاياي پرسنل ذوب آهن مغرضانه بوده وكاملا خطا ميباشد.
کارشناس ارشد و مسئول در فولاد مبارکه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
متاسفانه این امار و ارقام کاملا غلط است و انصاف نیست ÷رسنل زحمتکش در شرکت های فولادی را که بشکلی اقتصاد ایران را از تک قطبی بودن خارج مینمایند مورد هجمه قرار دهند و اختلاف ایجاد نمایند بجای این حساب کتاب های اشتباه به بومی سازی ها به افتخارات و ابتکارات این همکاران ب÷ردازید و فضاهای ÷ر تنش واسیب های موجود دراین شرکتها را بررسی کنید به فاصله زمانی و مسافت ÷ر خطر جاده در این شرکتها توجه کنید و به اینکه اگر این شرکتها و این سرمایه های انسانی در انها نبودند چند خانوار امروز بایستی در فقر باشد ب÷ردازید و ان دوست مبارکه ام توصیه میکنم کمی بیشتر فکر کند و قضاوت نماید
ناشناس
France
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
سلام
به عنوان يك فرد مطلع ميگويم آمار ذوب آهن و فولاد مباركه شامل كل هزينه هاي پرسنلي شامل حقوق، پاداش، حق بيمه سهم شاغل و شركت هزينه آموزش، رستوران، هزينه ترابري و اياب ذهاب ذخيره سنوات(پاداش پايان خدمت) و .... است كه تقريباً ٣٠ درصد آن را اصلاً كاركنان نمي بينند. در مورد خوزستان هم حتماً اشتباه شده است. آنها نيز تقريباً مشابه است و هزينه هاي سرسام آوري براي تردد و ..... كه بخاطر دوربودن اين شركتها از شهر يا رستوران ميدهند را شامل مي شود.
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
سلام
واقعا شایعه خوبه ولی صحت اون از خود شایعه جالب تر همه فولادی ها میدونند که فولاد مبارکه بهترین حقوق مزایا را برای کارکنان خودش مهیا میکننه این میانگین حقوق ذوبی ها واقعا خنده داره من فیش مدیر ذوب آهنی زیر دستم دارم که با 100ساعت اضافه کاری و گروه 18 تو ذوب اهن 8 میلیون میگیره مگر تو ذوب اهنن چند ده نفر را باگروه بالای 16 داریم که این شایعات باور کنیم
ناشناس
Austria
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۷
بنده یکی ازپرسنل فولادهستم ولی تابه حال دریافتی 1700هم نداشته ام چطورشمامیانگین 3600اعلام میکنین؟شایدشمامدیرای شرکتوهم جزع پرسنل حساب میکنین ؟ مدیرایی که حکمشون ازتهران ابلاغ میشه /البته من به عنوان یکی ازپرسنل شرکت معتقدم اگه یک مدیرقوی چندده میلیون حقوق بگیره ولی سودسازی وبازدهی مناسب داشته باشه بهترازاینه که یک مدیرنالایق مبغ ناچیزی بگیره ولی شرکت مطبوعشومثل ایرانخودرووسایپابه نابودی بکشه/متاسفانه بایدبگم اطلاعاتتون ناقصه چون اون زمانی که بنده40هزارتومن دریافتیم بودفخوزحداقل حقوقش160تومن بودووقتی بنده درفولاد18تومن دریافتیم بودفخوز110تومن کف حقوقیش بوده /شمافکرنمیکنین ترازنامه های بعضی شرکتهاواقعی نباشه؟جهت اطلاع عموم مردم دلسوزعرض میکنم بخشی ازحقوق فولادبه نسبت تولیدوسوددهی شرکته وتابه حال هم بیلان وترازنامه های شفاف شرکت شاهداین ادعای بنده است.سهام نیوزمحترم لطفادرانتخاب مطالبتون تشتت خاطرودوگانگی درجامعه به راه نیندازید/
ابازر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
سلام من دوب اهن کار میکنم رسمی هم هستم ولی حقوقی که شما بطور میانگین درج کردید را تا به حال ندیدم خواهش شایعه پراکنی نکنید چرا فرا فکنی میکنید دوست دارید جنجال افرینی کنید چرا این طوری بابا اینقدر سوزه هست که الله و ععلم ایشالله خدا روزیدون رو جای دیگه بده
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
من از پرسنل رسمی ذوب اهن هستم با حدود چهار سال سابقه کار بورس نیوز عزیز من کل حقوقم را به شما می فروشم 1400 اون مابقی تا 4500 که شما گفتید هم نوش جانتان و مطمئن هستم که 80 درصد از همکارانم هم با این معامله موافق هستند. اما سوال اینجاست شما صحت همه مطالبتون در همین حد هست ؟ اعتبار به راحتی به دست نمیاد اما راحت از دست می ره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
من ازپرسنل ذوب آهن هستم خواهشمندم دروغ تحویل جامعه ندهیدچون بایداثبات کنید
ناشناس
Germany
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
سلام من همسریکی ازکارکنان هستم چراحرف الکی میزنیدکه دارای حقوق.....هستندماکه چندساله این رقم هاروندیدیم تازه حقوق همسرم دردوران مجردی ودردوران متاهلی هیچ تفاوتی نکرده!یعنی ماهمسران کارمندان ذوب آهن آدم نیستیم!!!!!!!؟؟؟؟؟
محمد صادقی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
من یکی از پرسنل رسمی دوب آهن هستم توی این چندسال تا الان همچین مبلغی توی فیش حقوقیم ندیدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
احتمالا آقای رحیمی معاون اول آقای احمدی نژادم ذوب آهنی بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
این مبلغ حقیقیه چون یکی از اقوام ما الان 5ساله رسمی ذوب آهن اصفهان شده ودریافتی حقوق وپاداشش با مدرک دیپلم تقریبا پنج میلیون تومان میشه تازه امکانات رفاهی زیادی هم دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
ازاین نظرات الکی معلومه که این سایت اعتباری نداره ودنبال جذب مخاطب با این خبرها است.چون من خودم هشت ساله که کارمند رسمی ذوب آهن هستم.اصلا آدرس ذوب آهن را تو که این رو نوشتی بلدی
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
با سلام من قرارداد مستقیم وحقوقم هست ١٢٠٠٠٠٠
ولی از روزی که تامین اجتماعی دست روی ذوب اهن گذاشت روز به روزوضعیت بدتر و بدتر شد
شایدم از مدیریت باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
سلام،من از پرسنل رسمی ذوب اهن هستم.با مدرک فوق دیپلم ، ازمون دادم و استخدام ،شدم و 4 ساله سابقه کار دارم،اولین حقوقم در سال جدید با اینکه افزایش هم شده حدود000, 1،500 بود،این حرف دروغ وبی سند هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵
بالا غیرتا یکیتون راستش را بگه مثلا حقوق یکی با گروه 10بادوتا بچه ومدرک کاردانی و7 سال سابقه کار تو ذوب آهن 1500000هزار تومنه؟غیر از پاداشها واضافه کاری عرض میکنم! خب این که معلومه دروغه حداقل 4000000میلیون را میگیره. نگید نه که ناراحت میشم به خدا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
حتماً آقایون همه پرسنل یعتی مدیریت بخشها ومدیرعامل ومهندس های ارشد را با بقیه پرسنل جمع زدند ومتوسط گرفتند وگرنه حقوق پرسنل معمولی اینقدر نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
دوست من تو فولاد جنوب کار میکنه با مدرک لیسانس مکانیک و 2 سال سابقه کار حقوق دریافتیش 3.5 میلیونه ولی حقشه چون 100 برابر یه کارمند بانک که همین حقوقو میگیره کارش سختتره و مسئولیتش بیشتره و در کل بیشتر هم سواد داره بیشتر هم باید بش بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
دروغ دروغ
نعمت صفر بیگی سماواتی اصل
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
شگفتا که هر چه شما مسئولان می گویید مردم باید بپذیرند .
عجب
مردم ببنوای داریم به خدا!
فرزند سنگ اهن بافق
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۷
من خودم در شهر بافق (شهر معادن سنگ اهن) زندگی می کنم.
در شرکت سنگ اهن چغارت و معادن زیر مجموعه مانند سه چاهون ، میشدوان و غیره
پرسنل رسمی به قرار زیر حقوق مزایا وکارانه و اضافه کار می گیرند. به اضافه انواع بن ماموریت با فاکتور جانبی و هزینه های درمانی بدون فرانشیز و هزاران مزایای دیگر
بی سواد و ابتدایی 3 و نیم میلیون
سیکل 4 میلیون
دیپلم 5 میلیون
کاردان و تکنیسین 6 میلیون
لیسانس و کارشناسان 8 میلیون
مدیران 10 میلیون
البته پرسنل تبدیل وضعیت تقریبا دو سوم این مبالغ و شرکتی ها نصف ای مبالغ
ما کارمندان ادارات دیگر در شهری زندگی می کنیم که حقوقهای بالا و گذایی باعث شده که اختلاف طبقاتی شدیدی در جامعه حکم فرما شود.و من در شهر خودم از اختلاف طبقاطی رنج ببرم برای مثال قیمت زمین در این شهر کویری با قیمت زمین مرکز استان یزد برابری می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
با سلام

بنده یکی از پرسنل ذوب آهن هستم

این ارقامی که اعلام کردید کلا دروغه حداقل توی ذوب آهن و فولاد مبارکه چون برادر خودم هم با 20 سال سابقه توی فولاد مبارکه این ارقام که شما گفتید را نمیگیره منم حدود 11 سال سابقه دارم و رسمی هم هستم
حاضرم حقوق ماهیانه خودم را به شما 1300 بفروشم
اون کسایی که این مطالب را برای نفع شخصی شون مینویسند بدونند دارند با این دروغ خودشون را مدیون کارگرانی میکنند که در محیط های آلوده و شرایط سخت کاری با جونشون بازی میکنند تا واسه خانواده معیشت آماده کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
سلام متاسفانه شما دروغ میگویید چون برادر من هم جز پرسنل رسمی ذوب آهن هستش وبا هشت سال سابقه حقوق وپاداشش روی هم حدود چهار میلیون میشه تازه هرروز هم که اضافه کار داشته باشه برای اون روز 160000هزار تومن هم میگیره تازه امکانات رفاهی زیادی هم دارند به هر مناسبتی مثل تولد خود یا همسر براشون پول میریزند به حسابشون!کارت سفر وبقیه چیزهاشون هم که جدا!خواهشا دروغ درج نکنید!هر چی که میگیرید نوش جانتون فقط دعا کنید به اقشار دیگر جامعه هم همینقدر رسیدگی شود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
سلام
کاملا صحت مطالب را تایید میکنم اگر پایه بدون مزایا در نظر بگیرید حداقل حقوق 2500است ودرصورت محاصبه مزایا ومزایابیآخر سال حداقل سالیانه کارمند جزءسالیانه 70میلیون تمام شده دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
سلام
کاملا صحت مطالب را تایید میکنم اگر پایه بدون مزایا در نظر بگیرید حداقل حقوق 2500است ودرصورت محاصبه مزایا ومزایابیآخر سال حداقل سالیانه کارمند جزءسالیانه 70میلیون تمام شده دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵
سلام من از پرسنل ذوب آهن اصفهان هستم .هرکس این آمار رو بهتون داده میخواسته گمراهتون کنه .خواهش میکنم بیش از این دروغ به خورد ملت ندین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
من هم خبر از دریافتی های بالای ذوب آهن و دولتی های دیگر دارم بله کاملا درست نسبت به اقشار دیگر جامعه حقوق و مزایای نجومی میگیرن وبه هر مناسبت هم پول به حساب پرسنل ارشد ذوب آهن پرداخت می شود
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
من قراداد مستقیم هستم و به اطلاع مسئولین می رسونم 2 سال است در جایگاه کارشناسی کار می کنم و کارم هم از دید مدیریت خیلی خوب بوده و فقط زبونی گفتند اه اه چه چه .. وقتی پیگیر سمت و گروهی میشم که حق مسلم منه مدیران می گند قراردا مستقیم فعلا شرایط ارتقا و سمت نداره اخه چقدر بی عدالتی ...پس کی قراداد مستقیم جزو نیروهای این کارخونه میشه ..مگر ما دود و الودگی ذوب اهن رو نمی خوریم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
باسلام
من فرزند یکی ازپرسنل ذوب آهن هستم پدرم بابیست سال سابقه کار درذوب آهن هنوز قرار داد مستقیمه، باحقوق دومیلیون که دریافتی هر برج بین۸۰۰تا۹۰۰هزارتومنه به خاطر کسور وبدهی، سوال من اینجاس که پدر من بابیست سال سابقه کار چرا هنوز رسمی نشده است؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
سلام من شنیدم حقوق پرسنل ذوب آهن اصفهان خیلی زیاده ویک کارگر صفر حدود5 میلیون حقوق و پاداش میگیره ومزایای دیگری مثل کارت سفر و کارت فرهنگ وکارت اعتباری خرید که هر ماه شارژ میشه دارند و به هر مناسبتی مثل تولد خود یا همسر و فرزندان هدیه نقدی میگیرند حالا چرا بعضی ها از گفتن واقعیت میترسند من نمیدونم حتی اطلاع دارم که به پرسنل عیدی زیر دو ملیون نداند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
باسلام اولا كه سهم هزينه هاي پرسنلي فولادخوزستان وفولادمباركه بسياربالاترازاين حرفهاست چون هزينه هاي پرسنلي نيروهايي كه درقالب پيمانكاري كارميكنندرابحساب نمي اورندوفقط پرسنل اماني راحساب مي كنند ثانياحقوق وكمكهاي رفاهي كه فولادمباركه پرداخت ميكنه به مراتب از ذوب وفخوزبيشتره نوش جون كارگران ومنهدسين اخه يه معلم كه يه نصف روز ميره مدرسه دم خونش يايه كارمندبانك ياشهداري ياهرجاي ديگه كارش قابل مقايسه باكارخونه اي مثل ذوب اهن نيست يه روزي ذوب اهن همه امكاناتي داشت كه بقيه هيچي نداشتندالان ويلاهاي تفريحي بانكهاوشهداري هاوادارات كوچك وبزرگ ازصنايعي كه كارهاي سخت وزيان اوردارندپيشي گرفته است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
با سلام صحبت های این دوست عزیزمون نشون میده همه حرفهایی که راجع به حقوق بالای پرسنل ذوب اصفهان گفته شده راسته وهیچ یک از پرسنل حقوق زیر 5میلیون نمیگیره واین جدا از بقیه امکانات رفاهی و پاداشهای نقدی است که میگیرند
سیامک انصاری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
با سلام.مبالغ عین واقعیته.من توی یه شرکت معمولی در سال۹۲ماهیانه ۱۴۰۰حقوقم بود دیگه حال فولاد و ذوب آهن معلومه.اقایون کسی که نمیخواد حقوقتون رو بگیره ازتون چرا از واقعیت فرار میکنیت.زحمت میکشین حقوقشم میگیرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
من تو ذوب اهن سه سال کار میکنم حقوقم اگه شیفت باشم 1600 و اگه روزکار باشم 1400 حالا شما میگید ذوب اهن کار میکنم
مدیران و جانباز ها و .... اینا حقوقاشون بالاست ولی پرسنل عادی نه بالا نیست من اگه ماهی 5 میلیون میگرفتم مثل مرد به همتون میگفتم و میگفتمم اگه به شما هم بگن سلامتییتو تو این محیط با 5 میلیون عوض کن ...این کارو نمیکردی دنبال استخدانی ها و کار بهتر میگردم مترو اصفهان قبول شدم به خاطر دوری راه و نداشتن سرویس نرفتم چون حقوقش میشد 500 برا من
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
اینو تو کانال تلگرامی ذوب اهنی ها برای خودشون نوشتن جالبه بخونید
دوستان نظر ارسالی درباره میانگین حقوق 4.5 میلیونی در ذوب آهن را از طرف سایت بورس نیوز را نمی توان دروغ پنداشت چونکه این سایت متعلق به سازمان بورس است و اخبار خود را از طریق اطلاعاتی که شرکتها در اختیار بورس قرار می دهند درج می کند اما نکته قابل تامل اینجاست اختلاف فاحش دریافت حقوق و دستمزد بین پرسنل با گروه 15به بالا با گروه های پایین است همه ما می دانیم که اکثر نیروهای شرکت را کارگران تشکیل می دهند که حقوقی بدن کسورات آن بین یک میلیون دویست تا دو میلیون نیم می باشد که اکثر بار تولید به دوش همین قشر کارگر است که چیزی حدود 75% پرسنل تشکیل می دهند که اگر میانگین حقوق این افراد را حساب کنیم چیزی حدود یک ملیون هشتصد هزار تومان می شود حال تا 4.5 میلیون تومان اختلاف رقمی معادل دو میلیون هفتصد هزار تومان است که تازه این رقم را باید سه برابر حساب کنیم تا به میانگین اعلام شده برسیم یعنی میانگین اختلاف دریافتی گروه های بالای 15 با پرسنل کارگر چیزی حدود هفت میلیون یکصد هزار تومان درصورتیکه بیشترین بار تولید به دوش کارگر است و اکثر آن 25% در مشاغل ستادی و مدیریتی مشغول به کار هستند و این اختلاف و بالا بودن دستمزد در مقایسه با سایر شرکت های فولادی مربوط به کارگر نمی باشد بلکه اختلاف را بیشتر باید در مدیران جستجو کرد لذا این همه اختلاف دستمزد بین کارگر و مدیر قدری جای تامل دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
سلام یکی بگه چرا پاداش کارگرها را کم کردند قبلا به من 800هزار میدادن الان580000دادند آقا این نامردیه
یک ذوب اهنی
United States of America
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
باسلام ودنیایی از احترام برتمامی هموطنان عزیز ،دوستان عزیز درخصوص مبالغی که مبنی بر حقوق دریافتی پرسنل ذوب آهن وجود داشته لازم به ذکراست در رده های مهندسی مبالغ حوق دریافتی درسطح پنج و شش میلیون ودرسوح مدیریتی حقوقها مبالغ بسیاربالاتری بوده اما بحق عین این مطلب را عرض میکنم دریافتی سایرکارگران حتی در حدود نصف این مبالغ نبوده،بطوریکه درحال حاضر با وضعیت هشت سال سابقه کار بامدرک کاردانی وحق شیفت دریافتی درحدود دومیلیون تومان هم نمیشود.واین مبالغ میانگین گرفته شده از مبالغ سنگین حقوق مهندسین ومدیران قسمتهاست .با هشت سال سابقه حق شیفت مبلغ دویست وشصت هزارتومان درمقایسه با مبالغ حقوق فولاد وانرژی اتمی و نیروگاه مبلغی نیست.دربسیاری قسمتها کارهای سخت وزیان اوری برای همکاران هست ودرقبال کارسخت متاسفانه حقوق دریافتی کمی دارند.وضعیت کارگران ذوب اهن مثل قدیم نیست اما هنوز تمام مرد برداشتتون از شاغل ذوب اهن چیزدیگریست.بخدا اونطورکه شنیدید نیست.این میانگینیه که گرفته شده ازحقوق مدیرا ومهندسین زیادی که دریافتی های سنگینی دارند.باورکنین اینها همگی فرافکنیه که متاسفانه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
سلام شايد با پاداشی که در ماه میگیرید حساب میکنند چون من شنیدم پاداشهای بالایی میگیرید فکر نمیکنم درماه پاداش زیر 500000کسی بگیره همانطور که یکی از دوستاتون هم در بالا گفته که همیشه بالای 800000پاداش میگرفته
ابی
United States of America
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
سلام.دوستان ناشکرذوب آهنی.شما تاحالا توگرمای بندرها.کارنکردیدببینیددنیا دست کی هست.من راننده بیل میکانیکی هستم.برا برج یک ملیون درگرمای سوزان چابهارکارمیکنم وذوب آهن هم سه کیلومتری خانه ماهست.من اگرراهی داشت نامه ای به مدیریت محترم ذوب آهن اصفهان جناب آقای صادقی میدادم.که هرموقع نیروها ناشکری میکنند اعلام کند.لنجان هزاران نفرافرادتهسیل کردوفنی وبیکاردارد.میتونیدازفردا نیایدسرکاروبریدبراتسویه.هیچ میدونید.بیمه آزادبرج چقدرهستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
سلام واقعا درست فرموديد ومن حرف شما را تاييد ميكنم من يك پلیس هستم که زیر گرمای شدید از صبح تا ساعت5 بعدازظهر باید روی پا بایستم برای یک میلیون بعداز ده سال سابقه کار بدون هیچ پاداش ومزایا واضافه کاری وکارت فرهنگ وکارت سفرو هزارتا کارت دیگه که ذوب آهنیای ناشکر دارند علاوه بر هدایای روزهای مختلف سال مثل روز زن و مرد و کارگر وعید نوروز وعیدمبعث و هزارتا عید دیگه
برید خداراشکر کنید واینقدر ناشکر نباشید من زرین شهری هستم نزدیک کارخانه ولی داخل گرمای شدید کاشان کار میکنم تازه ناشکر هم نیستم چون میتونستم جای بدتری باشم عیدی من ششصد تومن بود ولی شما حداقل سه میلیون عیدی گرفتید پس شاکر خدا باشید
امین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
مشکل ما ایرانیا اینه که عوض اینکه برای گرفتن حق خودمون تلاش کنیم سعی میکنیم حق بقیه رو ضایع کنیم اقای راننده و اقای پلیس برای جفتتون مناسفم بیا شرایط کار مارو ببین بعد بگو .که تو گرمای تابستون کنار کوره هزار درجه در معرض تشعشع های گرمایی سرطان زا و مواد سیانید و گاز کک و h2s کار میکنیم جالبه برونید قبلا کارکنان فولاد به علت الودگی بالا 8 سال بازنشسته میشدن برید بپرسید بعد نظر بدین متاسفم براتون واقعا متاسفم پاداش هم به کارگره 300 میدادن اونم دیگه نمیدن و حق همسر و... دیگه نمیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
باسلام..شماها سر چی دعوا میکنید .ک کدوم کارخانه چقدر حقوق میده و کی نمیده .اصل کارا برید درست کنید .حقوق کسی هم ب کسی ربط نداره انایی ک هم حقوق میگیرند حقشونه .چون دارند پا کوره تو گرما مثل خوده جبهه کشته میدند .برید امار را برسی کنید ببینید تو ذوب اهن چقدر تو این خط تولید کشته شدند.ان موقعه هم ک ذوب اهن سالی کلی نیرومیگرفت سال 74 هیچ کس راضی نمیشد بیاد تو این کارخانه کار کند .این حقوقا هم ک گفتید اینجا ب کسی نمیدند.سال 74 من خودم ب بیست نفر گفتم بیاید ذوب اهن قبول نکردند ک بیاند .حالا ک وضع کارا بیرون خراب همتون چشم دوختید ب ذوب اهن .ذوب اهن تا دوسال پیش ک 800 تومن حقوق میداد ب ی کارگر بابیست سال سابقه کار شما کجا بودید ک نظر بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
چقدر دروغ تحویل مردم میدید من برادر خودم از پرسنل ذوب اصفهانه ورسمیه و با 12سال سابقه و زن وسه تا بچه 4500000حقوقشه وکلیه مزایایی هم که دوستان گفتند داره پاداششم قطع نشده این دروغه وحدود700000هم پاداش میگیره فوق دیپلم هم هستش وشغلش هم اپراتور یه دستگاه حالا کار سختیه یا نه من نمیدونم فقط میدونم همه چیزهایی که راجع به حقوق و مزایا گفتند درسته تازه این حقوق سال 94 بود امسال که حتما اضافه هم شده تازه تزدیک سه میلیون هم عیدی گرفت خوب هر کلرخونه ای یه جور حقوق میده ذوب آهن وضعش خوبه و حقوقهای نجومی میده نوش جونشون فقط ای کاش تو این جامعه عدالت برقرار میشد و به همه همینطور رسیدگی میکردند چون اونا حقشون را میگیرند نه بیشتر واین ما هستیم که کم میگیریم پس به جای اعتراض دعا کنیم وضع همه نثل پرسنل ذوب اصفهان بشه ایشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
سلام من همسر یک ذوب اهنی هستم باوجود شرایط سخت کاری در کارخانه حق و حقوق کارکنان را نمی دهید پس این قطع شدن سفر کارت .کارت غذا .کارت آی تولد و.... دیگه چه نقشه ای بود هر مدیری که میاد یه قول و قرارایی میدهد یه خورده به فکر کارگر آ وخانواده هاشون باشید
سپا
Netherlands
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
با سلام . دوستانی که شرایط کاری خودشون رو سخت میدونن باید اطلاع داشته باشن که همان شرایط سخت در شرکت های خصوصی هم پابرجاس . کما اینکه شرایط کاریشون به دلیل نداشتن امنیت شغلی و .. بسیار دشوارتره. بنده شاغل در کنترل کیفی فولاد بناب هستم . این شهر 20 درصد محصولات فولادی کشور رو تامین میکنه با این حال بیشتر از 1400 هزار تومان عایدی نداریم. تنها مهندسین ترکیه ای هستن که نزدیک 25 ملیون حقوق واریزیشونه وگرنه که مدیر عامل هم بیشتر 4 ملیون دریافتی نداره. با تشکر
امین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
سلام ذوب اهن تعداد مدیراش زیاد هست واسه همین هم میانگین حقوق رفته بالا و هم هزینه پرسنل هر مدیری حدود 7.5 میگیره و پرسنل روز کار 1.5 و شیفت حدود دو تومن که تو این اوضاع فکر کنم جز پایین ترین دستمزد های دولت بعد انوزش و پرورش که 6 ماه کار میکنن میگیره و در اخر مشکل به طور کلی تعداد زیاد مدیران ذوب اهن هست که اگه حل بشه میانگین حقوقی از فولاد خوزستانم کمتر هست ....مثلا ما مدیریت خرید داریم بعد مدیریت خرید گریس کارخانه هم داریم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
سلام شما مثل اینکه از حقوق بقیه ارگانها خبر ندارید! فرض کنیم شما با چهارسال سابقه به گفته خودتون 2 میلیون بگیرید حداقل 500000 هزار هم پاداش میگیریدو امکانات رفاهی عالی هم که در اختیارتونه مثل کارت سفر که میگند سالی دو بار هر بارنفری 4000000 براتون میریزند خوب دیگه چی میخوایند تازه اگه درمورد حقوق درست گفته باشید اونوقت من کارمند یک اداره با15 سال سابقه میگیرم 1200000 تازه نمیتونیم هم اضافه کاری داشته باشیم که شما اضافه کاریهای توپی هم میگیرید به گفته یکی از همکارهاتون ساعتی 40000 تازه ما هیچ امکانات رفاهی هم نداریم پس خدا را شاکر باشید دوست عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
اگه شما ذوب آهنیا راست میگید و حقوقتون کمه چرا تو این کمپین فیشهای حقوقی ما یک فیش هم از یه کارگر صفر ذوب اصفهان ندیدیم خوب معلومه چون بالای پنج میلیون میگیره دیگه!!!!!!
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
فلانی میگفت من با حاجی سی هزار متر مربع زمین کشاورزی داریم اما تفاوت این است که من پونصد متر و حاجی ۲۹۵۰۰ متر زمین داریم پرسنل ذوب آهن هستم با سابقه ۲۱ سال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
سلام پرسنل ذوب آهنی با 21 سال سابقه خوب منظور؟ حالا کو فیش حقوقیت ؟تا ما بفهمیم 29500 متر زمین ماله تو هست یا 500 متره!!!!!
محمدصادق
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
والا من یکی که گیج شدم!!!
میخوام استخدامی فولاد شرکت کنم! موندم برم یا نه
ناشناس
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۷
نرو مریض میشی
خانم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳
سلام ,من دانشجوی برق ابزار دقیقم میخوام ببینم ذوب اهن یا فولاد زن هم استخدام میکنه ,من خیلی دوست دارم ک استخدام بشم ان شاالله اگ خبر دارید لطفا بگید و راهنمایی کنید
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
در کل واقعیت چیست ..هیچ کس راست نمیگویید پس کی حرف راست میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
بورس نیوز اگه قرار بود راست بگه تا حالا پلمب شده بود. نونی که از راه دروغ به 80 میلیون هموطن به دست بیاد ............ شما تو سایتتون دارید به شعور افراد توهین میکنید. یه جوری خبر میزنن انگار ما همه تو اوروپا و امریکا زندگی میکنیم. شما با این کاراتون اخر بیل گیتس رو هم گول میزنید بیاد تو ایران کارگر بشه اخه اینطور که شما میگید درامدش بیشتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
من شرط میبندم یک کارگر ساده ذوب اصفهان بالای 6 میلیون حقوق میگیره و این غیر از پاداش های میلیونیشه
هرکسی هم که تکذیب میکنه یه عکس از فیش حقوقیش و یه عکس از فیش پاداشهاش بذاره ببینیم
شرط میبندم یک نفر هم پیدا نمیشه عکس فیشش را نشون بده دلیلشم پر واضحه.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
چرند پرند نگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
سلام دوستان ذوب آهنی
میشه لطف کنید بگید برای هر ساعت اضافه کاری تو کارخونه چقدر میدند و تعطیل کاری را برای یه پرسنل با مدرک فوق دیپلم چقدر حساب میکنند من تازه رسمی شدم و دلم میخواد روی کارم حساب کنم راستش تا دو ماه پیش قرارداد مستقیم بودم ولی با یه شرایطی رسمی شدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
سلام من برادرم ذوب آهنیه و رسمیم هست با گروه پایه 14 ساعتی 45000 اضافه کار میگیره و تعطیل کاریش هم فکر میکنم بالای250000 باشه
راستی فوق دیپلمم داره!!!!
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
سلام دوستان
من از پرسنل ذوب آهن هسم تمام کسانی که مدرک فوق دیپلم و به بالا دارن 1800 حداقل حقوق ه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
سلام من پرسنل ذوب اهن هستم قسمت برق و۳۲۰۰۰۰۰حقوق میگیرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
نوش جونت عزیز واقعا حقته تو اون محیط کار فقط شما چند سال سابقه دارید و مدرکتون چیه و پاداش هم همینقدر میگیرید یا بیشتر
شما فکر کنم بیشتر از اون دوستمون هم که گفته بود ساعتی 45000 اضافه کار میگیره بگیرید درسته
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
سلام . حقوق با این رقم های بالا در ذوب اهن دروغ است چون یک کارخانه تقریبا ورشکسته است. دوست من با 10 سال سابقه که رسمی می باشد با مدرک مهندسی مکانیک با پاداش و سایر مزایا به زحمت 3 میلیون میگیرد . چه برسد به فوق دیپلم ها که در ذوب اهن کارگر یا نهایتا اپراتور هستند . من خودم با مدرک لیسانس مهندسی و 14سال سابقه رسمی در شرکت نفت فلات قاره خارک .و بصورت اقماری که معاون واحد تاسیسات هستم با هزار امتیاز و مزایا به زحمت 8 میلیون میگیرم .بعد شما می گویید ذوب اهن به کارگر ساده با کار درب خانه 6 میلیون می دهد .احتمالا خواب نما شده اید .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
یکی تایید میکنه یکی نقض میکنه
یکی میگه 4 تومن میگیرم یکی میگه 1 تومن
مثل آدم بنویسید ببینم چقدر میگیرید مرسی اه
حالا مثلا راستشو بگید ما میاییم ذوب اهن پا میزاریم رو خرخرتون؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
سلام راسته که پاداش پرسنل ذوب اصفهان قطع شده وای خدا نکنه من از پرسنل مجتمع فولادم اگه پاداش مارا هم قطع کنن بدبخت میشم من نزدیک 5 میلیون قسط میدم و خورد وخوراکمون فقط از این دومیلیون پاداشه خدانکنه کمش کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
با سلام
من هم از اقوام در ذوب آهن هستند و خودش میگه بالا حقوق میگیرن وصحت متن بالا را تایید کرده
آرامش
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کمل اسلیپ سی پنبه دانه

گهی لپ لپ ایتینگ گه دانه دانه

ضرب المثل فارسی انگلیسی بود............

دوستان برید فکر نون باشید که خربزه آبه

هممون سرکاریم.....پاشید بریم امروز جمعه.....شاید بیاید
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
سلام اگه کسی این نوشته من رو خوند من کارگری هستم تو فولاد بناب چهار ماهه حقوق ندادن داریم وارد ماه پنجم میشیم . لطفا کسی به داد مابرسه اگه کسی نیاد چندروز دیگه شاید نباشیم . تاکید میکنم فولاد بناب یکی از شهرهای آذربایجانشرقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
حقوق های زیاد و میلیونی کارگران باعث ورشکستگی کارفرمایان میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
خیلی جالبه این افرادی که ماهی ۴.۵ میلیون تومان در ماه, حقوق میگیرند, انتظار دارند در سال جدید (سال ۹۵), مشمول ۱۰ درصد افزایش حقوق شوند ، که این تصمیمی اشتباه است, افرادی که حقوق ۴.۵ میلیونی دریافت میکنند نباید هیچ گونه افزایش حقوقی در سال نو داشته باشند یعنی افزایش حقوق ها صفر درصد تا بار مالی مضاعف به دولت وارد نشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
حقوق های چند میلیونی کارمندان و کارگران دولتی که ابتدای هرسال, مبالغی هنگفت به این حقوق ها اضافه میشود, عامل کسری بودجه دولت و کاهش بودجه عمرانی دولت و باعث تعطیل شدن پروژه های راهسازی و متروسازی, بییمارستان سازی و سوله سازی و.....است, همین کارخانه ذوب آهن به علت اینکه مجبور به پرداخت حقوق های میلیونی به پرسنل خود است, نمیتواند طرح های توسعه ای را به سرانجام برساند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
حقوق مامور خرید کارخانه پتروشیمی یا پالایشگاه شازند را اعلام کنید.
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
سلام حقوق مامورخرید کارخانه پتروشیمی جم عسلویه .7میلیون دریافتی و2/5میلیون کارانه
همسر ذوب اهنی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
تو رو قران این حرفا رو نزنید الان ۱۵ برج هستیم حقوق ها رو نرختن دیگه این حرفای بی خود به کنار تا کی این دروغها رو تحویل مردم بدید ادم بره گدایی الان تو جامعه ما بیشتر پول در میار تا ذوب اهن
ذوبآهنی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
سلام همتون اشتباه میکنید ما پرسنل ذوب آ هن ماهیانه بالای 6میلیون میگیریم بقیه امکانات رو نمیگیم دلتون بسوزه تازه این برا یه رفتگرشه دلتون آب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
وای خوش به حالتون دعا کنید که به ما نظامیها هم حداقل ماهی 1/500000پول بدند ما که بخیل نیستیم به خدا الان همسر من با ده سال سابقه تو ارتش ماهی 1/300000میگیره من راضیم فقط 200000دیگه بذارند روش و بدند 6 میلیون و بقیه امکانات شما را هم نمیخواهیم باور کنید
ذوب آهنی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
سلام ایشالا به همه بدن همیشه هم حلال وزیادش ولی باور کنید انقدر ها که میگن زیاد نیس حدود دو میشه ولی شرایطش سخته نه اینکه ناشکری کنم فقط منظورم اینه که نسبت به هوای آلوده وخطراطتش کمم هستش.شما که فقط حقوقش رو میبینید تو اینترنت خطرات وآلودگی هاش رو هم سرچ کنید.اشعه وگرمای بالای 1400درجه که ریه هاشون پخته میشه وسیانور کلی گاز سمی و...بازی با جونمونه .خودتونو مدیون کارگرایی نکنید که با این شرایط سخت کار میکنند البته که جاهایی هم داره که راحت تره ولی برا از ما بهترونه امکاناتشم دیگه همه رو لغو کردن سر جمع سالی سیصدم نمیشد چادگان وانزلیشم که پولی شده بپرسید که نگید دروغ میگه از خودمونم پول میگیرند خصوصیش کردند.در آخر سلامتی ودلی شاد برا همه اقشار ایران
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
ما نیروهای ... چی بگیم. با ده سال سابقه کار و کارشناس ارشد دریافتی من با پاداش و مزایا 2 تومن در ماه میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
چرا اینقدر دروغ میگین خجالت بکشین برادر خودم الان 6ساله رسمی شده و اپراتوره و با 6سال سابقه و دیپلم خالص دریافتیش 3/800000تازه عیدی که میگیره هم بالای2/500000سعی کنید حداقل دروغ نگین کارگران با خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
حالا خدا وکیلی برای روز زن و روز مرد چقدر ریختن به حسابتون آخه ذوب آهن خداراشکر وضعش نسبت به پارسال خیلی بهتر شده میگند حقوقاتونم خیلی بیشتر از بقیه ارگانها برا سال 95 اضافه کردند و سال 96 هم همینطوره ایشالله
احمد
Germany
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
به عزیزم قسم من با گروه ۱۰ دارم ۲.۵ میگیرم همش دروغ دروغ و فرافکنی الهی خیر نبینی بورس نیوز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
سلام من کوره بان شرکت ذوب نورکرج هستم با5سال سابقه خدا ازشون راضی نباشه واسه حقوقشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
سلام من حقوق کارمندان قراردادیا نمیدون ولی رسمیا حقوقشون بالا س وخیلی ناشکرند وخودبرتربین همین شرایط کاریا وبدترازاین شرایط را ریخته گریا دارن باحقوق ۱۴۰۰یا۱۶۰۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
فقط می دانم احمدی نژاد گند زد به ذوب آهن و الان اوضاع داغونه
ناشناس
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
چرت نگووووو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
ذوب آهن هیچ امکانات رفاهی نداری چون تعداد کارکنان خیلی خیلی زیاده و ذوب آهن حقوقشان به زور و با تاخیر میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
شستا بزرگترین دلال است صنعتگر نیست گفتن چنین دروغ هایی برای اهداف مشخص طبیعی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷
خوب خدا وکیلی یکیتون راست وحسینی بیاد بگه حداقل حقوق یه کارگرصفر رسمی تو ذوب آهن اصفهان چقدره و چقدر پاداش میگیره و روزی چقدر اضافه کاری و تعطیل کاری میگیره و چه امکانات رفاهی داره
اصلا یه عکس از فیش حقوقی و فیش پاداشتون بفرستین
اینجوری همه این حرف و حدیثها راجع به حقوق شما ذوب آهنیها تموم میشه
مگه نمیبینین این همه معلم و کارمند و نظامی اومدند فیش هاشونا رو کردند خوب شماهم اگه راست میگین و این سایت حرفاش دروغه یکیتون مرد باشین و فیشتونا رو کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
سلام من همسریکی از کارکنان فولادمبارکه هستم همسرم قراردادمستقیم هستن و14 سال سابقه کاردارن ماهی 4میلیون باتمام مزایا میگیرن باسه تابچه. کاردانی هم هستن. البته که بااین حجم تورم و اجاره خونه بالا و شهریه دانشگاه وتحصیل بچه ها این ارقام ناچیزه.
بی نام
Germany
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶
واقعا حقوق,مزایای قرارداد مستقیم در شرکت فولاد مبارکه چنده چون اوازه کارگرا ش پیچیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
سلام من کارگر قرارداد مستقیم ذوب آهن هستم حقوق ما هنوز زیر ۴ میلیونه خدا وکیلی این حرفا همش دروغ ... البته حقوق یک کارگر رسمی ذوب و کارگر قراردادی مجتمع ۳ برابر ماست اینا همون عدالت که ازش حرف میزنن . اینا طبق مدرک صحبت میکنم فیش حقوقی همه رو ثابت می‌کنه . ۹۹/۲/۲۴
eli
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
توام شدی مثل خاستگارا من که طرف تکنسین فولاد بود و مینالید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
چرا کسی جواب این بنده خداها که کامنت گذاشتن نمیده کجاان این مسئولاشون
بییطز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
سلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
حالاکه سال ۹۹هست هنوزبه ۴/۵نرسیده من میگم شماساقیتوعوض کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
کی این آمار رو بهتون میده
الان سال ۹۹ هست و من ذوب کار میکنم حقوقم ۴ نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
کی این آمار رو بهتون میده
الان سال ۹۹ هست و من ذوب کار میکنم حقوقم ۴ نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
کی این آمار رو بهتون میده
الان سال ۹۹ هست و من ذوب کار میکنم حقوقم ۴ نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
کی این آمار رو بهتون میده
الان سال ۹۹ هست و من ذوب کار میکنم حقوقم ۴ نیست
رحیم رسولی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
خاک تو سرشان با اون حقوق دادنشون من تو کارخونه ریخته گری چینی ها درتیکمداش کارمیکنم ماهی سه ونیم حقوق میده نه مرخصی دار نه اضاف کار داره نه تعطیلات داره خاک تو سرتون با این مدیریتون داش باشووا اداره کار بستان آباد
رحیم رسولی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
خاک تو سرشان با اون حقوق دادنشون من تو کارخونه ریخته گری چینی ها درتیکمداش کارمیکنم ماهی سه ونیم حقوق میده نه مرخصی دار نه اضاف کار داره نه تعطیلات داره خاک تو سرتون با این مدیریتون داش باشووا اداره کار بستان آباد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
من تکنسین ارشد ذوب آهن هستم بعد از ۸ سال از تاریخ این گزارش و با سابقه ۱۵ سال الان در سال ۱۴۰۰ حدود۳.۵ میلیون حقوق میگیرم حالا این دروغ ها را بورس نیوز از کجا آورده و به چه نیتی خدا عالم هست من حاضرم پرفراز حقوقیم و هر چی هر کی خواست ارایه بدم
اصلا تو اصفهان مشهور است که فولاد مبارکه دو سه برابر ذوب آهن حقوق می‌گیرند و همه می‌خواهند که در مجتمع فولاد استخدام باشند این از تعداد افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی هم کاملا معلوم هست.
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
میشه فیشت را بذاری تکنسین ارشد
از پاداش و اضافه کاریها و امتیازاتت هم یکم بگو
فکر کنم یکم شکسته نفسی میفرمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۷
من هم میخواستم بیام ذوب اهن یک خاک بر سنگ گذاشت جلو پای من ومن راپیچوند خودش رفت
اق عبدا... جوشقونی من میشناسم الان بازنشست شده
ماهی الان هفده میلیون میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴
جمع کنید بابا..یه مشت ادم دروغ گو ریختن تو سایت اظهار نظر میکنن..من خودم کسی هستم ک نصف فک و فامیلمون تو ذوب و اهن و فولاد مبارکه کار میکنن...دیگه از زبون خودشون شنیدن و دیدن فیش حقوقیشون ک عجیب نیست...یکیشون ماهی ۱۵ میلیون یکیشون ماهی ۲۰ میلیون و.....
چجوری میتونید این همه دروغ تحویل مردم ساده بدید ک حقوقاتون به زور به سه چهار تومن میرسه ....اصن همچین چیزی مگه شدنیه؟؟؟؟امروزه به یه کارگر شهرداری ماهی سه چهار تومن میدن...اونوخ شماها اونقد ملت و احمق فرض کردین ک میگین حقوقتون سه تومنه؟؟؟؟از مردم شرم نمیکنید از خدا شرم کنید
ناشناس
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
توش خودمون را کشته بیرونش مردم را
امین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
لعنت به بورس نیوز به علت شایعه پراکنی و دروغ پراکنی
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
خدایا توش خودمونا کشته بیرونش مردما
درد دل یک تکنسین ارشد مسول شیفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
سلام.منقرار داد مستقیم ذوب اصفهانم.۱۷ سال سابقه کار دارم، ۶ سال سختی کار .فیش حقوق تیر ماه ۱۴۰۰با ۱۷ آیتم حقوق ومزایا، و۷ آیتم کسر حقوق که قابل ذکره شیفت هم هستم گرفتم ۷۵۰۰۰۰۰تومان.خداییش عکسشو بلد نیستم بفرستم یادم بدید تا اونم بفرستم.یک خانواده چهار نفره.خودتون قضاوت کنید.ناشکریم یا حقمونه؟!
ناشناس
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۲
من فامیلمون ذوب آهنه. اونم شیفته. اما حقوقش ۲۰ میلیونه. تازه میگه معاونان ذوب حدودا با پاداشاشون ماهیانه ۵۰ میگیرن. چرا الکی مینالید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
خدا لعنتت کنه به حق اسمش...این جفنگیات چیه نوشتی بنده استخدام رسمی ذوب آهن هستم سیزده سال سابقه دارم حقوقم الان نصف یه قرارداد مستقیم توی مجتمع فولاده....این جولی که گذاشتی خاک برسر برعکس گذاشتی ذوب اهن ستون اخره نه اول....از کجا این امار چرت و مزخرف رو آوردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
خدا لعنتت کنه به حق اسمش...این جفنگیات چیه نوشتی بنده استخدام رسمی ذوب آهن هستم سیزده سال سابقه دارم حقوقم الان نصف یه قرارداد مستقیم توی مجتمع فولاده....این جولی که گذاشتی خاک برسر برعکس گذاشتی ذوب اهن ستون اخره نه اول....از کجا این امار چرت و مزخرف رو آوردی
هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
خدا لعنتت کنه به حق اسمش...این جفنگیات چیه نوشتی بنده استخدام رسمی ذوب آهن هستم سیزده سال سابقه دارم حقوقم الان نصف یه قرارداد مستقیم توی مجتمع فولاده....این جولی که گذاشتی خاک برسر برعکس گذاشتی ذوب اهن ستون اخره نه اول....از کجا این امار چرت و مزخرف رو آوردی
هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
خدا لعنتت کنه به حق اسمش...این جفنگیات چیه نوشتی بنده استخدام رسمی ذوب آهن هستم سیزده سال سابقه دارم حقوقم الان نصف یه قرارداد مستقیم توی مجتمع فولاده....این جولی که گذاشتی خاک برسر برعکس گذاشتی ذوب اهن ستون اخره نه اول....از کجا این امار چرت و مزخرف رو آوردی
هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
خدا لعنتت کنه به حق اسمش...این جفنگیات چیه نوشتی بنده استخدام رسمی ذوب آهن هستم سیزده سال سابقه دارم حقوقم الان نصف یه قرارداد مستقیم توی مجتمع فولاده....این جولی که گذاشتی خاک برسر برعکس گذاشتی ذوب اهن ستون اخره نه اول....از کجا این امار چرت و مزخرف رو آوردی
هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
خدا لعنتت کنه به حق اسمش...این جفنگیات چیه نوشتی بنده استخدام رسمی ذوب آهن هستم سیزده سال سابقه دارم حقوقم الان نصف یه قرارداد مستقیم توی مجتمع فولاده....این جولی که گذاشتی خاک برسر برعکس گذاشتی ذوب اهن ستون اخره نه اول....از کجا این امار چرت و مزخرف رو آوردی
هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
خدا لعنتت کنه به حق اسمش...این جفنگیات چیه نوشتی بنده استخدام رسمی ذوب آهن هستم سیزده سال سابقه دارم حقوقم الان نصف یه قرارداد مستقیم توی مجتمع فولاده....این جولی که گذاشتی خاک برسر برعکس گذاشتی ذوب اهن ستون اخره نه اول....از کجا این امار چرت و مزخرف رو آوردی
محمد، کارگر ذوب آهن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
با سلام خدمت همه دوستان و با احترام به همه دیدگاههای مطرح شده، این بحث ها و نظرها هیچکدام نه جایگاه قانونی دارد و نه جایگاه حقوقی، فقط باعث اختلاف و یا حسرت های بیهوده بین هموطن های عزیزمون میشه و بعضا مطالبی ناآگانه و نیز مطالبی مغرضانه مطرح میشه، این که این شرکت چقدر حقوق میده یا اون اداره چقدر مطرح نیست باید دید با توجه به مسافت راه وسختی محیط کار، سختی فعالیت، آلودگیهای شیمیایی، صوتی، سمی محیطی و غیره و حقوق و مزایای شرکتهای همتراز حقوق و مزایای دریافتی کارکنان خدوم و زحمت کش ذوب آهن را سنجید، که این در جایگاه نظردهی افراد غیر کارشناس و بعضا مغرض نیست و نمی تواند باشد، و تنها حایگاه ورود به این موضوع دستگاهای قانون گزار، نظارتی و قضایی هستند که امیدواریم بزودی ورود پیدا کنند. و موضوع اصلی در اینجا پرداخت واقعی حقوق قشر زحمت کش کارگر می باشد.
داستان حقوق کارکنان ذوب آهن همانند داستان اون فیلی است که در تاریکی هرکسی به قسمتی از اندام آن داست می کشید و نظر میدادو.....
محمد، کارگر ذوب آهن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
با سلام خدمت همه دوستان و با احترام به همه دیدگاههای مطرح شده، این بحث ها و نظرها هیچکدام نه جایگاه قانونی دارد و نه جایگاه حقوقی، فقط باعث اختلاف و یا حسرت های بیهوده بین هموطن های عزیزمون میشه و بعضا مطالبی ناآگانه و نیز مطالبی مغرضانه مطرح میشه، این که این شرکت چقدر حقوق میده یا اون اداره چقدر مطرح نیست باید دید با توجه به مسافت راه وسختی محیط کار، سختی فعالیت، آلودگیهای شیمیایی، صوتی، سمی محیطی و غیره و حقوق و مزایای شرکتهای همتراز حقوق و مزایای دریافتی کارکنان خدوم و زحمت کش ذوب آهن را سنجید، که این در جایگاه نظردهی افراد غیر کارشناس و بعضا مغرض نیست و نمی تواند باشد، و تنها حایگاه ورود به این موضوع دستگاهای قانون گزار، نظارتی و قضایی هستند که امیدواریم بزودی ورود پیدا کنند. و موضوع اصلی در اینجا پرداخت واقعی حقوق قشر زحمت کش کارگر می باشد.
داستان حقوق کارکنان ذوب آهن همانند داستان اون فیلی است که در تاریکی هرکسی به قسمتی از اندام آن داست می کشید و نظر میدادو.....
محمد ۸۶
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
با سلام، متاسفانه مسائل قشر کارگری ذوب آهن دستخوش مسائل سیاسی شده و در این حیا هو حق و حقوق این قشر زحمت و خانواده هایشان ضایع می شود. امیدواریم با تغیر دولت و دیدگاههای مثبت این دولت نسبت به قشر ضعیف یک بار برای همیشه مشکلات کارگری ذوب آهن حل بشود، و این رایزنی های منطقه ای با عنوان تعامل و غیره، باعث نشود که رجال سیاسی چشم خود را روی حقایق ببندند. یا حق
حسن اکبری فر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
من نمیدونم به ما کارگران ذوب آهن حقوق زیر خط فقر میدن شاید حقوقهای نجومی را مهندسین و مدیران میگیرند و متوسطش زیاد میشه. آش نخورده و دهن سوخته مصداق ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
سلام من خودم کار نسوز کاری کورهای نبرد انجام میدم کل شهرک صنعتی شهرستان. تهران میرم. تهران حداقل با اصافه کاری اونم افغانی. ۱۰ میلون میگیره. کارگر ساده۷ میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
سلام من خودم کار نسوز کاری کورهای نبرد انجام میدم کل شهرک صنعتی شهرستان. تهران میرم. تهران حداقل با اصافه کاری اونم افغانی. ۱۰ میلون میگیره. کارگر ساده۷ میگیره
همسر ذوب اهنی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
سلام لطفاً حقوق را افزایش بدید آخ چرا. باید مالیات کم بشه. از. حقوق مگه. چه. قدره که این کارو میکنید. لطفاً پیگیری کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
دروغه اگه راست میگین یکیتون فیش حقوقی بزار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
درود
هفته همگی به خوبی و خوشی و پر از آرامش
یکی از فامیل ما هست که در قسمت ارتوپد بیمارستان ذوب آهن اصفهان کار میکنه با حدود ۱۵، ۱۶ سال سابقه و مدرک فوق دیپلم.
خودش اقرار میکرد که حقوق ما در سال ۱۴۰۰ ۱۷ میلیون بود اضاف بر این که خیلی خیلی هم بهمون میرسند اعم از بُن، مسافرت، پلاژ، هزار مورد دیگه که خیلیها در حسرتش هستند...
اونوقت یکی دیگه در حسرت...
خوشبختانه مملکتمون پر از عدالت هست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
درود
هفته همگی به خوبی و خوشی و پر از آرامش
یکی از فامیل ما هست که در قسمت ارتوپد بیمارستان ذوب آهن اصفهان کار میکنه با حدود ۱۵، ۱۶ سال سابقه و مدرک فوق دیپلم.
خودش اقرار میکرد که حقوق ما در سال ۱۴۰۰ ۱۷ میلیون بود اضاف بر این که خیلی خیلی هم بهمون میرسند اعم از بُن، مسافرت، پلاژ، هزار مورد دیگه که خیلیها در حسرتش هستند...
اونوقت یکی دیگه در حسرت...
خوشبختانه مملکتمون پر از عدالت هست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
درود
هفته همگی به خوبی و خوشی و پر از آرامش
یکی از فامیل ما هست که در قسمت ارتوپد بیمارستان ذوب آهن اصفهان کار میکنه با حدود ۱۵، ۱۶ سال سابقه و مدرک فوق دیپلم.
خودش اقرار میکرد که حقوق ما در سال ۱۴۰۰ ۱۷ میلیون بود اضاف بر این که خیلی خیلی هم بهمون میرسند اعم از بُن، مسافرت، پلاژ، هزار مورد دیگه که خیلیها در حسرتش هستند...
اونوقت یکی دیگه در حسرت...
خوشبختانه مملکتمون پر از عدالت هست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
درود
هفته همگی به خوبی و خوشی و پر از آرامش
یکی از فامیل ما هست که در قسمت ارتوپد بیمارستان ذوب آهن اصفهان کار میکنه با حدود ۱۵، ۱۶ سال سابقه و مدرک فوق دیپلم.
خودش اقرار میکرد که حقوق ما در سال ۱۴۰۰ ۱۷ میلیون بود اضاف بر این که خیلی خیلی هم بهمون میرسند اعم از بُن، مسافرت، پلاژ، هزار مورد دیگه که خیلیها در حسرتش هستند...
اونوقت یکی دیگه در حسرت...
خوشبختانه مملکتمون پر از عدالت هست...
farzad
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۱
سلام دوستان شرافتا وجدانا وخدای بالاسرمون ناظر وحاظرهستن، سال1393اون هم باافزایش سالیانه حقوقاش،باکسورات بیمه ومالیات واینا ،شیصد تاشیصدوپنجاه میشد .چراشرافتا دروغ زدن تواین سایت ؟!چون دنبال بسترسازی برای توجیه کردن یه سری تغییرات ومسایلی بودندکه شکرخدا ،با تغییرمدیرعامل توسال 1397،واومدن اقای یزدی زاده که شرافتا بینظیروبزرگوارهستند،ونگاه ورفتاروکارشون خداپسندانه بوده وهست وانسان وار،پایان دادنشون قاطعانه وبینظیروعالی،،بازهم عذرمیخوام بابت پرحرفیم..
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
من با اجاره وبدهی بانکی وخرج خونه هیچی برام نمی‌مونه.بعد شما میگی اینقدر حقوق زیاد میگیرن ذوب‌آهنی ها .خدا لعنت کنه بانی وباعثشو که همه چی شده آرزو .دیروز بچه اسباب بازی خواسته پول نداشتم شرمنده شدم خدا شرمندتون کنه انشالله.بعدم گریه کرده و یه پس کتکش زدم و بردم خونه .خدا ازتون نگذره دزد های کثیف