بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
کامپایلر حمل مواد ورودی به کوره ها نیز در همین هفته دچار حریق شد و این حادثه مانع از تزریق مواد و به کوره ها و ادامه تولید آنها شده است. گرچه چنین حادثه ای در مجتمع های فولادی طبیعی بوده و خسارت مالی چندانی در برندارد و توقف موقتی است .
کد خبر : ۱۲۷۰۵۳
نویسنده :
کیوان فر
تولید شش کوره فولاد خوزستان به دلیل قطعی برق طی هفته جاری از تولید باز ایستاد.

به گزارش بورس نیوز، طبق بررسی های به عمل آمده از سوی خبرنگار ما شش کوره "فخوز" به دلیل بروز نقص فنی در سیستم برقی مجتمع متوقف گردیده و تاکنون این مشکل مرتفع نشده است.

همچنین کامپایلر حمل مواد ورودی به کوره ها نیز در همین هفته دچار حریق شد و این حادثه مانع از تزریق مواد و به کوره ها و ادامه تولید آنها شده است. گرچه چنین حادثه ای در مجتمع های فولادی طبیعی بوده و خسارت مالی چندانی در برندارد و توقف موقتی است .

اما سومین اتفاقی که شرکت فولاد خوزستان را با چالش مواجه ساخته، اعتصاب حدود 40 روزه پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در واکنش به خرید بلوک 28.5 درصدی سهام این مجموعه توسط "فخوز" در مزایده برگزار شده طی 29 اردیبهشت ماه سال جاری است.

بدین ترتیب در حالی فولاد خوزستان در مزایده مذکور به عنوان برنده اعلام شد که این امر و اکنش پرسنل این مجتمع سنگ آهنی را در پی داشت.

در خصوص دریافت جزییات این حوادث، پیگیری های خبرنگار ما برای تماس با مدیران شرکت فولاد خوزستان تاکنون بی نتیجه مانده و هیچ مقام مسئولی پیرامون این موارد حاضر به پاسخگویی نشده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر