بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر : ۱۲۷۶۶۳
سارق زورگير منطقه قيامدشت پس از سرقت در خيابان " بهشتي" شناسايي و دستگير شد.
به گزارشخبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ عصر روز گذشته در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور ماموران يگان کلانتري 174 قيامدشت هنگام گشتزني در خيابان " بهشتي " محدوده قيامدشت بودند كه فردي سراسيمه به واحد گشت مراجعه كرد.

شاكي كه بعداً خود را " حسن " ناميد به ماموران گفت: دقايقي پيش با موتورسيكلت خود از محل كارم قصد رفتن به منزل را داشتم كه فردي سد راهم شد و با تهديد چاقو تلفن همراه و كيف پولم را سرقت كرده و متواري شد .

به دلیل اینکه مدت زيادي از زمان سرقت نگذشته بود ماموران بعد از گرفتن مشخصات ظاهري متهم از شاكي بلافاصله براي دستگيري وي وارد عمل شده و به گشتزني در همان محدوده پرداختند كه در اين هنگام متوجه پرسه زني فردي با همان مشخصات شدند که متهم به محض مشاهده پليس متواري شد اما طي مسير كوتاهي ماموران موفق شدند وي را در يكي از كوچه هاي فرعي دستگير كنند.

در بازرسي از متهم كه " داوود " نام داشت يك قبضه چاقو ،تعدادي ابزار آلات سرقت و دو دستگاه تلفن همراه كشف شد كه ماموران نامبرده را به همراه شاكي و اموال مكشوفه براي تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر به كلانتري انتقال دادند.

سروان محمد مسن آبادي رييس کلانتري174قيامدشت درباره این خبر گفت: با انتقال متهم به كلانتري سوابق وي مورد بررسي قرار گرفت كه طي آن مشخص شد نامبرده سابقه داراست و چندين مرتبه به اتهام زورگيري و سرقت لوازم خودرو بازداشت شده است .
اشتراک گذاری :
ارسال نظر