بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر : ۱۲۷۶۶۷

سخنگوی وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد که 30 هزار نیروی ذخیره برای شرکت در عملیات علیه غزه فراخوانده شده‌اند.

به گزارش فارس، «پتر لرنر» روز پنج‌شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم‌صهیونیستی 30 هزار نفر از نیروهای ذخیره خود را برای حمله زمینی احتمالی به نوار غزه، فراخوانده است.

سخنگوی وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی که با شبکه «سی‌ان‌ان» گفت‌وگو می‌کرد، گفت این نیروها به این منظور فراخوانده شده‌اند که در صورت صدور دستور حمله زمینی، به سرعت وارد عمل شوند.

صهیونیست‌ها از روز سه‌شنبه و پس از آغاز عملیات علیه نوار غزه، بارها تهدید به تجاوز زمینی به این منطقه کرده‌اند. در مقابل حماس برای مقابله با نیروهای اشغالگر اعلام آمادگی کرده و تهدید کرده است که اسرائیل در صورت آغاز حمله زمینی، با اقدامات نیروهای مقاومت شگفت‌زده می‌شود.

کابینه امنیتی رژیم‌صهیونیستی روز چهارشنبه مجوز فراخوان 40 هزار نیروی ذخیره را صادر کرده بود. این رقم از تعداد نظامیانی که در سال 2012 برای حمله به غزه فراخوانده شده بودند، 10 هزار نفر بیشتر است.

«مارک رگو» سخنگوی کابینه رژیم‌صهیونیستی اعلام کرده است که تاکنون 30 هزار نیرو در مواضع خود مستقر شده‌اند و در صورت صدور دستور، به غزه حمله می‌کنند.

در جریان حملات دریایی و هوایی صهیونیست‌ها به غزه، تاکنون بیش از 90 تن که نیمی از آن‌ها زن و کودک هستند، به شهادت رسیده‌اند. آمار زخمی‌ها نیز بیش از 700 نفر اعلام شده است. در مقابل نیروهای مقاومت فلسطینی ده‌ها فروند موشک که برد برخی از آن‌ها به بیش از 130 کیلومتر رسیده، به این حملات پاسخ داده‌اند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر