بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر : ۱۲۷۷۵۱
به گزارش آناج، سرهنگ پاسدار فرهنگ نوروزی درگفت وگو با خبرنگاران افزود: با حضور و نظارت معاون هماهنگ کننده استان سرهنگ الهوردي خضرلو و با بكارگيري عوامل انتظامي، راهورو يگان امداد، عمليات طرح پاكسازي نقاط آلوده در‌ پارك‌هاي ائل‌گلي و مشروطه تبريز به اجرا درآمد.

سرهنگ نوروزی افزود: اين عمليات در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي به اجرا در آمد و طي آن 30 نفر مزاحم به نواميس مردم و افراد بد پوشش دستگير شدند.

اين مقام انتظامی اضافه کرد: اجراي اين عمليات پاکسازي و سالم‌سازي در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها باعث ارتقاي احساس امنيت مردم شده و در نظر سنجي به عمل آمده توسط کارشناسان اجتماعي رضايتمندي و خرسندي مردم از اجراي اين طرح‌ها را به همراه داشته است.

وي تشريح کرد: اجرای طرح‌های سالم‌سازی به منظور بهبود امنيت رواني، اجتماعي و اخلاقي مردم همچنان تداوم خواهد داشت.






اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
فايدش چيه دو روز ديگه آزاد ميشن و كارهاشونو با شدت بيشتري ادامه ميدن. قوه قضايي بايد اين افراد برخورد شديد و سريع كنه تا متنبه بشن و تكرار نكنن.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
تو اين عكسها كه چيزي نيست تبريز جز شهرهاي تميز كشور در ايران است فرماندهي تازه نزول اجلاس فرمودند ميخواهند خودي نشان دهند
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کجای اینا بدپوشش؟؟
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
نخیر ، این برخوردها از ریشه غلط اندر غلط است بایستی فرهنگ اصلاح شود بایستی کمبودهای جوانان مرتفع شود تا این نوع رفتارها خود به خود و ریشه ای حل شود. برخوردهای اینچنینی شایسته ایران و ایرانی نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
بر خورد شديدتر و ادامه دارتر و مستمر بشه.
بهراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۷
رضاجان اگه خدای ناکرده صابون یکی از این (آقایون محترم) دستگیرشده به جامه خودت یا خانوادت بخوره اونوقت بدترین ناسزاهارا نثار این فرمانده(تازه نزول اجلاس کرده)و همکارانش میکنید که چرابااین ارازل و اوباش برخوردنمیکنند ضمن اینکه به کمتر از اعدام درملاءعام هم راضی نیستید. چرا؟؟؟ ..... چون اینجا به شمایاناموس شما اهانت شده و ...