بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی اطلاع رسانی و ارایه خدمات بیشتر به خوانندگان گرامی از این پس با ظاهری متفاوت همراه با خدمات بیشتر در خدمت شما خواهد بود.
کد خبر : ۱۲۸۰۴۶
سایت بورس نیوز با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی اطلاع رسانی و ارایه خدمات بیشتر به خوانندگان گرامی از این پس با ظاهری متفاوت همراه با خدمات بیشتر در خدمت شما خواهد بود اما با توجه به ناگریز بودن طی کردن روند تغییرات ممکن است هم اکنون خوانندگان با کاستی هایی در سایت مواجه باشند که در حال برطرف شدن می باشد لذا ضمن عذرخواهی از خوانندگان تقاضا داریم همچون همیشه ما را در این راه یاری نموده و با کمی صبر و حوصله سایت خبری خود را همراهی نمایند.

با تشکر

مدیریت بورس نیوز

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
با تشکر از زحمات شما و همکارانتان.خواهشا" در صورت امکان قسمتی هم برای تحلیلهای بنیادی وتحلیلهای تکنیکی ایجاد کنید تا ما سهامداران خرد بتوانیم با دید بهتری اقدام به خرید سهام کنیم.
چاپار
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
صفحه قبلی خیلی زیبا تر بود در حال حاضر صفحه جدید شلوغ وانارشیک است
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
به نظر بنده ، این وب سایت جدید ، بسیار نامناسب شده است و سایت قبلی بسیار بهتر و مناسب تر بود و نمی دونم چرا اقدام به این عمل نمودید. واقعا میام تو این سایت اعصاب و روانم داغون میشه . نمیشه اون قبلیه رو دوباره فعال کنید ؟
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
صفحه اصلی سایت خیلی شلوغ هست...
اگه ممکنه روزایی که بازار مثبت هست،عدد شاخص رو به رنگ سبز نشون بدید.....
ممنون
فروتن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
بنده منتظر چنین تغییری بودم. بسیار بهتر شده است. فقط تبلیغات در همه جا پخش است که باعث می شود هم تبلیغ به چشم نیاید هم بیننده شلوغی را حس کند. بهتر است محل یا محلهای خاصی برای این منظور در نظر گرفته شود. بهر حال از زحماتتان تقدیر می شود. به کیفیت مطالب و بخصوص بجا، بموقع و درست بودن اطلاعاتی که درج می کنید بسیار توجه کنید تا همچنان محبوب بمانید و منبعی موثق قلمداد شوید.