بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر : ۱۲۸۱۱۰

مردی که از مردم به ویژه زنان در ساعات پایان روز زورگیری می کرد پس از دستگیری به دهها فقره زورگیری اعتراف کرد.

با شکایت های متعدد شهروندان محدوده غرب تهران خصوصا محدوده بلوار فردوس، صادقیه و بزرگراه جناح در خصوص سرقت ها زورگیری های انجام شده از سوی یک زورگیر، تیمی از ماموران این کلانتری مامور رسیدگی به موضوع شدند.

در بررسی های انجام شده مشخص شد که یک سارق زورگیر که با موتورسیکلت خود در محدوده های مذکور پرسه می زند، با تهدید سلاح سرد در ساعات پایان روز اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان خصوصا زنان می کند.

در این بررسی های همچنین پرونده ای دیگر نیز به ماموران محول شد که در آن تعدادی از شهروندان ساکن محدوده های فوق از یک توزیع کننده مواد مخدر شکایت کرده بودند.

طی تحقیقات انجام شده ماموران دریافتند که مشخصات ارایه شده در پرونده سارق زورگیر با مشخصات متهم پرونده توزیع کننده مواد مخدر بسیار مشابه است که در این خصوص تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که متهمان هر 2 پرونده یک نفر است و برای همین پرونده دوم نیز در اختیار همان تیم اول قرار گرفت.

این تحقیقات و بررسی ها ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران پس از بررسی مشخصات ظاهری چهره متهم شناسایی شده و ماموران موفق شدند وی را که با موتورسیکلت خود در محدوده بزرگراه «محمدعلی جناح» پرسه می زد بازداشت کنند.

سرانجام متهم در بازجویی های انجام شده ضمن معرفی خود به نام «م» به جرایم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و به دهها فقره سرقت و زورگیری با استفاده از سلاح سرد نیز اقرار کرد که پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.(باشگاه خبرنگاران)

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
دو سال دیگه آزاد میشه و به همین کارش ادامه میده تا اینکه یا بازنشسته بشه...
جالب که این نمونه افراد هر کدوم سابقه چندین فقره زورگیری و مواد در پروندشون دارن و جالبتر اینکه هر کدوم بیشتر از 23.24 سال سن ندارن ...
یعنی تو این مملکت کسی که مدام زورگیری و تجاوز میکنه اگه شانس بیاره که اکثا میاره به یه حبس کوتاه مدت محکوم میشه