بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر : ۱۲۸۱۲۰


وی با اشاره به اینکه امروزه خانم ها از ساپورت های بدن نما و بدل نما استفاده می کنند، بیان کرد: اگر ساپورتی نازک بوده و به آن لفظ بدن نما اطلاق شود پوشیدن آن در برابر عموم حرام است و در صورتی که بدل نما باشد و برآمدگی بدن را نمایان کند نیز شامل همین حکم خواهد شد.

هادیان با تأکید بر اینکه ساپورت پوشش کاملی برای خانم ها نیست، ادامه داد: ساپورت برای خانم ها و دختران جوان اشکال دارد و چون سبب جلب توجه در بین عموم می شود، باید از پوشیدن آن پرهیز کرد.

وی با یادآوری اینکه طبق روایات خانم ها باید در برابر محرم لباس مناسب بپوشند، تصریح کرد: اگر ساپورت به نحوی باشد که سبب تحریک نامحرم شود پوشیدن آن حرام است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
بهتر نیست به جای ساپورت فکر بدبختی مردم باشید...چقدر اخه باید در مورد این چیزهای کم اهمیت صحبت کنید ...بابا به فکر کار واسه جونا باشید کم ساپورت ساپورت کنید بورس نیوز تو دیگه چرا......
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
بابا وضع اقتصاد مملکت وگرفتاری های مردم رو درست کنید من از فردا چادر سرم میکنم. ولکنید توروخدا مملکت داره میره توقهقرا از هر نظر که فکر کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
دروووووووووووووووووووووووووود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
کي گفته؟؟؟؟؟؟؟کي گوش ميکنه؟؟؟؟؟؟؟
به توجه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
بابا این جور چیزا مهم نیس به خدا هر کی رو تو قبر خودش میزارن اخه به ما چه ربطی داره عشقش میکشه ساپورت بپوشه حال بده به پسرا والا به خده}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
چی به تو چه؟هرکی خیلی دلش میخاد بره یه گوشه کارشو بکنه.واقعا بعضی از این پوششها دیگه گندشو دراوردن.به نظر من باید پوشیدنشون ممنوع بشه
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
منم موافقم جوووووووووونا رو خودتون دارید با دست خودتون میکشید نه ساپورت دخترا من که کلی انرژی مثبت داشتم بعد این همه درس خوندن و تلاش حالا که اومدم تو دنیای واقعی کار بدترین حس زندگیمو دارم............. هیچ وقت فک نمیکردم وضعیت اقتصادی اینقدر مزخرف باشه که ..