بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
مدیر صندوق سرمایه گذاری یکم سامان عنوان کرد:

ثبات در تصمیم گیری زمینه ساز رشد بازار سرمایه

متأسفانه در شرایط کنونی ریسک سیستماتیک در بازار سرمایه افزایش یافته است بطوریکه ناهماهنگی بین ارکان مختلف اقتصادی منجر شده دوگانگی در فضای بازار ایجاد گردد و سهامداران نسبت به بازار سرمایه بی اعتماد شوند.
کد خبر : ۱۲۸۵۴۲
نویسنده :
اعتماد
بزرگترین مشکل بازار سرمایه در شرایط کنونی عدم هماهنگی بین ارکان مختلف اقتصادی می باشد بطوریکه این مشکل باعث شده ریسک سیستماتیک در بازار سرمایه افزایش بیابد و بی اعتمادی سهامداران نسبت به بازار تشدید شود.

در همین راستا، وسکانیانس، مدیر صندوق سرمایه گذاری یکم سامان با اشاره به مطالب بالا در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: متأسفانه در شرایط کنونی ریسک سیستماتیک در بازار سرمایه افزایش یافته است بطوریکه ناهماهنگی بین ارکان مختلف اقتصادی منجر شده دوگانگی در فضای بازار ایجاد گردد و سهامداران نسبت به بازار سرمایه بی اعتماد شوند.

وسکانیانس تصریح کرد: این عدم هماهنگی بین ارکان مختلف اقتصادی که حدوداً از 7 ماه گذشته با مصوبات مربوط به نرخ خوراک پتروشیمی ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد، منجر شده که سهامداران نسبت به اخبار مختلف در بازار سرمایه واکنش نشان ندهند.

مدیر صندوق سرمایه گذاری یکم سامان در خصوص تأثیر مذاکرات بر روند بازار سرمایه عنوان کرد: پیش بینی می شود مقوله مذاکرات هسته ای نیز به توافق نهایی منتج شود بنابراین انتظار می رود بازار سرمایه در صورت رفع تحریم ها با رشد همراه شود. همچنین به نظر بنده روند قیمت سهام در بازار سرمایه صعودی توأم با شیب ملایم خواهد بود. علاوه بر این به نظر می رسد شاهد افت قیمت سهام در بازار سرمایه نباشیم و شاخص کل بورس تا پایان سال بین 90 الی 95 هزار واحد باشد.

وی در خاتمه افزود: بطور کلی می توان اظهار داشت که ثبات در تصمیم گیری محرک رشد بازار سرمایه خواهد بود. توصیه بنده به سهامداران این است که سهامی را که ارزش ذاتی و بنیادی مطلوبی دارند خریداری کنند همچنین پیشنهاد می گردد که به سهم هایی که دارای ابهام هستند ورود پیدا نکنند و در معاملات خود مبتنی بر تحلیل عمل کنند علاوه بر این به شایعات بازار توجه نکنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر