بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر : ۱۲۸۶۵۵

به گزارش خبرنگار مهر، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد سومین هفته خود شده و با وجود آنکه شمار شهدای فلسطینی از مرز 650 نفر گذشته جوامع غربی ازجمله اتحادیه اروپا واکنش مناسبی برای توقف حملات رژیم اسرائیل انجام نداده و فقط بصورت زبانی خواستار برقراری آتش بس در این منطقه شده اند.

در همین رابطه ماجا کاسیانیک در گفتگو با خبرگزاری مهر در توضیح مواضع اتحادیه اروپا در قبال حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: وزیران خارجه عضو اتحادیه اروپا مذاکرات مفصلی را در مورد تحولات غزه انجام داده اند.

اشاره وی به نشست روز گذشته وزیران امور خارجه اتحادیه اروپاست که در بروکسل انجام شد.

کاسیانیک که به همراه "مایکل مان" از سخنگویان "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز محسوب می شود در ادامه گفت: در مورد موضع اتحادیه اروپا در مورد تحولات غزه، کاترین اشتون از نگرانی شدید اتحادیه در مورد ادامه خشونت ها در غزه صحبت کرده و کشته شدن انسان های بیگناه را نیز بطور جدی محکوم کرده است. شورای اروپا نیز خواستار برقراری فوری آتش بس بر اساس توافق نامه سال 2012 میلادی شده است. در همین رابطه و در خصوص برقراری آتش بس در غزه، شورای اروپا از تلاش های شریکان منطقه ای خود در خاورمیانه و آمادگی آنها برای حمایت از این آتش بس استقبال می کند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر