بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک دی مطرح شد:

افزایش دو برابری سرمایه بانک دی در سال 93

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک دی و مجمع عمومی فوق العاده روز یکشنبه 29 تیرماه 93 با حضور 77.71 درصد سهامداران این شرکت راس ساعت 10 صبح در محل مجموعه تلاش برگزار شد.
کد خبر : ۱۲۸۶۵۷

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک دی و مجمع عمومی فوق العاده روز یکشنبه 29 تیرماه 93 با حضور 77.71 درصد سهامداران این شرکت راس ساعت 10 صبح در محل مجموعه تلاش برگزار شد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی در ابتدای این جلسه دكتر احمد شفیع‌ زاده ضمن خیرمقدم به سهامداران و گرامیداشت لیالی قدر از آقای عرب‌مازار، رییس هیات مدیره بانک دی دعوت کرد تا به عنوان رییس مجمع آغاز کننده مراسم باشد. وی نیز از آقای رحمتی معاون مالی بانک دی به عنوان دبير جلسه و نمایندگان گروه وابسته به بنياد شهيد و امور ايثارگران و گروه نفت به عنوان ناظر برای عضویت در هیات رییسه دعوت کرد که این تركیب مورد تایید اكثریت حاضران قرار گرفت. همچنین از آقاي هوشنگ خستویی به عنوان نماینده بازرس قانونی برای پیوستن به هیات رییسه دعوت شد.

مجمع عمومی عادی سالانه بانک دی برگزار شد

در این جلسه براي بررسی صورت‌های مالی بانك، گزارش عملكرد هیات مدیره به مجمع عمومی ارائه شد. دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در ادامه با تشریح عملکرد بانک در سال 92 به ارائه برنامه‌های سال 93 پرداخت و گفت: ظرفیت مدیریت در بانک و گروه مالی دی با چارت جدید توسعه یافته و حرکت روبه جلو بانک در چارچوب قوانین شتاب خواهد گرفت.

وی جذب سپرده در بانک را با وجود مشکلاتی از جمله سیاست‌های پولی انقباضی و رشد اندک پول قابل قبول دانست و افزود: جمع سپرده‌های بانک دی طی سال گذشته 66 هزار میلیارد ریال است که این میزان دو برابر نسبت به سال 91 افزایش نشان می‌دهد. مدیرعامل بانک دی با بیان اینکه محصولات بانک عمدتا با رویکرد بازاریابی ارائه می‌شوند، عنوان کرد: در سال 92 سود تسهیلات اعطایی نسبت به سال 91 روند روبه رو رشدی داشته است. همچنین در سال جاري روند صدور ضمانت‌نامه‌ها افزایش خواهد یافت.

او در ادامه بهره‌وری در بانک را با وجود 734 نفر نیرو بالا دانست و گفت: بانک دی موفق شده است که با کمترین نیرو بیشترین منابع را جذب کند که این نشان از بهره‌وری بالای نیروی انسانی در بانک دارد.

به گفته او صدور 1.5 میلیون کارت، نصب 801 دستگاه خودپرداز و 44 هزار و 138 دستگاه کارت‌خوان، توانمند کردن شعب و یکپارچگی آنها به لحاظ فیزیکی و محتوایی و نیز توجه ویژه به برند بانک از جمله فعالیت‌های بانک در سال 92 بوده است.

شفیع‌زاده همچنین با اشاره به تعداد شعب بانک و محدودیت‌های قانونی در گسترش آنها ادامه داد: ما تصمیم گرفته‌ایم که مزیت رقابتی خود را در توسعه الکترونیکی شعب ببینیم. به همین منظور به سمت فن‌آوری‌های روز رفته‌ایم و با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات زیرساختی که انجام شده به امید خدا از پایان شهریور ماه امسال شمای جدیدی از بانکداری الکترونیک در بانک دی رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل بانک دی تاکید بر اقتصاد مقاومتی در بانک به خصوص در شعب را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ما شعبه زیان‌ده در بانک دی را بر نمی‌تابیم و رییس شعبه‌ای که فهم اقتصادی نداشته باشد از نظر ما موفق نیست و حتما یا باید خودش را اصلاح کند یا جای خود را به فرد فعال دیگری بسپارد.

او موضوع بانکداری اسلامی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: همه در بانک دی خود را موظف می‌دانیم که به بانکداری اسلامی اهتمام ورزیم چرا که در صورت تقویت زیرساخت‌های موازین اسلامی در بانکداری هم درآمدها مشروع خواهد بود و هم سودآوری افزایش می‌یابد.

شفیع‌زاده در پایان با تاکید بر توسعه برند دی گفت: علاوه بر اینکه انسجام در گروه مالی دی را مد نظر داریم در نظام برندینگ بانک دی ما به سمت برجسته کردن گروه نیز در حرکت هستیم.

در ادامه این مراسم و پس از ارائه گزارش خستویی به عنوان حسابرس، مدیرعامل بانک به سوالات تعدادی از سهامداران پاسخ گفت.

در پایان مجمع عمومی عادی نیز رای گیری برای موارد زیر انجام و مورد تایید اکثریت اعضا قرار گرفت:

ـ تصویب صورت‌های مالی

ـ تقسیم سود به میزان هر سهم 220 ریال

ـ انتخاب موسسه حسابرسی هوشیار بهمند به عنوان بازرس اصلی و موسسه بهمند به عنوان بازرس علی‌البدل

ـ انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار

مجمع عمومی فوق‌العاده

در ادامه این مراسم و از ساعت 12 ظهر مجمع عمومی فوق‌العاده با حضور سهامداران برگزار شد و حضار پس از استماع گزارشی که از سوی معاون مالی بانک دی ارائه شد با تغییرات در اساسنامه بانک دی و نیز افزایش سرمایه بانک از مبلغ 5000 میلیارد ریال به 10 هزار میلیارد ریال به میزان 100 درصد موافقت کردند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمود استادقادرى
ROMANIA
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲
چگونه مى توانيم سهام خودرا زيادةرد