بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
طی نظرسنجی به عمل آمده در این نشست، اکثر حاضرین در جلسه مطالب ارایه شده توسط تحلیلگر بورس نیوز و نیز کارگزاری بانک سامان را خوب ارزیابی کردند.
کد خبر : ۱۲۸۶۸۲
نویسنده :
کیوان فر
دومین نشست تحلیلی باشگاه مشتریان بورس نیوز با محوریت بررسی جامع صنعت لیزینگ بر پایه تحلیل بنیادین سهام "ولیز" و "وایران" در تاریخ 22 تیر ماه سال جاری در حالی برگزار شد که نظرسنجی ها از برآورده شدن انتظارات حاضرین در این نشست حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، طی نظرسنجی به عمل آمده در این نشست، اکثر حاضرین در جلسه مطالب ارایه شده توسط تحلیلگر بورس نیوز و نیز کارگزاری بانک سامان را خوب ارزیابی کردند.

در بحث تسلط تحلیلگران و کیفیت ارایه مطالب و نیز بروز و کاربردی بودن اطلاعات و مفروضات تحلیل نیز مخاطبان این نشست را مطلوب دانستند.

نتایج نظرسنجی دومین نشست باشگاه مشتریان بورس نیوز

همچنین پیشنهاد اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز برای موضوع جلسه بعدی، بررسی صنعت قطعه سازی بود؛ گرچه صنعت لاستیک نیز با اختلاف کمی بیشترین نظرات را به خود اختصاص داد.

در پایان گفتنی است سومین نشست تحلیلی باشگاه مشتریان بورس نیوز روز یکشنبه 5 مرداد ماه جاری با محوریت صنعت قطعه سازی در محل کارگزاری بانک سامان برگزار خواهد شد.

با توجه به محدود بودن ظرفیت افراد شرکت کننده، از کلیه اعضای محترم باشگاه مشتریان بورس نیوز( افراد حقوقی و حقیقی) در خواست می گردد که حضور قطعی خود را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام فرمایند.

ثبت نام در نشست

همچنین افرادی(افراد حقیقی) که عضو باشگاه مشتریان بورس نیوز نیستند می توانند از طریق لینک زیر اطلاعات خود را وارد و پس از پرداخت مبلغ حق عضویت سالیانه (50 هزار تومان) ثبت نام خود را تکمیل فرمایند.

ثبت نام در باشگاه مشتریان

زمان برگزاری:

یکشنبه 5 مرداد 93 ساعت 14:30-16:30

محل برگزاری:

تهرانخیابان آفریقاپایین تر از چهارراه جهان کودکنبش کوچه 25ساختمان شماره 29ط همکف واحد پذیرش کارگزاری بانک سامان.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر