بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر : ۱۲۸۹۷۷
یکی از استیضاح‌کنندگان وزیر علوم با اشاره به نشست استیضاح کنندگان با "فرجی دانا" گفت: وزیر علوم اقداماتی را در راستای رفع دغدغه‌های نمایندگان انجام داده اما دغدغه‌های اصلی همچنان پابرجاست.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان و یکی از استیضاح‌کنندگان وزیر علوم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره آخرین وضعیت استیضاح وزیرعلوم به دیدار تعدادی از استیضاح‌کنندگان با " فرجی‌دانا" اشاره کرد و گفت: در این جلسه پیرامون دغدغه‌های نمایندگان در ارتباط با حوزه کاری وزارت علوم مباحثی صورت گرفت که "فرجی دانا" در مورد برخی از دغدغه‌های مطرح شده، اقداماتی را صورت داده بود اما دغدغه‌های اصلی نمایندگان همچنان پابرجاست.
 
وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته توسط وزیر علوم در حوزه وزارت وی اشاره کرد و اظهار داشت: وزیر علوم در راستای رفع دغدغه‌های نمایندگان بخشنامه‌هایی را به روسای دانشگاه‌های کشور صادر کرده و از آنها خواسته تا از نفوذ افراد معلوم‌الحال در فضای دانشگاه‌ها و نیز تبدیل فضای دانشگاه به باشگاه سیاسی برای برخی احزاب جلوگیری کنند و اجازه ندهند که اختلافات قومی در دانشگاه‌ها ایجاد و به آنها دامن زده شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: وزیر علوم اقداماتی را نیز در ارتباط با دانشجویان ستاره‌دار انجام داده بود و برخی از این دانشجویان معاند که مجددا به فضای دانشگاه‌ها بازگشته بودند بار دیگر از ادامه تحصیل محروم شدند اما تعداد دیگری از آنها همچنان به تحصیل خود ادامه می‌دهند.
 
آصفری در پایان یادآور شد: نمایندگان در این دیدار بر رفع دغدغه‌های خود در ارتباط با اسلامی‌کردن فضای دانشگاه‌ها و نیز جلوگیری از نفوذ فتنه‌گران در دانشگاه‌ها تأکید کردند و چنانچه طی فرصت داده شده به وزیر اقدامات اصلاحی در رابطه با دغدغه‌های مطرح شده صورت نگیرد، استیضاح همچنان پابرجا باقی خواهد ماند.
 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر