بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر : ۱۲۸۹۸۹


به گزارش شیعه آنلاین، یک رسانه وابسته به حزب منحله بعث عراق که همواره تلاش کرده با انتشار اخبار و گزارش هاي غلط، منحرف و جعلي بين جمهوري اسلامي ايران و دوستان و همپيمانانش دعوا و اختلاف بيندازد، طي چند ماه اخير بيش از پيش به انتشار چنين اخبار و گزارش هايي اقدام کرده تا شايد بتواند به اهداف شوم خود دست يابد.

اين رسانه بعثي روز گذشته با انتشار گزارشي کاملا جعلي و ساختگي، مدعي شد که در ديدار اخير «نوری مالکی» نخست وزیر عراق با سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامي، در بغداد درگيري لفظي ميان طرفين رخ داده است!

این رسانه بعثي در ادامه اين خبر دروغين خود افزود: دلیل این درگیری و نزاع لفظي، آمدن نیروهای ایرانی به عراق گزارش شده است. از سویی دیگر «نوری مالکی» دیگر یک مهره سوخته برای ایران به شمار می رود، فلذا ایران ديگر «نوری مالکی» را نمی خواهد از همين رو برخورد مقامات ايراني از جمله "سليماني"‌ با وي تغيير کرده و اين گونه شده است!

از سوي ديگر روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" (WashingtonPost) روز پنجشنبه دوم مرداد 1393 با انتشار مقاله‌ای درباره بحران عراق با عنوان «مالکی درخواست ایران برای کناره ‌گیری را رد می ‌کند» مدعی شد که جمهوري اسلامي ایران هم خواهان کناره ‌گیری "مالکی" از نخست وزیری است!

به نوشته این روزنامه آمریکایی، سیاستمداران ارشد عراقی روز چهارشنبه اول مرداد 1393 اعلام کردند که «نوری مالکی» تلاش ایران برای متقاعد کردن او به برکناری از مقام نخست وزیری را نادیده گرفته است!
اشتراک گذاری :
ارسال نظر