بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰
کد خبر : ۱۲۹۰۲۸
اعضای گروه تروریستی داعش امروز (دوشنبه) مانع از برگزاری نماز عید فطر از سوی اهالی موصل شدند، چرا که آن را یک "بدعت" دانستند!

به گزارش  (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی المسله، اهالی موصل اعلام کردند: گروه تروریستی داعش اجازه ندادند تا مردم موصل نماز عید فطر را در مساجد اقامه کنند و آن‌ها را مجبور کردند تا به خانه‌هایشان بازگردند. داعشی‌ها به مردم هشدار دادند که حق ندارند بار دیگر به برپایی نماز عید فطر اقدام کنند چرا که آن را یک نوع بدعت می‌دانند.

ساکنان موصل با اشاره به اینکه اوضاع کنونی شهر غیر قابل تحمل شده است، اعلام کردند: گروه تروریستی داعش با استفاده از سلاح‌ و به کارگیری زور اجازه زیارت مقبره‌ها و اماکن زیارتی را به ما نمی‌دهد.

از سوی دیگر در حملات هوایی ارتش 17 عضو وابسته به گروه تروریستی داعش در منطقه حرف الصخر واقع در شمال بابل کشته شدند.

منابع امنیتی استان بابل اعلام کردند: نیروهای امنیتی توانستند با عملیات پی در پی نظامی خود مناطق شمال بابل را از وجود تروریست‌های داعش پاک کنند.

نیروهای امنیتی همچنین در دفاع از نیروهای عشایر عملیات نظامی گسترده‌ای را ترتیب دادند و چندین پایگاه واقع در شهرهای موصل، تکریت، بابل، رمادی، فلوجه، سامرا و دیالی را که داعشی‌ها در آن حضور داشتند مورد هدف خود قرار دادند.

از سوی دیگر مدیر اطلاعات نظامی استان نینوا اعلام کرد که در حملات هوایی ارتش نماینده ابوبکر بغداد، رهبر گروه تروریستی داعش در مناطق اطراف موصل واقع در استان نینوا کشته شد. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر