بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر : ۱۲۹۰۳۲
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: عملیات نظامی در غزه به این زودی پایان نخواهد یافت و باید خودمان را آماده حوادث بد‌تر کنیم. 

به گزارش «انتخاب»، بنیامین نتانیاهو در سخنان خود در تل آویو گفت: با روزهای دشوار و دردآوری روبرو هستیم و باید صبور و مصمم باشیم تا به مبارزه علیه جنبشی که می خواهد ما را از بین ببرد ادامه دهیم. در این لحظه که با شما سخن می گویم عملیات از بین بردن تونل های تروریستی ادامه دارد و قبل از نابودی تونل ها این عملیات را به پایان نمی رسانیم. هدف اساسی این تونل ها کشتار شهروندان اسرائیلی است. از بین بردن این تونل ها هدف اساسی عملیات کابینه اسرائیل است. از بین بردن تونل ها نخستین گام ضروری برای خلع سلاح نوار غزه است.

وی افزود: حماس همه طرح های آتش بس را رد کرده است. ما با دشمن بدی روبرو هستیم. باید آماده ادامه عملیات در نوار غزه باشیم و این عملیات قاطعانه و با مسئولیت ادامه خواهد یافت تا به نتیجه برسد و هدف از این عملیات دفاع از شهروندان ، نظامیان و فرزندان اسرائیل است.

بني گانتس: به عمليات در غزه از زمين، دريا و هوا ادامه مي دهيم     

ژنرال بنی گانتس رئیس ستاد ارتش اسرائیل اعلام کرد: ارتش اسرائیل به عملیات خود در نوار غزه از هوا،زمین و دریا با قاطعیت ادامه می دهد.

وی افزود: ارتش اسرائیل در حال از بین بردن تونل ها در نوار غزه است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر