بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر : ۱۲۹۰۳۸
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهلتی یک ماهه در نظر گرفته شده است تا وزیر نیرو تکلیف طرح بهشت آباد را مشخص کند و نتیجه آن را اعلام کند تا نمایندگان در ارتباط با استیضاح وی اعلام نظر کنند.

حمیدرضافولادگر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری‌های وضعیت آب استان اصفهان اظهار کرد: هفته گذشته جلسه‌ای در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم و سعی کردیم مشکلات آب استان را به گوش رئیس مجلس هم برسانیم. مهلتی یک ماهه در نظر گرفته شده است تا وزیر نیرو تکلیف طرح بهشت آباد را مشخص و نتیجه آن را اعلام کند تا نمایندگان در ارتباط با استیضاح وی اعلام نظر کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در ارتباط با طرح انتقال آب بهشت آباد تاکید کرد: عده‌ای اعتقاد دارند طرح بهشت آباد باید توسط خط لوله، آب را به اصفهان انتقال دهد اما این کار به هیچ عنوان به صرفه نیست و هیچ توجیهی ندارد. انتقال آب توسط تونل بهترین راه حل انتقال آب است و نظر مسئولان استان هم بر انتقال آب توسط تونل است چون هزینه کمتری دارد و به تایید کارشناسان زیادی رسیده است.

فولادگر اضافه کرد: اجرای طرح انتقال آب گلاب دو ،به تایید وزیر نیرو رسیده است، حق آبه و سهم آبه‌داران نیز مورد تایید وزیر قرار گرفته است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر