بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
کد خبر : ۱۲۹۱۲۸
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شورای رقابت موظف شده است با کاهش قیمت خودروها، نرخ جدید را به زودی اعلام کند.

به گزارش فارس، کمال‌الدین پیرموذن پیش از ظهر امروز در نشست با گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی در اردبیل اظهار کرد: باوجود آن‌که دولت و شخص رئیس جمهور نتوانسته بود شورای رقابت را به عدم افزایش قیمت خودرو موظف کند ما در کمیسیون با توجه به اطلاعات بسیار دقیق و موثقی که در خصوص صنعت خودروسازی داشتیم موفق شدیم تا جلوی این افزایش گرفته شود.

وی گفت: این اطلاعات و منابع موثق از طریق طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی به دست آمده بود و ما در جریان درآمدهای کلان صنایع خودروسازی و تخلفات آشکار آنها در برخی از حوزه‌ها بودیم که از این طریق مطالبات مردم و برنامه‌های دولت و مجلس با کاهش قیمت در جریان بوده و بر این امر تاکید داشتیم. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: ما شورای رقابت را قانع کردیم که از افزایش قیمت خودروها دست بردارد و به زودی با قیمت‌گذاری جدید، شورای رقابت به تقلیل و کاهش قیمت‌ها دست خواهد زد تا نگرانی و دغدغه مردم از این محل برطرف شود.

پیرموذن افزود: در کنار کاهش قیمت ما در زمینه افزایش کیفیت با بها دادن به واردات خواستار ارتقای بهره‌وری و تکمیل صنایع داخلی شدیم تا صنعت خودروسازی با ایجاد بازار رقابت بتواند کیفیت خود را افزایش دهد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر