بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۱۲۹۱۸۲
وکیل محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور در دولت احمدی نژاد می گوید که بر خلاف برخی اخبار حال عمومی وی خوب است و رحیمی آماده دفاع از خودش در دادگاه است. وی در عین حال می گوید که نگران رای دادگاه است.

پیام نو در این باره نوشت: اواسط خرداد محمدرضا نادری وکیل محمدرضا رحیمی معاون اول محمود احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران از این خبر داد که تا هفته آینده رای دادگاه صادر می شود. در میان صحبت‌های رحیمی همچنین این خبر منتشر شد که نادری وضعیت روحی موکلش را «بد» توصیف کرده است و گفته است: «ظرف چهار سال گذشته بیشترین فشار به ایشان وارد شده است. هر بار که خبری منتشر می‌شود در حواشی قضیه، آثار آن متوجه خانواده وی است.»

محمدرضا نادری در خصوص زمان صدور رای که بنا بود حداکثر تا پایان خردادماه صادر شود اما چنین اتفاقی نیفتاده است به پیام نو می گوید: « قرار بود رای دادگاه صادر شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است. ما هم نگران و منتظر رای دادگاه هستیم.»

پرونده بیمه ایران یکی از پرونده های مهم رحیمی در دستگاه قضایی است و سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ از صدور کیفرخواست برای محمدرضا رحیمی خبر داده بود.

وکیل رحیمی درباره جزییات پرونده و اینکه موارد اتهام رحیمی کدام است اینگونه توضیح می دهد: «در مورد جزییات پرونده خواهش من این است تا زمانی که رای دادگاه صادر نشده از گمانه زنی و حدس زدن در این مورد خودداری کنید چراکه این اتفاق منفعتی در پی ندارد و برای موکل بنده هم شرایط بدی به وجود می آورد. رسانه های مختلف نقل قول می کنند و شرح ماجرای دوباره ای از خود می سازند. این اتفاق مشکلات زیادی را برای موکل من و خانواده او ایجاد می کند. به همین دلیل این درخواست را دارم در مورد جزییات پرونده چیزی ننویسید. زمانی که رای صادر شد، دست ما بازتر است. بهتر می توانیم در مورد زوایای پرونده نظر بدهیم و مشکلی برای حرف زدن نخواهیم داشت.»

وکیل محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق در مورد وضع روحی موکلش و در پاسخ به این سوال که آیا حال روحی آقای رحیمی خراب است و آیا ایشان بستری شده اند یا وضعیت وخیمی دارند به خبرنگار پیام نو می گوید: « یکی از مطالبی که از قول ما گفته اند، همین حرف بود. سایت… از قول بنده نوشته بود که وکیل رحیمی گفته حال موکلش خراب است. بنده اصلا چنین حرفی نزده بودم که حال موکل من خراب است. واقعا نمی دانم این حرف من چطور تحریف شده است. از خانم خبرنگار آن رسانه هم خیلی گلایه کردم و گفتم بنده کی گفته ام روحیه آقای رحیمی خراب است؟ اتفاقا ایشان خیلی محکم و استوار به تمام اتهامات جواب داده اند و آن شکلی که در آن سایت و دیگر رسانه ها بازتاب داده شده بود که حال آقای رحیمی خراب است یا دارند از هوش می روند، اصلا حرف من نبوده است و از صحبت های من بهره برداری شده است.» 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر