بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
گروه رایانه، کاشی و سرامیک مواد دارویی و غذایی تا این لحظه با رشد قیمت همراه هستند همچنین گروه خودرو به دلیل ابهام در خصوص نرخ محصولات با کاهش قیمت مواجه شدند.
کد خبر : ۱۲۹۱۹۵
نویسنده :
اعتماد
شاخص کل بورس طی روز جاری تاکنون با رشد 19 واحدی به کانال 75 هزار واحدی صعود کرد.

براساس گزارش بورس نیوز، با توجه به گزارش نسبتا مطلوب 3 ماهه شرکت ها، رفع ابهام گروه پالایشی با شرکت ملی پالایش و پخش و همچنین تعدیل مثبت در این گروه، امید به حصول توافقات هسته ای قبل از موعد 4 ماهه، سیاست های تشویقی دولت در راستای حمایت جهت خروج از رکود اقتصادی از جمله تشویق صادراتی و اعطای برخی معافیت های مالیاتی منجر شده چشم انداز بازار سرمایه مثبت گردد و امید به بازار سرمایه بازگردد.

شایان ذکر است، بیشترین تأثیر مثبت بر شاخص کل بورس را تا این لحظه "رمپنا"، "پارسان" و "وسینا" با رشد 15، 10 و 10 واحدی گذاشتند.

این در حالی است که گروه رایانه، کاشی و سرامیک مواد دارویی و غذایی تا این لحظه با رشد قیمت همراه هستند همچنین گروه خودرو به دلیل ابهام در خصوص نرخ محصولات با کاهش قیمت مواجه شدند.

بطور کلی با توجه به چشم انداز مثبت در حوزه داخلی و خارجی و همچنین اخبار مثبت در صنایع مختلف انتظار می رود شاهد بازگشت روند صعودی در بازار سرمایه باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر