بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
کد خبر : ۱۲۹۴۳۹
نویسنده :
عظیمی

شرکت صنعتی بهشهر با سرمایه 102 میلیارد و 300 میلیون تومانی پیش بینی درآمد هر سهم در سال مالی منتهی به 30 آذر 93 را منتشر کرده است.

این شرکت روغنی برای هر سهم در سال مالی 93 مبلغ 1.268 ریال سود خالص پیش بینی کرده که در دوره 6 ماهه موفق به تحقق 54 درصد از این مبلغ شده است.

بنابر گزارش خبرنگار بورس نیوز، "غبشهر" گزارش اخیر خود را با تعدیل منفی 34 درصدی نسبت به گزارش قبل (مبلغ 1.928 ریال) به بازار ارائه کرده و علت تعدیل را به شرح زیر اعلام نموده است:

به دلیل وجود شرایط رقابتی و به منظور حفظ سهم بازار، شرکت مبالغی را بعنوان تخفیف به مشتریان اعطا کرده که بودجه حاضر با توجه به شرایط فعلی بازار و تخفیفات جاری تنظیم گردیده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
با فریب سهمی 1600 تومان بهمون فروختند
الان هم 600 تومان شده و تازه 34 درصد هم تعدیل منفی.

کاش یکی به من بگه این بورسی که میگن در بلند مدت سودآوره ، تا حالا به کدوم یک از مردم عادی که رانت ندارند سود داده !؟

فقط 35 میلیون ضرر در بهشهر و مارگارین تا این لحظه برای من بیچاره.
معترض
United States of America
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
این دولت داره آنچنان ضربه ای به تولید میزنه که آثارش ممکنه دیگه جبران پذیر نباشه . . . مثلا روغن با لبنیات چه فرقی میکنه؟ که یکی افزایش نرخ میگیره اون یکی نه! کاش تو سوئیس به دنیا میومدم!
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
می دانیم که با توجه به کد های سهامداری می شود بررسی کرد که کدام کد در طی مدت سرمایه گذاری چند درصد سود برده آیا کفاف پوشش تورم را داده است یا نه. با توجه به تخصصی که در این امور دارم می توانم به جرات بگویم که بیش از 80 درصد سهامداران ایران در بورس ضررهای جبران ناپذیر کرده اند. این واقعا خواست عمومی از مجلس محترم است که به جای تحقیق و تفحص های بی نتیجه همین موضوع را مبنای تحقیق خود قرار دهند که چرا باید حدود 15 میلیون سهامدار در بورس ایران زیان دیده باشند پشت پرده این خیانت چه کسانی هستند بعد متوجه می شوید که چه مافیایی در این جا شکل گرفته که خون ملت را به شیشه کرده اند.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
بورس نیوز محترم
البته می دانم که تاپیک قبلی را انتشار نمی دهی هم من و هم شما علت آنرا میدانیم. اگر مسلمان و ایرانی واقعی هستی انتشار بده
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
با چه منطقی اجازه افزایش نرخ روغن را نمی دهند حقوق پرسنل 25 درصد وقیمت تمام شده محصول 30 درصد افزایش پیدا کرده است از مسئولین محترم تقاضا می شود پاسخگوی این پرسش باشند.