بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر : ۱۲۹۴۷۱

بورس تازه تاسیس انرژی با اعمال افزایش سرمایه 200 درصدی خود قرار است به ساختمان جدید کوچ کند.

یاسر فلاح - مدیر روابط عمومی بورس انرژی - در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)از افزایش 200 درصدی سرمایه بورس انرژی خبر داد و گفت:برای اولین بار در بازار سرمایه قرار است سرمایه بورس انرژی از محل آورده نقدی افزایش یابد که این افزایش از طریق آگهی به اطلاع سهامداران شرکت رسیده است.

وی افزود:به این ترتیب سهامداران بورس انرژی که پیش از برگزاری مجمع فوق‌العاده و تصویب افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی، سهامدار چهارمین بورس کشور بودند، تا دهم مهر ماه فرصت دارند تا گواهی حق تقدم افزایش سرمایه را تکمیل کرده و مبلغ اسمی ۱۰۰ تومان بابت هر برگ سهام را به حساب بورس انرژی واریز کنند.

فلاح با بیان اینکه قرار است سرمایه بورس انرژی از 200 میلیارد ریال به 600 میلیارد ریال افزایش یابد،اظهارکرد:کسانیکه در این فراخوان شرکت می کنند تعداد سهام آنها افزایش یافته و در افزایش سرمایه بورس انرژی شریک می شوند در غیر اینصورت حق تقدم خود را واگذار کرده و حق تقدم آنها به دیگران واگذار می شود.

وی خاطر نشان کرد:آگهی پذیره نویسی افزایش سرمایه بورس انرژی در روزنامه رسمی شرکت منتشر شده و سهامداران می توانند با مراجعه به سایت شرکت و یا تماس با شماره 66753868 در خصوص فرآیند ثبت افزایش سرمایه کسب اطلاع کنند.

فلاح با اشاره به اینکه یکی از موارد افزایش سرمایه خرید ساختمان جدید برای شرکت است،عنوان کرد:بعد از تکمیل این مراحل، پول ها برای افزایش سرمایه به کار برده شده و فرآیند افزایش سرمایه 200 درصدی شرکت انجام می شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر