بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
در هفته گذشته عرضه و تقاضا در محصول شمش بالاتر از سایر محصولات عرضه شده در بورس کالا بود. به نظر می رسد حداکثر تقاضا در کالای تیرآهن جهت انبار کردن و یا طلب از کارخانه ها درخواست شده است.
کد خبر : ۱۲۹۶۰۹
نویسنده :
محمدآموخته
در هفته گذشته عرضه و تقاضا در محصول شمش بالاتر از سایر محصولات عرضه شده در بورس کالا بود؛ بطوریکه کالای شمش در هر کیلوگرم با افزایش حدود 10 تا 15 تومانی، در تابلوی معاملات بورس کالا داد و ستد گردید.

در همین راستا، مدیر عامل کارگزاری ستاره جنوب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان مطالب فوق اظهار داشت: هفته گذشته علاوه بر افزایش عرضه و تقاضا در محصول شمش، کالای تیر آهن تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان نیز با افزایش تقاضا مواجه گردید.

حاج باقری در ادامه افزود: به نظر می رسد حداکثر تقاضا در کالای تیرآهن جهت انبار کردن و یا طلب از کارخانه ها درخواست شده است.

وی به عدم رشد قیمت میلگرد در بورس کالا اشاره کرد و گفت: هفته گذشته محصول میلگرد در بورس کالا با هیچگونه افزایش قیمتی مواجه نبوده است ولی با ارایه گزارش های اعلام شده مشخص گردید که کالای میلگرد با افزایش قیمتی در حدود 20 تومان در هر کیلوگرم در بازار آزاد معامله شده است.

مدیر عامل کارگزاری ستاره جنوب در خصوص روند عرضه و تقاضا در هفته آینده گفت: با ارایه بسته حمایتی دولت به منظور خروج غیر تورمی از رکود به نظر می رسد که میزان مصرف افزایش می یابد که همین امر منجر به افزایش تقاضا در محصولات بورس کالا می گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در هفته جاری محصول شمش از سوی کارگزاری ستاره جنوب با قیمت 15 هزار و 555 ریال عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر