بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
کد خبر : ۱۲۹۶۲۵
با پایان مهلت نام نویسی زنان موصلی برای جهاد نکاح، فهرست اسامی این زنان برای آغاز این ازدواج اجباری تکمیل شد. تروریست های داعش، ساکنان موصل را که از معرفی دختران خود خودداری کنند، به حکم دادگاه شرعی (!) خود به اعدام تهدید کرده اند.
به گزارشافکارنیوز، پایگاه خبری «الانصار» به نقل از منابع آگاه نوشت: تروریست های داعش زنان موصل را مجبور کردند تا با مراجعه به دفاترازدواج این گروهک، با مردان آماده جهاد نکاح، آشنا شوند.

برابر این گزارش، تروریست های داعش، ساکنان موصل را که از معرفی دختران خود خودداری کنند، به حکم دادگاه شرعی (!) خود به اعدام تهدید کرده اند.

آغاز جهاد نکاح در موصل

آغاز جهاد نکاح در موصل

به نوشته این تارنمای عراقی، تروریست های داعش، زنان موصل را تهدید کرده اند در صورتی که خود را تسلیم آنها نکنند، به قتل خواهند رساند و این تهدید، زنان موصلی را در حالت روحی - روانی سختی قرار داده است.

بنابر این گزارش، فهرست اسامی زنان موصل هم اکنون آماده شده و در روزهای آینده، این زنان به ازدواج تروریست های داعش در می آیند.

این در حالی است که زنانی که از فرمان این گروه سرپیچی کنند، در ملاء عام شلاق می خورند و در صورت نیاز، به فجیع ترین شکل ممکن آبروی آنها می رود.

جهاد نکاح عراق


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مومن
UNITED STATES
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
حکم اسلام و قرآن در زمینه به غنیمت گرفتن اموال و به کنیزی بردن زنان و دختران دشمنان اسلام چیست و در صدر اسلام چگونه بدان عمل میشد ؟
ناشناس
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
خودت ميگوئي دشمنان اسلام
amir ali
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
همينجوري كه الان ملاحضه مي فرماييد سوالي هست بفرماييد موصل تا آگاهتر شويد ويا يك سفر برويد عربستان روشن مي شويد؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
ماخودمون هم بایدبه این آشغالها حمله کنیم تاقدرتمون رو همه بفهمند این از فهم وشعور اولیه انسانیت بدوره که مردمی اینطور درعذاب باشند ونظاره کنیم آمریکا وانگلیس معلوم نیست حامی اونا هستن واسه ضربه زدن به مسلمونا وبه جون خم انداختنشون حالا ادعای حمله به این وحشیها وکمک غذایی به مردم اونجا میکنن .
خب چرا منتظر بمونیم به ما هم تعرض کنن که نمیتونن دقت کنید نمیتونن ولی بهانه ای که داریم اینه که تو نقشه ترسیم شده داعش واسه استانهای ما تصمیم آینده رو هم گرفتن به همین دلیل طوری اونا رو باید به لجن بکشونیم که هم اونا نیست بشن وهم بقیه شیر فهم بشن که در مورد ایران طور دیگه ای حرف نزنن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴
خداوندا کمک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱
خداوندا کمک