بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
کد خبر : ۱۳۰۱۵۰

طرای سری 7 جدید بسیار تهاجمی تر و اسپرت تر از نسل کنونی خواهد بود. سقف شیب دار آن، چهره ای دینامیک و پویا به آن بخشیده است.
این‌طور که از سخن مهندسان این کمپانی مشخص است، حدود 227 کیلوگرم از وزن خودرو کاسته می‌شود و وزن خودرو در نهایت 1650 کیلوگرم خواهد بود که حتی سبک‌تر از ب‌ام‌و 535i محسوب می‌شود. ابعاد خودرو مشابه نسل فعلی خود خواهد بود اما فاصله بین محور جلو و عقب بیشتر می‌شود. پلتفرم ماژولار و انعطاف پذیر خودرو نیز، کاملا جدید و متفاوت با نسل فعلی خواهد بود.

از ویژگی‌های مهم این مدل می‌توان به سیستم تعلیق فوق‌العاده و اسکنرهای کارآمدی که وضعیت خودرو را در جاده نشان می‌دهند اشاره کرد که این عمل به وسیله دوربین‌های استریو صورت می‌گیرد. این تکنولوژی جدید، راحتی و رفاه را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. این خودرو با نسخه‌های توربوشارژر 4 سیلندر در مدل پایه، 6، 8 و 12 سیلندر بنزینی و دیزلی به همراه جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود و به دو صورت چهار چرخ متحرک و یا دیفرانسیل عقب ساخته می‌شود. فرمان پذیری به هر چهار چرخ یا AWS نیز در این مدل پیاده خواهد شد.

آخرین اطلاعات ازب ام و سری-7+عکس

ب ام و

ب ام و

با به‌روزرسانی خودرو، موتورهای 3.0 لیتری 6 سیلندر، 4.0 لیتری V8 و 6.0 لیتری V12 در دسترس‌اند که نمونه این موتورها در خودروهای رولزرویس نیز به کار رفته است. موتورهای دیزل سری 7 در دو نسخه 2.0 لیتری چهار سیلندر و 3.0 لیتری شش سیلندر عرضه خواهند شد که هر دو می‌توانند از توربوشارژر نوع دوقلو و سه قلو بهره ببرند. همچنین ب‌ام‌و برای رقابت با S63 AMG از مرسدس بنز و S8 از آئودی، سعی در ساخت خودرویی لوکس و اسپرت دارد که M7 و یا M750i نامیده می‌شود و می‌خواهد موتور تقویت شده 4.4 لیتری V8 سری 5 را در این خودرو نیز استفاده کند که قادر به تولید 600 اسب بخار است. هم‌چنین احتمالاً نسخه پلاگین بنزینی-الکتریکی هیبریدی این خودرو نیز ساخته خواهد شد. نسخه کانسپت این خودرو در نمایشگاه پکن به نمایش گذاشته شد و در تعداد محدودی تولید خواهد شد. تکنولوژی به کار رفته در این مدل متفاوت با مدل استاندارد سری 7 است.

 سردار محمد‌رضا مقیمی در حاشیه نشست دبیران قرارگاه سرقت با اشاره به افزایش سرقت منازل به دنبال افزایش نگهداری پول و طلا در منازل مسکونی، با تاکید بر تغییر شیوه و شگرد سرقت از منازل، اظهار داشت: متاسفانه منازل ما تبدیل به بانک و صندوق امانات شده و عمده سرمایه‌ها در منزل و در قالب سکه، ارز و طلا نگهداری می‌شود و این باعث می‌شود تا سرقت از منازل به عنوان هدفی برای سارقان مطرح باشد.   وی با بیان اینکه سارقان دیگر تمایلی نسبت به سرقت اشیا پرحجم ندارند، از برگزاری نشست با مدیران بانک‌ها به منظور فعال‌تر کردن صندوق امانات و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از این صندوق‌ها در میان مردم خبر داد و با اشاره به کاهش وقوع سرقت در استان‌های تهران، مازندران و خراسان رضوی پس از آغاز به کار قرارگاه مبارزه با سرقت گفت:‌ هدف ما از به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت، انجام اقدامات پیشگیرانه است و این هدفگذاری در حالی انجام گرفت که از سال 88 تا 93، ما شاهد افزایش 30 درصدی وقوع سرقت در کشور بودیم که بعد از راه اندازی این قرارگاه در خردادماه خوشبختانه توانستیم افزایش وقوع سرقت را کنترل کنیم و وقوع سرقت در استان‌های تهران، مازندران و خراسان رضوی را کاهش دهیم.   مقیمی در بخش دیگری از سخنانش افزود: اولویت اول ما در 9 استان کشور، مبارزه با سرقت لوازم داخل خودرو است که برای کنترل آن نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم.   وی در پایان با اشاره به کاهش 7 درصدی وقوع سرقت موتورسیکلت در 4 ماهه نخست امسال خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر نیز با اقدامات انجام شده سرقت منازل و مغازه‌ها نیز دو تا سه درصد کاهش داشته است.

ب ام و سری7

ب ام و سری7

ب ام و سری7

ب ام و سری7

ب ام و سری7

ب ام و سری7

رونمایی از سری 7 جدید در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در پاییز سال 2015 برنامه ریزی شده و در سال 2016 وارد بازار خواهد شد. در حال حاضر قیمت مدل پایه سری هفت حدود 75 هزار دلار است که در مدل 12 سیلندر تا دوبرابر افزایش می یابد.

مرسدس کلاس اس، جگوار XJ و آئودی A8 از مهم‌ترین رقبای ب‌ام‌وسری هفت در بازار خودروهای لوکس فول سایز محسوب می‌شوند.

آخرین اطلاعات ازب ام و سری-7+عکس

آخرین اطلاعات ازب ام و سری-7+عکس

آخرین اطلاعات ازب ام و سری-7+عکس

منبع:پدال


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
سهام عدالت مو که گرفتم پرایدمو میفروشم بجای یک دونه از اینا میخرم .
بگو ایشاا...
حامد
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
بقیه پولت چیکار میکنی
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰
حامد جان خیلی عالی بود . اول صبح خیلی حال دادی و حسابی خندودیم. متشکرم