بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
کد خبر : ۱۳۰۳۰۹
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) شهر گناوه (استان بوشهر) گفت: این نهاد با توجه به برنامه های مخرب شبکه های ماهواره ای وتاثیر ویرانگر آن برجامعه، درقبال تحویل دادن دستگاههای گیرنده این شبکه ها ازسوی شهروندان، مبلغی را به عنوان تقدیر و تشویق به آنان پرداخت می کند.
 
به گزارش «خلیج فارس»؛ سرهنگ عابدین عباسی در نشست شورای بسیج این شهرستان افزود: با توجه به این که دشمن بابهره گیری ازابزارهای جنگ نرم ازجمله ماهواره برای تضعیف واستحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده، همه مسوولان نظام باید زمینه حضور بسیج مستضعفین را برای مواجهه با این توطئه ها فراهم کنند.  
 
وی اظهارکرد: بسیج و سپاه این شهرستان به منظور مقابله با اثرات مخرب شبکه های ماهواره ای درقالب طرح نهضت روشنگری برنامه های مختلفی پیش بینی کرده که اجرایی خواهد کرد.
 
به نوشته ایرنا، دراین نشست اعضای شورای بسیج پیرامون اثرات مخرب برنامه های ماهواره ای دربین خانواده ها ،وجود فساد و رشوه درادارات ، گسترش قاچاق کالاهای ممنوعه وافزایش بزه و طلاق دراین شهرستان مطالبی بیان کردند.
 
آنان آگاه سازی ، ارایه برنامه های آموزش و جذاب درسطح جامعه بخصوص در مدارس و دانشگاهها را از راهکارهای مفید در مقابله با برنامه های ماهواره عنوان کردند.
 
انتقاد از عملکرد صدا وسیما درخصوص نبود برنامه ریزی صحیح برای مواجهه با برنامه های مخاطب پسند شبکه های ماهواره ای غربی و نبود فیلم های جذاب و شاد در شبکه های این رسانه از دیگر دیدگاههای حاضران دراین نشست بود.
 
آنان خواستار بهره مندی از سیستم دیجیتال صدا وسیما در شهرهای شمالی استان بوشهر بویژه شهرستان گناوه شدند که در زمان حاضر از آن محروم هستند. 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
متنفر از اصولگرایان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
این پولها از کجا تامین می شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۲
من از این احساس مسئولیت سران سپاه شدیدا خوشحالم و از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی بخاطر حفظ امنیت کشور چه از طریق نرم‌افزار ی چه زمینی و چه هوایی و..........ممنونم ولی مطمئنم آدمها خودشون باید بفمن که بعضی شبکه های ماهواره چقدر برای امنیت کشور عزیزمان خطرناکه(BBC,voa) خدارا شاکرم که رسیور مو زدم خوردش کردم و یه دستگاه دیجیتال گرفتم.
امین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
صدا و سیما باید تفکر برنامه سازیش را تغییر دهد و تنها برای یک اقلیت برنامه سازی نکند و به وظیفه رسانایی خود به جای حاشیه , بپردازد و این حاصل نمی شود مگر با تغییر مدیریت
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۳
برادران عزیز سپاهی
از توجه و دقت نظر شما نسبت به این قبیل تهدید های نرم خیلی ممنون، ولی مقابله با تهدید های نرم فرهنگی و رسانه ای ابزار و راهکار مناسب خودش را می طلبد و به یک کار فرهنگی قوی نیاز دارد. پارازیت و یا جایزه نقدی تحت عنوان معاوضه رسیور و دیش با وجه نقد حکم مسکن موقتی را دارد و شاید بتواند مشکل را موقتا تا حدی کاهش دهد ولی راه حل دائمی و موثر محسوب نمی شود. صدا و سیما بیش از آنی که بخواهد کار فرهنگی صورت دهد، بیشتر تمرکز بر سیاست و قدرت طلبی دارد
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰
شهر زرقان فارس در 22 كيلومتري شيراز (مركز استان) قرار دارد.در اين شهر شبكه هاي ديجيتال پخش نميشود. از شبكه هاي آنالوگ هم فقط شبكه هاي يك و دو و سه و استاني فارس پخش ميشود.واقعاً عقل سليم در اين دوره مي پذيرد كه اين چهار شبكه امورات رسانه اي يك خانواده را پوشش دهد؟ همين چهار شبكه هم در ايام باد و باران و قطعي برق قطع ميشود. با اين احوال آيا جمع كردن ماهواره ممكن است؟ يك بام و دو هوا تا كجا؟
ناشناس
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
ميشه اون كسي كه منفي داده نظرش روبگه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
این صداوسیماست که مردم هل می دهد به طرف ماهواره مخصوصا از نظر مسایل سیاسی وبی طرفی وجهت گیرهای یک طرفه به نفه یک جناح خاص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
یکی به نیش زنبور عسل فکر میکنه وزنبور رو میکشه یکی هم به عسلش وخواص اون.
هردو طرف زنبور قرار داره وآدم .شما کدوم طرف هستید؟