بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
کد خبر : ۱۳۰۴۰۸
نویسنده :
عظیمی

شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با 2 هزار و 900 میلیارد تومان سرمایه در سال مالی منتهی به 31 اردیبهشت 93 برای هر سهم شرکت اصلی و تلفیق به ترتیب مبلغ 1.230 و 1.214 ریال سود خالص محقق کرده که در مقایسه با گزارش قبلی 3 و 6 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، عملکرد "تاپیکو" در سال مالی 93 نسبت به سال مالی قبل با رشد 48 درصدی سود حاصل از سرمایه گذاری، 1.538 درصدی سود حاصل از فروش سرمایه گذاری، 116 درصدی جمع درآمدها و 119 درصدی سود خالص هر سهم روبرو بوده است.

شایان ذکر است این شرکت که برای هر سم در سال مالی 94 مبلغ 1.037 ریال عایدی خالص پیش بینی کرده در سال مالی 93 حدود 40 تومان از سود خالص هر سهم را از محل فروش سرمایه گذاری ها (عمدتا سهام پتروشیمی جم و پالایش نفت اصفهان) بدست آورد است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲
دوستان من از روز عرضه اولیه تاپیکو سهام دار هستم..واقعا سهم بنیادی و قوی و پرپتانسیلی هست و سوداوری بالایی داره..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
سلام زمانی که نفت گران میشد سهام ارزش خورا از دست میداد و حالا که نفت ارزان میشود باز هم سهام ارزش خود را از دست میدهد اگر نفت ارزان شود به نفع مملکت است چون دیگر کسی و یا قانونی مزاحم به راه اندازی تولید ما نمیشود و از ما تولید کننده گان مراقبت میشود رانتها از بین میرود و ایران ما نفس راحت خواهد کشید و از منتهای مسعولین در باره قیمت سوخت راحت میشویم و انرزی پاک حق ما ایران است در نتیجه قیمت سهام سرسام اور بالا خواهد رفت