بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر : ۱۳۰۴۲۲
ایسنا نوشت:

رییس کلانتری 151یافت آباد جزئیات حمله چماق به دستان به کلانتری را تشریح کرد.

سرهنگ حسین ذکایی‌خو در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت سه بامداد،‌ بیست و سوم تیرماه امسال، دو پسر جوان در حالیکه یک نفر از آنها چماقی در دست داشت به قراول و دژبان وقت کلانتری حمله ور شدند و قصد خلع سلاح و گرفتن اسلحه کلاشینکف سرباز دژبان را داشتند که با سرو صدای ایجاد شده و با تخریب شیشه های دژبانی افسر نگهبان وقت کلانتری به همراه ماموران دیگر سریعا به کمک دژبان آمده و مانع از خلع سلاح سرباز شدند.

او با بیان اینکه شخصی که چماق در دست داشته با ضربات پی در پی اقدام به تخریب شیشه های در و سایر قسمتهای دژبانی می‌کند، گفت: این فرد به سمت مامورین حمله ور شده که در نهایت شخص مذکور به کنترل مامورین در آمده و چماق خود را به زمین انداخته و هر دو نفر دستگیر و به داخل کلانتری منتقل شدند.

ذکایی‌خو با بیان اینکه متهم ردیف اول شخصی که چماق در دست داشت خود را داریوش و متهم ردیف دوم خود را "اکبر" معرفی کرد، گفت: در بررسی اولیه مشخص شد؛ هر دو متهم شرب خمر کرده و برای تست الکل به پزشکی قانونی معرفی شده و تست الکل انان نیز مثبت اعلام شد.

رییس کلانتری 151یافت آباد با بیان اینکه در ادامه در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمان مشخص شد آنان برای آزادی و فراری دادن برادرشان به نام "بهروز" که ساعاتی پیش توسط ماموران به اتهام فروش مال غیر، جلب و پس از انتقال به کلانتری در بازداشت به سر می برد اقدام به درگیری با ماموران کرده بودند گفت: متهمان پس از دستگیری ضمن تشکیل پرونده به اتهام درگیری با مامورین و تخریب عمدی اموال دولتی شرب خمر و شرارت بازداشت و در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
حاکم شهر که مرغابی بود سرنوشت شهر رسوایی بود

وقتی به پاسگاه حمله کنند خدا به داد مردم برسه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
چه خبرازامریکا یا غرب وحشی
reza
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
من موندم اینایی که رای منفی دادند منظورشو چی بوده؟؟؟
علي محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
هيچ جاي دنيا پليس اينقدرذليل نيست.حالا فرض كنيدنگهبان دم در براي دفاع ازخود،حفظ اسلحه و دفاع از كلانتري ،تيراندازي ميكرد و مهاجم رامي كشت چه فتنه اي به پاميكردند ؟احتمالا بايد قصاص هم ميشد.والله پليس براي حفظ امنيت بايداقتدار داشته باشد.
علی
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
یکی از دلایل این که پلیس ما اقتدار کافی از خود نشان نمی دهد این است که هیچ گونه حمایتی از پلیس توسط مقام قضایی و همچنین امیران نیرو انتظامی صورت نمی گیرد. برای مثال در این مورد نهایت 3تا6 ماه حبس دارد و بعد از آن این ارازل آزاد می شوند و در پی انتقام جویی از پلیس بر می آیند.
ali
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
اینگونه رفتار ها بخاطر پائین بودن هزینه جرم است که به خود اجازه شرارت می دهند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
از پلیس اسلحه از معلم قلم از دانشمند افکار از انسان اخلاق را وقتی بگیرند همین وضعه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
جالبه که ما ایرانی ها چقدر زود در محکمه ذهن خود قضاوت می کنیم و حکم می دهیم. من نمی گویم این تبهکاران کار خوبی کردند اما جالب است که هیچ کدام از ما احتمال نمی دهیم حقی از آنها خورده شده که اینطوری کردن