بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
کد خبر : ۱۳۰۷۷۹
رئیس دفتر رئیس جمهور کشورمان خواستار مشارکت فعالان و تمامی کارشناسان اقتصادی در خصوص اجرای سیاست ها و بسته های خروج از رکود دولت شد.

به گزارش مهر، محمد نهاوندیان عصر چهارشنبه در نشست توسعه و سرمایه‌گذاری اردبیل با حضور رئیس جمهور اضافه کرد: سیاست خروج رکود دولت یک طرح سازنده و سیاست مدبرانه دولت است که تلاش می کند گذشته ها را جبران کند.

وی با ابراز امیدواری از تصویب نهایی این لایحه در مجلس ادامه داد: تصویب یک فوریت آن در مجلس نشان داد که می توان امیدوار بود با همراهی مجلس و تصویب نهایی این لایحه در نیمه دوم سال شاهد اجرایی شدن این سیاستها و پایان دادن به رکود اقتصادی در کشور باشیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور کشورمان رسیدن به نقطه افول اقتصاد کشور در سالیان گذشته در مقابل رشد هشت درصدی پیش بینی شده در سیاست های چشم‌انداز اقتصادی کشور اشاره کرد و آن را غیرقابل قبول خواند و یادآور شد: بسته ارائه شده دولت درراستای دستیابی به این اهداف بزرگ است.

وی با تاکید بر اینکه باید دوران افول و سقوط اقتصادی کشور به پایان برسد و دوران جهش آغاز شود، تصریح کرد: در این مسیر ما نیازمند همکاری، مشارکت، یاری و کمک فعالان اقتصادی کارشناسان و... هستیم تا به اهداف پیش بینی شده که امروز رئیس جمهور نیز به آن اشاره کرد دست یابیم.

به گفته نهاوندیان با بیان اینکه مجموعه دولت مصمم است که امسال کشور به رشد مثبت اقتصادی دست یابد، متذکر شد: دولت با فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تحقق این مهم را دنبال می کند، و بی شک با رفع موانع تحریم این حرکت جهشی و مثبت بیشتر به چشم خواهد خورد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
ایا واقعا قصد و اراده ای برای سامان دهی اقتصاد کشور وجود دارد!؟ بعید می دانم