بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر : ۱۳۱۲۵۳
عزت‌الله یوسفیان ملا رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از تهیه و تدوین طرحی برای تعیین مکانیزم قیمت خودرو خبر داد.

وی با اشاره به گلایه‌های رئیس‌ جمهور، نمایندگان و مردم از قیمت‌های اعلام شده از سوی شورای رقابت گفت: پس از طرح گلایه‌ها جمعی از نمایندگان طی طرحی مکانیزم جدیدی را برای تعیین قیمت خودرو مشخص کردند.

نماینده آمل با بیان اینکه در این طرح مکانیزم لازم برای تعیین قیمت خودرو مشخص شده است تصریح کرد: در این طرح به دنبال آن هستیم که یک هیأت مرکزی برای تعیین قیمت خودرو تشکیل شود تا این هیأت پیرامون قیمت خودرو اعلام نظر کند.

یوسفیان ملا با اعلام اینکه طرح مذکور «ساماندهی نحوه قیمت‌گذاری خودروی داخلی» نام دارد، خاطرنشان کرد: این طرح دارای یک ماده‌ واحده است که بر اساس آن برای قیمت‌گذاری عادلانه خودرو هیأت مرکزی با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مرتبط تشکیل می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
اینطور که مشخصه سریال قیمت گذاری خودرو از سریال اوشین هم طولانی تر ویک چند سالی طول میکشه که تموم بشه تازه خداکنه بعد از این که تموم شد بلا فاصله سری دومش شروع نشه این همه عدم ثبات تصمیم گیری در اقتصاد کشور خدایش نوبره ما برای نابود شدن اقتصاد کشور نیاز به تحریم ودشمن خارجی نداریم ببرو بچه های مجلس ودولت زحمتش رو می کشند
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
هر دم از اين باغ بري ميرسد
تازه تر از تازه تري ميرسد.


ضاهرا قرار است هر روز يك نفر از حدود 280 نفر نمايندگان مجلس در زنگ تفريح مجلس و همانطور كه تنقلات مصرف ميكنند يك گريزي هم به قيمت خودرو بزنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
خدايا چه زماني از شر قيمت دستوري خواهيم رهيد؟.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
شرکت فروشنده ازشرکت تولید کننده جداشود و خودرو را از تولید کننده با کنترل کیفی
وتخصصی تحویل وبه مشتری ارایه دهد