بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
آن تارنمای محترم دو روز قبل از آن نیز در گزارشی به عنوان "مصاحبه های سریالی مدیرعامل "آکنتور" و ادعاهایی که محقق نشد" نیز به بررسی نماد آکنتور پرداخته بود. به نظر می رسد شرکت کنتورسازی ایران در کانون توجه آن تارنمای محترم قرار گرفته است که این موضوع با توجه به فراهم آمدن فرصت بیشتر برای برای اطلاع رسانی به سهامداران محترم و فعالین بازار سرمایه، مراتب قدردانی این شرکت از آن رسانه محترم در پی دارد.
کد خبر : ۱۳۱۳۰۰
تارنمای محترم بورس نیوز که به یکی از منابع اطلاعاتی مورد رجوع صاحبان سرمایه به منظور تصمیم گیری در خصوص سرمایه گذاری است، در روز سه شنبه مورخ 93.6.4 مصاحبه مفصلی با آقای مهندس مدقق معاون سیستم های اندازه گیری و سیستم های هوشمند در خصوص طرح فهام، آینده این طرح نحوه تأمین نقدینگی آن صورت داده است که تنها یک سطر از این مصاحبه برای این رسانه جذابیت تیتر شدن داشته است.

مصاحبه یاد شده در تاریخ مذکور ذیل تیتر "عدم حضور "آکنتور " در فاز اول پروژه هوشمندسازی کنتور برق "در بالاترین سطح اهمیت خبری در کنار مصاحبه نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی انتشار یافته است.

آن تارنمای محترم دو روز قبل از آن نیز در گزارشی به عنوان "مصاحبه های سریالی مدیرعامل "آکنتور" و ادعاهایی که محقق نشد" نیز به بررسی نماد آکنتور پرداخته بود. به نظر می رسد شرکت کنتورسازی ایران در کانون توجه آن تارنمای محترم قرار گرفته است که این موضوع با توجه به فراهم آمدن فرصت بیشتر برای اطلاع رسانی به سهامداران محترم و فعالین بازار سرمایه، مراتب قدردانی این شرکت از آن رسانه محترم در پی دارد.

علاوه براین به منظور تنویر افکار عمومی و جلوگیری از ایجاد تشویش در اذهان در خصوص گزارش مربوطه به طرح فهام به اطلاع می رساند که مرحله اول در قالب مناقصه یک میلیون نقطه اندازه گیری در پنج منطقه در سال 1391 برگزار شد که اساساً براساس محدودیت های قانونی یا شرکت های کنتورساز امکان حضور در این مناقصه را نداشتند و تنها برخی از شرکت های EPC مجاز به حضور به عنوان مناقصه گر را داشتند.

 برندگان این مناقصه شرکتهای فراب، صفا نیکو و مهام شرق بودند که در این مناقصه شرکت مهام شرق برنده 2 منطقه شامل حدود 400،000 نقطه اندازه گیری - با مشارکت شرکت کنتورسازی ایران در مناقصه حضور یافته بود. اما به دلایلی از جمله ابهام در خصوص نحوه تامین مالی انجام پروژه را در دستور کار خود قرار نداده است که امیدواریم با توجه به سیاست های جدید سازمان بهره وری انرژی ایران و مصاحبه های اخیر نسبت به تأمین مالی پروژه مذکور اقدام شود که به تبع آن تعهدات انجام خواهد یافت.

 در عین حال لازم به ذکر است شرکت کنتورسازی ایران منتظر این پروژه نمانده و در حال حاضر با توجه به اینکه تنها شرکتی بوده است که در مرحله اول مناقصه سامانه هوشمند ارائه شده آن به تأیید سازمان بهره وری انرژی ایران رسیده است، انجام پروژه در محدوده شرکت های توزیع را در دستور کار قرار داده و در حال حاضر چندین پروژه را در دست انجام دارد.

 در گزارش دیگر که به ذیل عنوان ادعاهای محقق نشده (1) انتشار یافته به دو وعده صادرات به تاجیکستان و راه اندازی خطوط تولید بردهای الکترونیک پرداخته شده است. جهت استحضار سهامداران محترم به اطلاع می رساند همانطورکه در متن گزارش مشخص است، جهت مزید اطلاع اعلام می دارد این شرکت نسبت به انعقاد قرارداد فروش 100 هزار دستگاه کنتور دیجیتال به کشور تاجیکستان در سال مالی منتهی به 29 اسفند اقدام نموده است که با توجه به تعهدات قرارداد و نیاز متقاضی بخشی از موضوع قرارداد مذکور طی سال گذشته به تاجیکستان صادر و مابقی نیز به یاری خداوند متعال در سال جاری ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است هفته گذشته نیز محموله ای به ارزش تقریبی 100 هزار دلار به مقصد تاجیکستان از محل قرارداد فی مابین ارسال شده است.

در عین حال خط تولید بردهای الکترونیک به منظور افزایش 5 برابری ظرفیت تولید در آذر ماه 1392 وارد شرکت گردیده و از آن تاریخ مورد بهره برداری قرار می گیرد و امکان بازدید از این خط برای سهامداران و اصحاب رسانه همواره فراهم است .

همچنین توجه به نکات ذیل در توضیح گزارش های مندرج در آن رسانه، لازم به نظر می رسد :

  1. در خصوص تعدیل اعلام شده همانگونه که مطلع می باشید مراتب تعدیل مثبت 43 درصدی مربوط به عملکرد سال منتهی به 29 اسفند 1392 تقدیم گردید که با توجه به صلاحدید سازمان محترم بورس در تاریخ 26 اسفند سال 1392 از طریق سایت کدال جهت اطلاع سهامداران محترم منتشر گردیده است .
  2. افزایش سرمایه 190 درصدی سرمایه شرکت از 105 میلیون سهم به 200 میلیون سهم در تاریخ سوم خرداد1392 صورت کرفته است .
  3. افزایش 125 درصدی سود محقق شده سال مالی منتهی به 29 اسفند 1392 نسبت به سال مالی قبل (1391.12.30)
  4. افزایش 122 درصدی سود تقیسمی سال منتهی به 29 اسفند 1392 نسبت به سال قبل (1391.12.30)
  5. با توجه به بازنشستگی 300 نفر از پرسنل نه تنها این شرکت تعدیل نیرو نداشته بلکه امکان شغلی برای 400 نفر نیروی انسانی ایجاد نموده و هم اکنون این شرکت دارای 1300 نفر نیروی انسانی مشغول بکار می باشد.

درپایان توفیق رسانه های محترم را در زمینه اطلاع رسانی صادقانه از خداوند متعال خواستاریم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
معاون سیستم های اندازه گیری و شبکه هوشمند سازمان بهره وری انرژی ایران عنوان کرد:

عدم حضور "آکنتور" در فاز اول پروژه هوشمندسازی کنتورهای برق/برندگان مناقصه چه شرکت هایی بودند؟

معاون سیستم های اندازه گیری و شبکه هوشمند سازمان بهره وری انرژی ایران عنوان کرد:

عدم حضور "آکنتور" در فاز اول پروژه هوشمندسازی کنتورهای برق/برندگان مناقصه چه شرکت هایی بودند؟

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
این شرکت هر چی میگه ..... پارسال هم با این که گفت و قرارداد تاجیکستان و سوریه که در جنگه!!!!(کنتور میخواد چیکار) سهم رو برد بالا در ضمن کی این قراردادها رو دیده.

پارسال میگفت الان چند تا کامیون دران کنتور میبرن تاجیکستان پس کو . .....1780 خالی کرد و زیان 50 درصدی به ما سهامداران زد هر بار هم با...... صحبت کردیم که از سهم حمایت کن گفت به من ربطی نداره و حمایت نکرد

الان هم یک تیم دوباره با خبرسازی و سفته بازی میبرنش بالا و میندازن و در میرن.الان هم........ هماهنگ شدن باهاش برای.....
امضاء سهامدار زیان دیده کنتور سازی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
واقعا برای بورس نیوز متاسفم اسمش را بورس کنتور بذارن بهتره چون از بس که به این سهم گیر میده و بقیه سهمها کشک هستند که شارپی بالا میرند و هیچ تحلیلی ندارند ولی به هرحال از آکنتور ممنون که شفاف سازی کرد
یاسر
سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
دوست عزیز بایدم گیر بده چون تخلف کرده، اگه قرار باشه هر کسی تخلف کنه کسی باهاش کار نداشته باشه دیگه بورسی نمیمونه
سهامدار بيچاره
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
بورس نيوز عزيز من در دو مجمع سهمدار اين شركت بوده ام
متاسفانه ريالي سود سهام پرداخت نكرده اند.
٨ماع طبق قانون فرصت دارندولي بعد دو سال سود سهام رانميدهند
بعد از چندين بار تماس و مراجعه ميگويند برويد شكايت كنيد ماپول نداريم بدهيم.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
جواب شما با خدا - حالا که سهم خود را به علت گزارش صبح شما فروختم و کلی ضرر کردم الان حقایق را میگوید . باور کنید گذشت کردن نسبت به شما در روز رستاخیز خیلی سخت است .

ان کسی که 500 سهم داشته و یا 1000 سهم داشته شاید میتوانسته گوشهای از زندگی خود را پر کند . امروز تا 1240 تومن پایین امد و بدانید برای کسی که سفته باز نیست یک ریال هم یک ریال است .
کل خانواده ما ( خانواده برادری و خواهری ) 5300 سهم داشتند که همه را فروختند . اگر هم بخواند بخرند دوباره باید کارمزد بدهتند تاره اگر با همان قیمت بتوانند بخرند .

مدیران بورس نیوز : ممکن است هر کس اشتباهی بکند ولی اگر اطلاعیه امروز شما با هدف بوده است و مقصد خاصی را دنبال میکردی ممکن اسن اه دیگران بگیرد .
یکی از راههای ضرر به دیگران خبرهای ضد و نقیض است .

مواظب یاشید تا اه و ناله مردم بخاطر خبر شما نگیرد اگر میدانید اعلام کنید اگر نمیدانید سکوت بهترین چیز است .

از من و امثال من گذشت فقط خدا خیرتان دهد که امشب خبرتان را اصلاح کردید تا دیگران مثل من در اشتباه نیافتد . بورس نیوز واقعا معتبر است یک برند در این محسوب میشود واقعا یک برند موفق است و حیف است اخبار ضد و نقیض بدهد .
من و خانواده ام دیگر این سهم را نمیخریم و سهم دیگری پیدا میکنم و میخرم . روزی از ان خداوند است .

خیلی وارد نیستم و نمیدونم چه سهمی بخرم .

بورس نیوز از شما ممنون هستم و خبر من را اعلام کنید . خواهش میکنم اعلام کنید تا خبرگزاری های دیگر هم ببیند . اجرتان با خدا
مدیر سایت
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
مخاطب عزیز و گرامی

واقعا از زیان حضرتعالی متاسفیم اما شما اگر متن پاسخ را به دقت مطالعه کرده باشید حقایق کاملا برای شما روشن خواهد شد کدام بخش از خبر بورس نیوز از طرف شرکت رده شده است ؟
به این نکته دقت کنید
مجید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
نیتت کاملا خرابه فقط منفی ها رو تایید کمی کنید
وقتی دیگه مدیر داره از شرکت ونکات مثبت اون میگه حرف شما فقط تخریبه ومردم اگاهتر از این حرفها هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۳
عجب جواب قاطعی در مورد مصاحبات سریالی داد رسما قبول کرد من طبق همین مصاحبه های کذب هشتاد میلیون تومن ضرر کردم
محمد علی
Netherlands
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
عین روز روشن بود که سهم را ..... داغ کردن و خالی کردند.... خوب می دونست که اعلام برنده نشدن در مناقصه ضربه بزرگی به سهم خواهد بود الان همکه دفاعیه فرستاده بیشتر شبیه یه چیزی گفته باشه هست تا دفاعیه چون چیزی برای دفاع ندارن دستهاشون خالی هست
مطلع
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
ارائه اطلاعات....... از وضعیت تولیدکنتور ، تعداد پرسنل ، پروژه های چون صفحات خورشیدی و همچنین ساخت دستگاه پوز بانکی هموراه ..... بوده و ظاهرا از این کار هم کوتاه نمی آیند.

تنها در یک و نیم سال گذشته بسیاری از متخصصین با سابقه فنی و تولیدی ،،تحت فشار مدیریت،......

(خیلی از قسمت های تولیدی متوقف هستند و به مونتاژ لامپ مشغول هستند، شرکت حتی در پرداخت حقوق .....

اخبار واقعی کنتور را از زبان کسانی که در آن مشغول بکار هستند بپرسید.
امضا-سهامدار متضرر
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
.(....بورس نیوز که به یکی از منابع اطلاعاتی مورد رجوع صاحبان سرمایه به ...).
در تیتر بالا عمدا" یک کلمه را جا انداخته و آن ( وثوق ) است . پس آفای مدیر عامل کنتور سازیجمله درستش میشود :بورس نیوز که به یکی از منابع اطلاعاتی مورد وثوق و رجوع صاحبان سرمایه به ..
حالاراجع به پاسخ ایشان .
با با علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
اگر پاسخ مدیر عامل وگزارشات شرکت نیز همانند نحوه پرداخت سود شان باشد که هیچ اعتباری به آنها نیست همانگونه که در اعتراضات وسخنان سهامداران آن شرکت مشهود است،سهامداران به سخنان وگفته های مسئولین شرکت اعتمادی ندارند این شرکت در جراید ورسانه زمان اعلام پرداخت سود را اعلام ولی آنرا پرداخت نمی کند واگر با تنگنائی نیز روبروست مشخص نمی کند تا سهامدران با شرکت همراه شوند این است نتیجه خصوصی سازی ؟مگر نه اینکه با خصوصی سازی بایستی وضعیت شرکت بهتر شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
شرکتی که 43 درصد تعدیل مثبت داشته به خاک سیاه داری میکشونیش همه گفته های مدیرعامل درسته برو نگاه کن ببین سال 86 سودش چقدر بوده و سال پیش چقدر خدا ازتون نگذره
ناشناس
سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
دوست عزیز این اقا تا امروز هرچی گفته خلاف واقع بوده، قراردادی که هنوز تایید نشده اونم تو کشوری که در حال جنگه و شاید تا چند روز آینده سقوط کنه، آمار جعلی تولید کنتور داخلی ، سیاه نمایی در تولید محصولات غیر واقعی از جمله کنتور هوشمند پنل های خورشیدی دستگاه های پوز ،سوء مدیریت و عدم پرداخت حقوق ، حق بیمه و مطالبات کارکنان و بازنشستگان و...
رضا
United States of America
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
خواهشا چاپ کنید این نظر من است.وقتی یک شرکت دولتی را تحت نام خصوصی سازی به بخش خصوصی میفروشند و .....بهتر از این نمیشود.ارزش سخن تا اینجا کم میشود
محسن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹
..پای درددل کارگراش بنشینید گریتون در می آد ..
ارش
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۵
من یکی از کارگران شرکت بودم تا همین چند روز پیش که شرکت کنتور سازی نزدیک به 300 نفر نیرو با سه ماه حقوق معوقه به سادگی انداخت بیرون ما توهین سه ماه حتا یه هزارتومن هم از شرکت نگرفتیم خط تولید برد صاردات به تاجیکستان همش دروغه نزدیک دو ما شرکت اصلا تولید نداشت آقای مدیر عامل هرجی مگه محضه بخدا راست ميگم کافی یکم تحقیق کنید بورس نیوز هرجی مگه این حقیقت