بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر : ۱۳۱۳۴۶
نماینده مردم اصفهان با انتقاد از تعلل رئیس جمهور برای برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی گفت: از آقای هاشمی تقاضا دارم به همان اندازه که درباره مسایل زندانیان سیاسی و سانسور صحبت می‌کند درباره مشکلات واقعی مردم نیز اظهار نظر کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه در نطق میان دستور خود با تبریک هفته دولت و هفته کرامت گفت: در شرایط کنونی با توجه به آنچه که در اطراف ما می گذرد تلاش کشورهای سلطه این است که با دین و اسلام ناب مبارزه کنند.

وی به دغدغه ها و نگرانی های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: این اوضاع بی بند و بار کنونی نشان از نگرانی صحیح و دقیق مقام معظم رهبری از مسایل فرهنگی دارد که ایشان بارها از آن به عنوان تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی یاد کردند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استکبار جهانی برای محو و نابودی دین و اسلام و ولایت کمر بسته اما این نیت پلید خود را به گور خواهد برد.

سالک خطاب به مقام معظم رهبری تصریح کرد: از تریبون مجلس و از طرف همه موکلین مجلس اعلام می کنیم آماده هر گونه امر جهادی هستیم و آمریکا و اسرائیل رو به اضمحلال هستند و پیروزی اسلام را با سرپرستی حضرت مهدی (عج) و نابودی آمریکا جشن می گیریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت سپاه پاسداران برای شکار و نابودی یک پهپاد رژیم صهیونیستی و با بیان این که این عمل نماد اقتدار اسلام ناب است، گفت: همچنین پیروزی مقاومت مردم فلسطین را علیه رژیم غاصب صهیونیستی تبریک می گوییم.

وی خطاب به هاشمی رفسنجانی گفت: از آقای هاشمی تقاضا می کنم به همان اندازه که درباره زندانیان سیاسی، سانسور، آزادی بیان و انتخابات گذشته صحبت می‌کند درباره مشکلات واقعی مردم و اقتصاد مقاومتی نیز نظراتش را بیان کند شاید وی دوران ریاست جمهوری خودش را فراموش کرده اما مردم و آگاهان سیاسی آن دوران را فراموش نکرده اند.

سالک در ادامه نطقش همچنین خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی چرا برای برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی تعلل می کنید. مشکلات موجود بسیار جدی است تا آنجا که اعتراضات علنی حوزه های علمیه را نیز در پی داشته است.

وی افزود: البته در این باره جای گله از سایر قوا باقی است چرا که آنها نیز در این زمینه تماماٌ به وظایف خود عمل نکردند.

نماینده مردم اصفهان در بخش دیگری از نطقش به مسایل و مشکلات حوزه انتخابی خود به خصوص کمبود آب شرب در استان اصفهان پرداخت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
شما آقاي سالك و دوستانتان آنقدر در مورد مشكلات مردم صحبت مي كنيد (البته تنها صحبت وگرنه عملكرد 8 ساله تان را ديديم كه كشور را چگونه به لبه پرتگاه كشاند)
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
لطفا جنابعالی به بد بختی مردم اشاره کنید نه حرفهای مقامات !این مردم هستند که جلوی امریکا و اسراییل می ایستند نه جنابعالی