بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
کد خبر : ۱۳۱۴۸۷
به گزارشخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛چشمه آب معدنی خمده در روستای خمده در 20 کیلومتری جنوب فیروزکوه در یک منطقه زیبای تفرجگاهی قرار دارد. این منطقه به عنوان دومین نقطه گردشگری شهرستان فیروزکوه (پس از تنگ واشی) مطرح بوده و در مواقعی که هوا مساعد است، پذیرای خیل عظیم گردشگران و علاقه‌مندان است.







آب این چشمه برای دردهای مفصلی و استخوانی و بیماری‌های پوستی مناسب است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فررانه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
چشمه اب معدنی خمده اب بسیار تمیز و شفافی دارذ.و میشود در ان شنا کرد و لی یادتان باشد که یکساعت مخصوص اقایان و یکساعت مخصوص خانمها میباشد و نفری 1000 تومان ورودیه دارد.
جهانبخش نیکوپور
Germany
پنجشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰
من به سهم خودم از اینکه زادگاه زیبای من را به هموطنانم معرفی کردین بسیار خوشحالم و از شما تشکر می کنم. باور بفرمایید ما اهالی روستای خمده واقعا دوست داریم گردشگران و هموطنان عزیز مان از این منطقه زیبا و نعمت های خدادادی آن استفاده کرده و لذت ببرند. در سالهای اخیر این منطقه خوب شناسانده شده و خیل عظیمی از گردشگران از آن بازدید می کنند ولی این کافی نیست . اهالی روستا اقدام به تاسیس شرکت تعاونی چشمه آب معدنی کردند که در آینده بتواند گام های اصولی در جهت توسعه آب معدنی، جذب گردشکر، ایجاد بسترهای لازم برای گردشگری بردارد. و به صورت ساماندهی شده خدماتی را در خور گردشگران عزیز ارائه بده.
سعید عباسی پور
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
سلام میخواستم ببینم استخر آب معدنی روستای خمده باز هست که ما برنامه ریزی کنیم برای آخر هفته برای گردش و شنا بیام سمت فیروزکوه