بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
کد خبر : ۱۳۱۵۳۲
 فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: تعهداتی در بخش‌های مختلف برای سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده که بالغ بر 100 میلیارد تومان برای اجرای کامل آنها اعتبار لازم است.

به گزارش «انتخاب»، سردار اسماعیل احمدی مقدم در جمع خبرنگاران محلی زاهدان بیان کرد: نشست‌ها و جلسات زیادی در حوزه فعالیت‌های فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شده که بیشترین تمرکز برای تقویت فرماندهی نیروی انتظامی و مرزبانی برای افزایش امنیت در استان است و تعهداتی در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده که بالغ بر 100 میلیارد تومان برای اجرای کامل آنها اعتبار لازم است که قسمت اعظم این تعهدات به جز موارد وقت گیر تا پایان سال 94 با تخصیص کامل اعتبار مورد نیاز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: از سال گذشته اقدامات گسترده و فعالیتهای زیادی برای ارتقاء آرامش و امنیت با همکاری سپاه پاسداران برای جبران عقب ماندگی‌ها در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

به نوشته ی ایسنا، وی گفت: نیروهای امنیتی در مناطق مرزی کنترل فوق‌العاده قوی داشته و دارند و تاکنون بسیاری از عملیاتهای تروریستی که قصد نفوذ به کشور داشته‌اند خنثی و عوامل آنها را دستگیر کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تا آبان ماه امسال پیچیده و آلوده‌ترین نقاط مرزی جنوب سیستان و بلوچستان را تحت کنترل کامل قرار خواهیم گرفت و تاکنون 70 کیلومتر از مرزهای این منطقه از لحاظ راه سازی، امنیت و ... مورد بهره برداری قرار گرفته و به زودی مرزبانی در آنجا مستقر خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از عملیات‌های تروریستی، تقویت و تجهیز یگان‌های ویژه و خنثی کننده انفجار در استان در دستورکار این نهاد قرار گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به پیشروی گروهک داعش در یک ماه اخیر به مرزهای غربی کشور نیز گفت: این گروهک مورد حمله دولت عراق قرار گرفته و هیچ نقطه تماسی با مرزهای غربی ایران نداشته و در حقیقت دولت عراق در سدکردن اقدامات تروریستی داعش موفق بوده و ایران از این نظر هیچ نگرانی در نقاط مرزی ندارد و آمادگی و تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است.

وی تأکید کرد: تا پایان امسال یا اوایل سال آینده با ورود نیروهای انسانی جدید، سازماندهی جدیدی در یگانهای انتظامی استان سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‌ها در نشست‌های اخیر به گونه‌ای طراحی شده تا گام بزرگی برای ارتقاء امنیت در ورودی و خروجی مرزهای این استان با کشورهای همسایه برداشته شود. 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرمانده
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
برو با خیال راحت بگیر بخواب !
حالا حالا ها کو داعشششششششششششششش !