بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر : ۱۳۱۶۱۳

یکی از گفته‌هایی که این روزها بسیار در کلام همسران جاری می‌شود این است که مشکلات اقتصادی، یا شرایط زندگی، زمان و امکان و حتی حوصله پرداختن به روابط زناشویی را در میان زوجین محدود کرده یا بشدت کاهش داده است. در این میان مردانی هم هستند که اصولا بنا به شرایط ذهنی یا سنی گرفتار تنبلی جنسی شده‌اند. از سوی دیگر این مورد که خیانت زنان در جامعه بیشتر شده نیز -درست یا غلط، بر طبق آمار یا بر حسب حدس و گمان- گهگاه شنیده می‌شود. توصیه‌های یک مشاور خانواده را در همین زمینه آورده‌ایم و مطالعه آن را بخصوص به مردانی توصیه می‌کنیم که چه به سبب آن شرایط ذهنی یا سنی، و چه به سبب گرفتاریهای کاری و شغلی از روابط زناشویی غفلت می‌کنند و ندانسته زمینه‌ساز فروپاشی بنیان خانواده می‌شوند.

جام جم سرا: در سالهای اخیر طی تجربیات فراوان دریافته‌ام که زنان بیش از مردان طالب روابط جنسی‌اند؛ فقط تفاوت آن‌ها با مردان در این است که آنان به‌زودی تحریک نمی‌شوند و یا با شنیدن یا مشاهده اتفاقات جنسی به مانند مردان، آمادگی جنسی نمی‌یابند ولی میل و رغبت در آنان بیش از مردان است. گرچه این ادعا سالیان سال وجود داشته و برخی قبول داشتند و بعضی نیز آن را رد می‌کردند ولی من خود شخصاً به چنین واقعیتی در طول مشاوره‌های خود دست یافته‌ام.

باید توجه داشت که همین میل و رغبت زیاد، مشکلات فراوانی را نیز به همراه داشته است. زیرا در طول سالیان اخیر بسیاری از مراجعینم بویژه زنانی که به همسر خود بی‌وفایی یا خیانت کرده بودند، اظهار می‌داشتند: علت خیانت ما به شوهرانمان این بوده که آن‌ها قدرت پاسخگویی به نیازهای جنسی ما را نداشتند و یا در رابطه جنسی تنبل شده‌اند.

به‌طور معمول مردان میانسال نسبت به مردان جوان، دیرتر به مرحله ارگاسم می‌رسند و این اندازه‌گیری نه بر اساس هفته‌ها و روزها، بلکه بر مبنای قدرت مردان از حیث دقیقه و ساعت قابل قیاس است. این نکته را باید بدانیم که هیچ مردی نمی‌تواند موضوع عدم تمایل جنسی خویش را در ورای سنین میانسالی مخفی نماید و ادعا کند که چون سن و سالی از وی گذشته، قادر به رساندن زنش به مرحله ارگاسم واقعی نیست.

پس مشکل کجاست؟

متأسفانه برخی از مردان در ایجاد رابطه جنسی با همسرانشان دچار خطاها و اشتباهاتی می‌شوند که بسیار خطرناک است. شاید اگر زن در شبی از شوهرش تمنای جنسی داشته باشد ولی در این شرایط مرد بگوید: «امشب خیلی خسته‌ام»، در واقع خود او تبر کوبنده و کشنده را بر فرق تنومند زندگی زناشویی خود کوبیده است!

به نوشته درس زندگی، آنچه در این قضیه، مهم جلوه می‌کند این است که مرد با همه قدرت و توانی که دارد با به زبان آوردن چنین جملاتی اقتدار خویش را از دست می‌دهد و در برابر زنش مجسمه‌ای توخالی جلوه می‌کند. این دسته از مردان غالباً در محل کار، پارک، سینما، خیابان، اتوبوس و … با دیدن زنان دیگر، چنان اشتهای جنسی سرسام‌آوری می‌یابند که آدمی باورش نمی‌شود؛ ولی با رسیدن به خانه، سرد می‌شوند و ادعایی عجیب و ناهمگون دارند.

تنبلی جنسی و دلایل و لطمات آن

اگر واقعیت را پذیرا باشیم این مشکل پیش از آنکه دلیل فیزیکی داشته باشد، دلیل روانی دارد. مرد یا آن تصوراتی را که از همسر خود دارد، نمی‌تواند کسب کند، و یا اینکه شرایط زن برای رابطه جنسی او جذابیت و گیرایی لازم را ندارد و باعث تحریک جنسی شوهر نمی‌شود.

در طول تاریخ همیشه مرد به دنبال زن بوده و با اشتهای زیادی او را طلبیده است. احساس تمایل و نیاز جنسی در مرد تا حدودی شخصیت و توانایی او را نشان می‌دهد. پس چگونه است که مرد با درک این حقیقت بصراحت در برابر زنش اعتراف می‌کند که تمایل به رابطه جنسی ندارد؟ آیا به نظر شما این به نوعی از دست دادن قدرت و اقتدار مرد نیست؟ اگر هست چرا مرد از نظر روحی خود را تا بدین حد ضعیف نشان می‌دهد؟

برای حفظ بنیان خانواده، مردان در هر شرایط سنی که باشند، وظیفه دارند نیاز جنسی همسرشان را برآورده سازند و اگر لازم است با همراهی یک مشاور خانواده مشکل خود را حل کنند وگرنه در پی این ناتوانی جنسی‌، زمینه بروز خیانت زن و یا شکلگیری سایر مشکلات زناشویی فراهم شده است

گسترش ارتباطات اجتماعی میان زنان و مردان، تداخل جنسیت زن و مرد در محیط کاری و بیرون باعث گردیده است که دید زنان درباره مسائل جنسی بیشتر و بازتر شود. کسب آگاهی از مجلات، فیلم‌ها و شیوه‌های نوین ارتباط جنسی باعث گردیده که زنان امروزی نسبت به زنان دیروز، واقع‌گرایانه‌تر و فانتزی تر عمل کنند تا سنتگرا و مغلوب. از این‌رو اگر بگوییم امروزه توازن عملیات جنسی در میان مردان و زنان نیز دچار گوناگونی و تحول شده است، چیزی به اغراق نگفته‌ایم.

دیگر زن امروزی، همان زن چندین دهه قبل نیست که تابع خواسته و تمنای جنسی مرد باشد، بلکه او اکنون خود طراح و ترسیم کننده حالات روابط جنسی است. بنابراین زن امروزی از نظر جنسی زنی سیری‌ناپذیر به شمار می‌رود و با توجه به چنین حقیقتی زنان استادانه عمل می‌کنند.

وضعیت مردان در چنین شرایطی بسی حساستر و بحرانی‌تر است. اگر زن از حیث مسائل جنسی محجوب و وفادار به شوهرش نباشد، هیچ‌گاه سیری نیافته و آشکارا از ارضای تمایلات جنسی خویش بحث خواهد کرد. باید اعتراف کرد که مردان نیز از چنین زنانی واهمه دارند؛ زیرا هرگاه مردی احساس کند انگیزه و میل جنسی همسرش از او بیشتر است، به قدر یقین خویشتن را فاقد قدرت و مردانگی دانسته و همیشه پایه‌های زندگی‌اش را متزلزل احساس می‌کند.

چنین ترسی باعث می‌گردد که مرد در تدارک فانتزی‌هایی باشد که رابطه جنسی را برای زنش جذابتر سازد و به همین علت است که او با دیدن زنان دیگر، یک مقایسه جنسی میان آن‌ها و همسر خود صورت می‌دهد و میل جنسی‌اش بشدت بالا می‌رود اما مشکل اینجاست که وقتی وارد خانه می‌شود، دیگر میل چندانی به برقراری رابطه زناشویی با همسر خود ندارد!

یکنواختی، یکی از دلایل تنبلی

خطری که روابط زناشویی را تهدید می‌کند این است که هر اندازه روابط زناشویی میان زن و شوهر بیشتر می‌شود، انجام آن نیز یکنواختتر به نظر می‌رسد. در چنین شرایطی زنان درصدد کسب لذات بیشتری می‌شوند و اگر محجوب و وفادار به شوهرشان نباشند، به سوی مرد دیگری متمایل می‌شوند تا رابطه جدیدی را تجربه کنند. این گونه است که خیانت زن به شوهر شکل می‌گیرد.

بدیهی است اگر مرد دارای سلاحی مجهز جهت دفاع از خودش نبوده و نتواند فانتزی جدیدی را در ذهن خود نسبت به همسرش ارائه دهد، مسلماً رابطه جنسی یکنواخت تر جلوه خواهد کرد. اگر زن نیز در برابری و هماهنگی جنسی مرد دچار یکنواختی شود، از جهت دیگر، مرد در طلب موارد فانتزی جدیدی خواهد بود و به همسر خود خیانت خواهد کرد.

با این تفاسیر برای جلوگیری از هم پاشیدگی بنیان خانواده، مردان در هر شرایط سنی که باشند، وظیفه دارند نیاز جنسی همسرشان را برآورده سازند. مرد اگر تصور می‌کند که توانایی و انرژی جنسی لازم را ندارد، باید با همراهی یک مشاور خانواده مشکل ذهنی خود را حل کند وگرنه او با ناتوانی جنسی‌اش زمینه بروز خیانت زن و یا شکلگیری سایر مشکلات زناشویی را فراهم نموده است.

مردان باید بدانند که هم زنان بسیار وفادار ، هم زنان بی‌وفا و هم حتی زنان خیابانی طالب مردی هستند که همیشه از نظر جنسی قدرتمند بوده و حاکمیت خویش را اثبات نماید. در واقع تخت روان جنسی زندگی در روی شاسی قوی و نیرومند مرد استوار شده است و اگر این شاسی مقاوم، محکم و مطمئن باشد، مسلماً حرکت تخت روان نیز راحت‌تر خواهد بود.

در غیر این صورت، زن و شوهر برای حفظ زندگی مشترک خود و جلوگیری از خیانت احتمالی، بهتر است به کمک مشاور خانواده، تکنیک‌های افزایش میل جنسی را فرا بگیرند و به کار برند وگرنه قطعاً زمینه بروز اختلافات زناشویی و یا خیانت همسر خود را فراهم خواهند ساخت.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
خبر هيچ سنخيتي با بورس نيوز ندارد؟ حداقل بزنيد +14
مدیر سایت
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
:مخاطب گرامی 

 
 شما مجبور به خواندن خبر نیستید اگر از تیتر خوشتان نیامده مطلب را مطالعه نفرمایید 
مجتبی
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰
این رو خوب اومدی بورس نیوز ، مگه خوندنش اجباریه برادر والا من که با خوندن این مطلب توجهم بیشتر به همسرم جلب شد
ايراني 2
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
جواب سربالا ندهيد مثل اينه كه دريك سفره ، يك منظره زشت ببيني كه بوي زننده دارد و اعتراض كني آنوقت ميزبان بگويد : مجبور نيستي آنرا بخوري
ايراني
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۸
منظور من اين بود كه وقتي اسم سايت بورس است نوشتن درباره اين موضوع سنخيتي با بورس نيوز ندارد مگر اينكه شما بگوييد كلمه بورس را بي هدف انتخاب كرده ايد. سايتهاي اجتماعي و خانوادگي تا دلتان بخواهد اين مطالب را دارند.
ناشناس
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
اینجا رو با سفره یکی کردی الان؟
علی
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
حتما وقتی این دوستمون مطلبی از بورس نیوز میخونند اون رو با اعضای خانواده میخونن که نوشته حداقل بزنید + 14 راستی این 14 رو از کجا آوردی؟ معمولا یا 7 یا 13 و یا 18
عدی
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
این مطلب زشت بود ؟؟؟؟ جناب "ایرانی 2" صحبت نکردن در مورد همین مسائل از آنها تابو ساخته و این همه مشکل را دامن زده. فعالان بازار بورس هم زندگی خانوادگی دارند و لازم است گاهی به این مطالب توجه کنند. یک فعال بورس شاید یک سال یکبار هم به سایتهای اجتماعی سر نزند.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
بهتر است مشکلات جامعه را نپیچانید بیشترین ناهنجاریهای جامعه از فقر اقتصادی و به بلوغ ذهنی نریسدن جوانان است . جوانان تشکیل دادن زندگی و سرو سامان گرفتن را با ارضاء نیاز جنسی اشتباه گرفته اند . جوانی که نمیتواند زیر بار مسئولیت رود نباید ازدواج کند . امروزه اپارتمان نشینی و بطور کلی ازادی عمل در خانمها باعث گمراهه انها میشود والدین خانمها باید بیشتر مراقب دختران خود باشند
مینا
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
من یه دختر هستم!!!!
یه سوال دارم.
این همه خیانت که در اروپا و امریکا در بین خانواده های قروتمند و مردم متوسط حامعه اروپایی و امریکایی و در کل غربی میشوداز فقر و مشکلات اقتصادی است یا فقر ذهنی و رسیدن به پوچی بخاطر نامحدود بودن این روابطو بدون قید و بند بودن آن !!!

در هر حال من هم انتقاد دارم به مطالب اورده شده در این مقاله ولی به نوعی واقیت شده است!

پس میبینیم غربی ها هم که انقدر خیانت و بچه سرراهی و به قول خودمون حرام زاده زیاد میشن بخاطر پول نیست. اتفاقا اونها پول دارند و در پی کسب لذت بیشتر هستند و این سم است!! این هم در انتقاد به مقاله سایت و حرف شما!
هم وطن9999
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۲
مینا خانم نظر شما در مورد خانواده در غرب ببخشید کاملا اشتباه هست .
اروپا یا غرب جنگل که نیست انسانهای متمدن در انجا زندگی می کنند بر خلاف تصور شما .
در این مقاله که خیلی جالب بود و بنده برای اولا بار هست که این گونه مقاله را در سایت های ایرانی می بینم نظرم این است که نویسنده خواسته مشکل خانواده های ایرانی را بیان کند نه مشکل را با مقایسه ماست مالی کند.
ناشناس
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
علی اقا پس شما جلوی ازادی عمل خانم ها رو اگه نگیری به ناهنجاری کشیده میشن یعنی فقط با زور نگه داشته شدن ؟
علی
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
مینا خانم شما تصور اشتباهی از غرب دارید. اگه درصد بگیریم با توجه به آزادی از نظر روابط و پوشش لباس دارند با ایران مقایسه کنیم ایران خیانتش بیشتره. اونجا اکثر افرادی که متاهل هستند واقعا وفادار هستند (دقت کنید که میگم اکثر آنها نه همه آنها) و اکثر جوانان هم دوستی برای خود دارند و البته رابطه شان تعریف شده هست مثل ایران نیست که هر کسی به جنس مخافش دوست شد تنها به فکر ارضای جنسی هست. من تقریبا 10 اونجا بودم اگه یه پسری خوش تیپ که تو دنیا لنگه نداره تو خیابون راه بیافته 90 درصد دخترانی که رو برو میشن باهاش اصلا اهمیتی نمیدن چون به اصطلاح پارتنر دارن. در حالیکه ایران چه دخترا و چه پسرا خیلی حیضترند. و اون بچه هایی که میگید در غرب حرومزاده هستند اینطوری نیست و درصدشون خیلی کمه فقط دلیلش اینه که به خاطر برخی قوانین مالیاتی نمیتونن ازدواج رسمی بکنن چون دردسرش برای طلاق زیاده به همین خاطر غیر رسمی با هم زندگی میکنن که در این حین ممکنه بچه ایی هم بدنیا بیاد و ممکنه هم مرد یا زن به دلیل اختلاف همودیگه رو ول کنن برن. در کل سبک و انتظار و دیدگاه ما به زندگی خیلی با اونا متفاوته من نمیگم اونا خوبن ماها هم یه سری اخلاق خوب داریم که ندارن ولی اگه این دو فرهنگ ترکیب بشه و اصلاح بشه خیلی خوب میشه مثل دروغ نگفتن - دو رو نبودن - انجام وظایف به نحو احسن و بسیاری چیزها که در بین ماها زیاده و اونا ندارن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
فقط میخای حرفی ز ده باشی مگه زیر 14سال بورس نیوز میخونه
علی
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
دوست من مثل اینکه آمار نخوندیاااا. ممکنه بخونه شاید 13 شد اون موقع چیکار کنیم هااااا؟
Amir
GERMANY
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
خیلی هم سنخیت دارد
مثلا اگر یک شخصی که در بورس سرمایه گذاری میکند آرامش روانی نداشته باشد وزندگیش از هم پاشیده شده باشد مسلما عجولانه تصمیم گرفته و به اشتباه سرمایه گذار میکند در نتیجه زیان مالی زیادی میبیند:)
مینا
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
آفرین . همین حرف یعنی اینکه مشکلات اقتصادی فقط گوشه کوچکی از مسائل جنسی را تشکیل میدهد!
بله اگر با مردم و خصوصا بتوانی رابطه درستی ایجاد کنی اون موقع میتوانی مسائل دیگر همجون اقتصادی را نیر حل کنی!!

حالا شما تا اخر بخونید که من الان کجای کار هستم و از این اصل چقدر بهر بردم و چقدر کسب ثروت کرده ام!
علی
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶
آسمون، ریسمون و این حرف ها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
از اينكه صادقانه و روشن در اين خصوص واقعيت ها را گفتيد جاي تقدير دارد كاش در همه امور وقتي مشكلي در جامعه ديده مي شود همان ابتدا آنرا قبول كرد و دنبال راهكار بود.
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
درسته مطلب بورسی نبود ولی انسانی که بود نمی دونم چرا ما وقتی از معضلات حرف می زنیم فقط اقتصادی و سیاسی رو می بینیم اما روح و روان در هیچ کجا جایی ندارند
علی
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰
شما به نقطه خوبی اشاره کردین . ازدواج یک سنت الهیست که همه انسانها برای رسیدن به کمال و خوشبختی طالب ان هستند . ولی متاسفانه به دلایل شرایط و محدودیتهای اجتماعی در مملکت ما مکانهایی برای ارضاء نیازهای جنسی وجود ندارد . و جوانان برای رسیدن به میل خود یا بصورت غیر شرعی رفع حاجت میکنند یا اقدام به ازدواج میکنند .

متاسفانه علت اکثر طلاق های موجود در جامعه علاوه بر دلایل اقتصادی .دلایل نفسانی نیز دارد. انسان ازدواج میکند تا سرو سامان بگیرد همچنین صاحب اولاد شود ولی در این میان ارضاءنیاز جنسی نیز وجود دارد .

ما نمیتوانیم مملکت اسلامی خودمان را باممالک غیر اسلامی که هرگونه فساد و بیبندو باری بیداد میکند مقایسه کنیم ما باید دنبال راههایی باشیم تا از بی بندو باری جلوگیری کنیم خانم مینا غربی ها اکثرا به خاطر پول دنبال فحشا هستند و خیال نکنید در ان ممالک با چنین اشخاصی احترامانه برخورد میشود .

در کل دنیا چنین افرادی فاقد شخصیت اجتماعی هستند و همیشه تحقیر میشوند . میتوانید مطالعه کنید تا دریابید که منشا اکثر فحشا نیاز اقتصادیست .
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹
وقتی انسان تو یکیش مونده چگونه میشود 4 تا زن گرفت ؟ !!!!!
ناشناس
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶
پسر تو طرف مایی یا طرف اونا؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
پاسخ بورس نیوز به نظر دهنده اول در حد و شان یک رسانه مسئول نمیباشد وخارج از مسئولیت پذیری و مشتری مداری انهم برای یک سایت خبری اقتصادی است.
در علم اقتصاد به ارزش مشتری وقوقف بیشتری باید داشته باشند.

شایسته است سهامداران و مالکین نسبت به ارزش گذاری واموزش پرسنل تلاش بیشتری نشان بدهند
مدیر سایت
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
مخاطب گرامی

متاسفانه با نظر شما مخالفیم چون در هیچ سایتی خواند اخبار اجباری نیست و در ضمن این رسانه از بودجه دولت مدیریت نمی شود که بگویید از بیت المال است و خبر هم از سایت رسمی نقل شده و درد جامعه امروز است . در ضمن مگر اسم سایت فارس چون فارس است فقط باید از استان فارس بنویسد یا تابناک باید فقط راجع به تابش خورشید 
حسین زنجان
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
بدینوسیله اینجانب صمیمانه ترین احترام و ادب را محضر کارکنان شریف بورس نیوز میرسانم....بسیار بجا و عاقلانه بود...بهترین استفاده را بردیم....در ضمن خودتان را ناراحت نکنید..بعضی ها حتی با خودشون هم نمیدونند چند چندند.........خواسته یه حرفی زده باشه...اکثر مشکلات جامعه از همین قشر ..که انگشت شمارند هستش.....عزیز من دوست نداری نخون...کسی مجبورت نکرده....
ناشناس
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶
وای خیلی خوب بود....تابناک رو خیلی جالب نوشتی ...کلی خندیدیم ...مرسی
همدانی
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
من موافق انتشار مقالاتی از این دست هستم و از نشر اون در بورس نیوز هم حمایت میکنم ولی مگر رسانه نباید به خواننده ها احترام بگزاره؟ شما مسئول اطلاع رسانی درست هستید و البته که در تیتر زدن اخبار در رسانتون محق هستید ولی سلایق خوانندگان متفاوته و بر آوردن نظرات همه خوانندگان غیرممکنه. شما با نشر مقاله فوق نظر و موضع خودتون رو هم اعلام کرده اید پس دیگه نیازی نیست که به خواننده ها توهین کنید که چون رسانه مال ماست هر طور دلمون خواست خبر میزنیم. کمی صبور باشید و دیگران رو هم تخریب نکنید هر چند که شما بر حق باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
شما اگه فیلم وال استریت رو دیده باشی متوجه میشی که این خبر خیلی هم به بورس ربط داره.
omid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
مسائلی که در بورس برای سرمایه گذاران به وجود می آید ذهن آنها را به شدت مشغول کرده و قدرت جنسی را به شدت تحلیل می دهد. تحقیقات علمی و شواهد عینی نشان می دهد که میل جنسی و زاد و ولد در جوامعی که از نظر اقتصادی ضعیفت تر هستند به مراتب بیشتر از جوامع توسعه یافته است. واین نشان می دهد که خود شرایط بد اقتصادی نیست که میل جنسی را کاهش می دهد بلکه مشغله های ذهنی ناشی از آن است که باعث به وجود آمدن این موضوع می شود. مشغله ذهنی که در اثر دیدن سراب های از موفقیت و سرکوب شدن آن در مقابل واقعیت های اقتصادی و اجتماعی به وجود می آید. مسائل جنسی رابطه تنگاتنگی با ذهن و روان آدم دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
مسایل اقتصادی هم تاثیر داره، موضوع فرهنگی و بلوغ فکری هم تاثیر داره... متاسفانه، جوونای امروزی برای زندگی کردن و پذیرش مسئولیت تربیت نمیشن...
ناشناس
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
جوون های امروزی انقدر بدبختی دارن که فرصت بلوغ فکری و فرهنگی ندارن
اسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
این مشاور امار و اطلاعات کافی ندارد و نمیتواند این مساله را به کل جامعه بسط دهد چون اصلا با زنانگی زنان در تضاد است و اینطور نیست که میل جنسی در زنان بیشتر از مردان باشد مگر اینکه اختلاف سنی مرد خیلی بیشتر از زن باشد
ناشناس
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
پس شما خبره این کار هستی؟ اقای اسی شما میتونی زنانگی زنان رو با معیارهای علمی توضیح بدی یا اونی که کارشناسه؟
بانو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
الان بحث شما ها چه نتیجه ایی داشت ؟
مرد اگه ذاتا تنوع طلب باشه نمیشه جمعش کرد
ایرانی
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
اینو بد اومدی بانو ، واقعیت جامعه چیز دیگه ای هستش اونم خیانت بانوان که متاسفانه هر روز درصد میزنه ، درواقع خانم ها تنوع طلب شدند وقتی هم خانه هستند اصلا" شوهرشون روتحویل نمی گیرن که بخواد رابطه ضعیف ، متوسط یا قوی باشه درضمن خستگی ، بی حوصله بودن و .... که به آقایون نسبت داده میشه چند برابرش متوجه خانم های شاغل هستش ، تازه اگر مرد هیچ مشکل فکری ، ذهنی و... نداشته باشه تازه زنه حرفهای مادر شوهر وخواهر شوهر رو بهونه میکنه ، بانو بدون که مردا تو این زمونه مظلوم واقع شدند
لیلا
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
بنده به عنوان یک خانم خانه دار عرض میکنم اشتغال زنان در جامعه لطمه جبران ناپذیری را متوجه خانواده چه از منظر روابط جنسی ذوجین وچه از منظر تربیت فرزندان وچه از نگاه پخت وپز وجابجایی وپاکیزه گی در خانه ومهمان نوازی وووووومشکلات امروز خانواده با اشتغال زنان بسیار بزرگ شده ونتیجه ان اتفاق ناخوشایند طلاق وجدایی همسر وفرزندان را به ارمغان اورد هداما توصیه بنده این است تا جایی که امکان دارد با زنان خانه دار ازدواج کنید تا باعث ارامش خود وفرزندان خویش شویم البته گفتم تا جایی که امکان دارد بنده ارزوی موفقیت برای همه اقشار جامعه را از خداوند خواستارم
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
جوانی که از ساعت 6 صبح تا آخر شب مجبوره چند جا کار کنه برای امرار معاش دیگه رمقی برای ارتباط زناشویی نداره.
سناتور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
زن که از بر مرد بی رضا برخیزد/ بس فتنه و جنگ از آن سرا برخیزد
سالار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
مینا خانم شما چند سالتونه ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
بد نیست نام این مشاور را هم می آوردید. بنظرم ایشون دنیا رو وارونه می بینه و هیچ اطلاعی از سرد مزاجی اکثر زنان ایرونی نداره!
پیام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
واقعیت اینه که خانم ها هم شرایط رو برای مردها فراهم نمی کنن. شاید کمی رسیدگی به خودشون و یا کمی دادن روحیه به همسرشون بتونه مشکلات بی میلی رو برطرف کنه
ناشناس
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۱
داداش مشخصه دلت پره ها !
ناشناس
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
درد عشقی کشیده ای که مپرس
ناشناس
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
البته شایدم این بی میلی انعکاسی از رفتار خود شما باشه
سید مهدی رضوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
متاسفانه باید گفته بشه که در این عالم هیچ چیزی توان جلوگیری از امال و ارزوهای یک انسان رو نداره شاید بشه گفت همه انسانها حتی اونهای که به ظاهر خودشون رو مبرا از علایق دنیوی شامل پول و زن وثروت وامثال این سرشاخه نشون میدن در واقع اونها هم گرفتارن هرچند شاید پنهانی باشه . فقط وفقط یک چیز میتونه برای انسانها در تمامی موارد ذکر شده یک ترمز به حساب بیاد واون هم قابل اجرا برای همگان ولی در عمل مخصوص گروه انگشت شمار هست واون چیزی نیست جز قبول خداوند و باور به کلامش .و اجرای دستوراتی که فرموده در زندگی روزمره . واین کار هم کمتر کسی زیر بارش میره . و این قصه تا انتهای حیات هر موجودی ادامه داره
پیام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
واقعیت اینه که خانم ها هم شرایط رو برای مردها فراهم نمی کنن. شاید کمی رسیدگی به خودشون و یا کمی دادن روحیه به همسرشون بتونه مشکلات بی میلی و زود ارضایی رو برطرف کنه
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
سلام
این یک اصل بزرگ در دنیاست که : تا وقتی نیازهای فیزیولوژی انسان ها برآورده نشه نمی تونه بره سراغ بقیه نیازها (کمال و ....) هرم مزلو در درس منابع انسانی
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
واقعیت عموما عکس این نوشته است. و این خانمها هستند که زمینه این امر را در مردان بوجود می آورند.
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲
خانمی که چاق و بد قیافه شده و اصلا تنازی و دلبری بلد نیست چطور انتظار رابطه و جذب داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هم وطن9999
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۳
سایت بورس نیوز : ممنون که علاوه اخبار اقتصادی و بورس به مشکلات اساسی جامعه هم می پردازید خبری که نوشته بودید واقعا باید گفته بشود و چاره اندیشی شود و فقط تقصیر را گردن غرب و ماهواره ورسانه های غربی و... نه اندازیم . دوباره از این سایت تشگر میکنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۸
اغلب زنان امروز هر وقت می خواند از منزل خارج شوند بخودشان می رسند و اغلب در منزل شلخته تشریف دارند و....
افشين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
نخست درود بر بورس نيوز ، در مورد نوشته مينا خانم بايد بگويم بنده كه حدود 16 سال در اروپا وساير كشور ها زندگي كرده ام ، به اين صورتي كه ايشان نوشته اند خيانت و بچه سرراهي وجود ندارد . به نظر بنده هم اكنون اين مسائل در كليه جهان تقريبا به يك اندازه رواج دارد ولي اروپايي ها و آمريكايي ها به آن نظم وسيستم داده اند ولي بقيه نه، خوب بود در اين نوشته اشاره اي هم به زنان بي ميل به مسائل جنسي مي شد.مرداني كه تا كنون يك درخواست جنسي از طرف همسر نداشته اند بايد چكار كنند؟
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
اتفاقا این مطلب خیلی بدرد بخور بود...
علی اقا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
متن بیشتر سعی در منطقی دانستن خیانت زنان داره!!!!!!!!
ناشناس
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
علی آقا جون همه وقایع اطرافمون دلیل منطقی دارن اما همیشه به ما یاد دادن به این اتفاقات منطقی از راه احساس و تعصب پاسخ بدیم. یاد گرفتیم که فکر نکنیم و با احساسمون قضاوت کنیم.
بهمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
آفرین بورس نیوز اگه تو اجتماع ایران از 30 سال قبل به فکر راه حلی برای مسائل جنسی می بودند حالا دامن اجتماع را اینطور نگرفته بود و اگر الان برنامه درستی را تدوین ننمایند قطعا 10 سال دیگر بنیانی به نام بنیان خانواده معنی نخواهد داشت .
مريم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
آيا اگر دختري زير سن قانوني را که 13 ساله است به پيرمردي که سه زن عقدي و ده ها صيغه ي شرعي دارد به زور و با اخذ اجازه قاضي ( چون سن قانوني نيست بايد اجازه قاضي باشد که اصولا" اين اجازه اخذ مي شود ) به عقد پير مرد در آيد وقتي نوجواني 18 ساله شد و تازه صاحب توانائي عقلي و هيچ راه و مفري برايش نبود حتي طلاق چون پيرمرده حاضر به طلاق عروسکش نمي شود آيا بحث خيانت منطقي است ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
دمت گرم بورس نيوز بهترين مطلب و درد جامعه بود
مرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
بسيار خوب وبجا درد را عنوان كرديد لطفا راه حلها را هم در قالب مقاله وغيره جهت افزايش آگاهي جامعه ارائه نمايد
حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
پربازدید ترین مطلب خواهد شد .. حالا ببینید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
تهاجم فرهنگي باعث افزايش تحريك و بي حيايي زنان جامعه ما شده است
و اثر معكوس در روابط خانوادگي مردان دارد.
متاسفانه
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
بورس نیوز این مطلب بسیار آموزنده بود.

و یکی از واقعیت های زندگی انسان

ممنون
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
با تشکر از بورس نیوز که واقیت جامعه رو گفت و برای خواندن بیشتر این مسایل میتونید به سایت تنظیم خانواده مراجعه کنید مطالب مفیدی داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
سرکار خانم مینا؛ اینکه می فرمایید "این همه خیانت که در اروپا و امریکا در بین خانواده های ثروتمند و مردم متوسط حامعه اروپایی و امریکایی و در کل غربی میشود..." کاملا مشخصه که قضاوت شما صرفا از روی فیلمهای سینمایی هالیوود است، که بدون شک تصویر جامعه واقعی غرب نیست. مثل این میمونه که یک خارجی در مورد ایرانیها فکر کنه که مثلا زنان ایرانی تو خونه خودشون و تو جمع خونواده همیشه روسری و چادر به سر هستن حتی زمان خواب، و مردها هیچوقت همسرانشون رو لمس نمیکنن حتی زمانی که در خطر مرگ هستن و نیاز به کمک دارن، و زوجهای ایرانی همیشه جدا از هم میخوابن و .... چیزی که تو فیلمهای ایرانی دیده میشه. شما اگه فقط یک مدت کوتاهی تو همین غرب از نظر شما سرشار از فساد اخلاقی زندگی میکردید متوجه می شدید که حقیقت چیز دیگری است.
جولیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
متن مقالتون نیاز به ویرایش علمی داره
رضا
UNITED STATES
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
درود بر گردانندگان سایت بورس.افسوس که با این همه ارگان های دولتی کسی به فکر خانواده های ایرانی که همچنین مشکلاتی را دارندنیست. وروزانه شاهد فروپاشی خانواده هایی هستیم که با این مشکل خیانت زناشویی از می پاشند. و چه بسیار فزندان ایران زمینی که به خاطر پدر ومادرشان سرنوشت زندگی شان نا معلوم است. درود دوباره بر سایت بورس.
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
با سلام
ببخشیدا نمی خوام متهجرانه برخورد کنم ولی زن حقی نداره چون همسرش تو بعضی جنبه های زندگی زناشویی ضعیف عمل کرده به راحتی به اون خیانت کنه.
خونه اخرش طلاقشو میگیره میره با هر کی که خواست البته اگر به چیزی اعتقاد داشته باشه!
ناشناس
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
مشکل دقیقا همینه همین نوع نگاه. من از شما میپرسم اگر چنین مشکلاتی برای دختر یا خواهر شما پیش میومد شما براحتی پیشنهاد طلاق میدادید و ایا بعد طلاق واقعا خواهر یا دخترتون با هر کی دلش خواست میتونه بره؟ یا جامعه مریض ما اون زن رو با هزار وصله و انگ مورد ازار قرار میده. واقعیت اینه که زنان به حقوقشون آگاه شدن ولی ما مردها میخوایم با افکار مربوط به نسلهای قبل به این موضوع جواب بدیم ونتیجه هم همین مشکلات فراگیر اجتماعیه.
بابک
UNITED STATES
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
بورس نیوز عزیز ورود به این قبیل مسائل اجتماعی شاید در ایران هنوز تابو تلقی شود ولی در سایر کشور ها کاملا عادی است و سعی دارند روابط بین زوج ها را تا حد ممکن مصون از آسیب و خطا سازند. فرهنگ هر کشور و سرزمینی بر روابط زوج ها سایه اندازی می کند و بسیاری از زوج ها سعی دارند تا از علاقمندی و پایبندی طرفق مقابل نسبت به خود اطمینان داشته باشند ولی مشکل در اغلب موارد از فقدان استقلال شخصیت یکی از طرفین و هر دو ناشی می شود که در این صورت روابط زوج ها نه بر اساس خواسته های آنها بلکه بر اساس تمایلات شخص یا اشخاص ثالثی از روال عادی خود خارج می شود. به همین دلیل است که اغلب روانشناسان آمریکایی در اولین رجوع وارد بحث استقلال شخصیت می شوند و در بیش از 90 درصد موارد نقش فرد یا افراد ثالثی را در مشکل دارد شدن روابط زناشویی و عدم پایبندی به حریم زناشویی محرز تشخیص می دهند. به مجردی که طرفین بحث استقلال شخصیت را جدی می گیرند و سعی می کنند از درد دل کردن و باز کردن سفره دل خود نزد دیگران خود داری کنند و کوشش دارند با اتکا به توانایی ها وظرفیت های خود روابط فیمابین را متعادل سازندمتوجه می شوند که جو مناسبت نر شده و روابط فیمابین رو به صمیمی تر شدن می رود و طرفین احساس بهتری از با هم بودن می برند و سعی می کنند به خواسته های هم احترام بگذارند.
مریم
UNITED KINGDOM
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
با سلام
مخاطبم آقای علیرضاست که متحجرانه نمی اندیشند می خوام بپرسم آیا همین تفکر را در خصوص مردان نیز دارند یا مردان آزادند طبق قانون که حامی آنهاست بی پروا 4 زن اختیار نمایند .ضمنا" اگر بدون غرض قضاوت نمائیم می بینیم که این قانون است و شاید هم عرف غلط که در مورد مردان و اختیار نمودن 4 زن بحث خیانت را وارد نمیداند !!
عبدل قادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۲
الان معلوم میشه چقدر بیکار در جامعه وجود داره ...که میشینن با هم کل کل میکنن
ناشناس
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
متاسفم برای شما که بحث و تبادل نظر رو کل کل تعبیر میکنی. ما اگر یاد بگیریم همینجوری منطقی با هم بحث کنیم نصف مشکلاتمون حل میشه.
یاسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
پس چرا در خانواده های آزاده وجانباز که مقید به اصول دینی وشرعی هستند چنین اتفاقی نمی افتد ویا در حد اقل است مسلمانی و دین وشرع فقط نماز خواندن وقران خواندن نیست بلکه یک حفظ و طریقه زندگی سالم وپاک در جامعه میباشد زندگی دینی پاکی فرد وخانواده را تظمین میکند.
حمید
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
اصلا این مسائل ربطی به دیندار بودن و یا بی دینی افراد نداره. 1 مسئله کاملا انسانی و از مسائل اولیه و مهم زندگیه چون نمیشه نیازهای جنسی رو سرکوب کرد و باید به اونها پاسخ درخور داد. من معتقدم برای دچار نشدن به مشکلات زناشویی باید آموزش دید حالا اگر دین اینکار رو کرده باشه خیلی هم خوبه ولی همه کس رو نمیشه مثل خانواده هایی که شما گفتید مقید کرد بلکه باید راههای غیر از دین هم برای پاسخگویی به مشکلات مردم وجود داشته باشه. و اگر دین به زبانهای مختلف و از راههای مختلف به مسائل مردم جواب قانع کننده نده نمیشه مردم رو مجبور به پذیرش کرد.
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
به نظر منن بورس نیوز باید بیشتر در حوزه تخصصی خودش که اخبار اقتصادی و بویژه اخبار مربوط به بازار بورس و شرکتهای بورسی هست بپردازه و از درج اخبار متفرقه حتی اگه ارزش خبری هم داشته باشند خودداری کنه .
حالا فوقش برای اینکه تنوع و بازدید بهتری هم داشته باشید , میشه یه لینک باکس در ستون سمت راست رو به این کار اختصاص داد تا اخبار متفرقه از اخبار اصلی سایت تفکیک بشه
حمید
FRANCE
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
بنظرم عنوان نمودن اینگونه معضلات خیلی جسارت میخواهد که از این منظر بورس نیوز کارش درست بوده اما در رابطه با موضوع خیلی کارشناسانه وارد نشده و تقریبا یکطرفه به قاضی رفته . . . بهتر بود این موضوع از زبان کارشناسان به بحث گذاشته میشد و همگی استفاده میکردیم
رضایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۹
بورس نیوز عزیز سلام
دوستی که از پوشش این مطلب ایراد گرفته حق دارند
البته شما هم حق دارید
کلا هر کاری میخاید بکنید به من چه !
ناشناس
UNITED STATES
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
30% مردای ایرانی ناتوانی جنسی دارند کجای کارید.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
اینقدر خیانت زنان رو بزرگ جلوه ندید که مثلا داره زیاد میشه اصلا هم به نظر من اون طوری که شما میگید زیاد نشده . این کثافت کاری ها(خیانت) از هزاران سال پیش وجود داشته و تا قیامت هم وجود داره حالا گاهی کم و گاهی زیاد میشه . نباید به این قشر بسیار اقلیت جامعه اینقدر توجه کرد و الکی بزرگش کرد فقط باید حد الهی را برایشان جاری کرد.
شما ها هم الکی این مسائل رو به بهانه جلوگیری از گسترش فساد بزرگش نکنید. این نخاله ها همیشه وجود داشته. همون طور که گفتم فقط با زبان قانون باید با این ها سخن گفت