بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

تحقیق و تفحص از شرکتهای بیمه ای پس از تعطیلات مجلس

کارگروه مذکور، متشکل از 4 نفر خارج کمیسیون و 11 نفر از کمیسیون اقتصادی می باشد این کار گروه در نظر دارد وضعیت صنعت بیمه را از سال های گذشته تا به امروز بررسی کند.
کد خبر : ۱۳۱۶۶۲
نویسنده :
اعتماد
مقرر شده که مجلس شورای اسلامی از صنعت بیمه کشور تحقیق و تفحص نماید بطوریکه ضمن تحقیق و تفحص در خصوص وضعیت مالی و نظارتی صنعت بیمه، به بررسی وضعیت صورت های مالی شرکت های بیمه و تغییر و تحولات مدیریتی این شرکت ها پرداخته خواهد شد.

در همین راستا، فتحی پور، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالب بالا در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: با توجه به تصویب تحقیق و تفحص از صنعت بیمه مقرر شده که کارگروهی در این خصوص تشکیل شود این در حالی است که کارگروه مذکور، متشکل از 4 نفر خارج کمیسیون و 11 نفر از کمیسیون اقتصادی می باشد این کار گروه در نظر دارد وضعیت صنعت بیمه را از سال های گذشته تا به امروز بررسی کند.

فتحی پور، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، کار تحقیق و تفحص مذکور توسط این کارگروه پس از تعطیلات مجلس آغاز خواهد شد. گفتنی است که مقرر شده کارگروه مربوطه، ظرف مدت 6 ماه نتیجه را به کمیسیون اقتصادی ارجاع کند بنابراین، کمیسیون نتیجه را پس از جمع بندی و رأی گیری به صحن علنی مجلس ارسال خواهد کرد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نتیجه پس از طی شدن مراحل ذکر شده، تخلفات نیز به قوه قضاییه ارسال می گردد بطور کلی می توان اظهار کرد که کمیسیون اقتصادی در تحقیق و تفحص مربوط به صنعت بیمه در نظر دارد که وضعیت خود صنعت بیمه، صورت مالی های شرکت های بیمه ای و همچنین تغییر و تحولات مدیریت آن شرکت ها را بررسی کنند این در حالی است که علی الخصوص بحث بیمه ایران در زمینه تخلفات مالی و مدیریتی این شرکت نیز از جمله مواردی است که این کارگروه بررسی خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
البته این میتونه خبر خوبی برای شرکتهای ذیربط باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
در مورد اختلاسهای صورت گرفته بین اعضای هیئت مدیره ومدیران بالایی بیمه .... طی سالهای اخیر نیز تحقیق شود
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
جناب نماینده محترم درخصوص شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه که از سرمایه گذاری های بیمه مرکزی و بیمه ایران هست تحقیق و تفحص کنید این شرکت در خصوص املاک و مستغلات سرمایه گذاری های زیادی انجام داده است اما صورت های مالی آن شفاف نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
بنظرم این وضعیت برای شرکتهای بیمه مهم وحیاتی هست از گزارشات مالیشون خوب باشه مشتریانشون هم بشتر میشن