بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
با پیگیری های بورس نیوز به دست آمد:

مذاکره برای افزایش نرخ تایر ادامه دارد

انجمن صنعت تایر پیگیری های لازم در خصوص افزایش 20 درصد نرخ ارز را انجام داده است ولی تاکنون هیچگونه جوابی به طور قطعی از سوی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ابلاغ نشده است.
کد خبر : ۱۳۱۷۷۰
نویسنده :
محمدآموخته
انجمن صنعت تایر پیگیری های لازم در خصوص افزایش 20 درصد نرخ ارز را انجام داده است ولی تاکنون هیچگونه جوابی به طور قطعی از سوی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ابلاغ نشده است.

در هفته های اخیر خبری با عنوان "حاشیه سود یکسان پاشنه آشیل تایر سازان" در سایت خبری بورس نیوز منتشر گردید و در متن گزارش وضعیت فعلی صنعت تایر مورد بررسی قرار گرفت و عضو کمیته اجرایی صنعت تایر به درخواست تایر سازان مبنی بر افزایش 20 درصدی نرخ محصولات اشاره کرده بود.

براساس پیگیری خبرنگار ما، عضو کمیته اجرایی صنعت تایر با اشاره به نتیجه مذاکرات با سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت: انجمن به منظور اخذ مجوز افزایش نرخ فروش محصولات لاستیک سازان پیگیری های لازم را انجام داده است ولی تاکنون هیچگونه توافقی حاصل نشده است و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، جواب قانع کننده ای را اعلام نکرده است.

مصطفی تنها، دلایل عدم افزایش نرخ فروش تایر را مبهم عنوان کرد و گفت: مصوبه افزایش نرخ لبنیات بدون هیچگونه مشکلی اخذ و به اجرا درآمد ولی صنعت تایر با توجه به اینکه با صنعت خودرو در ارتباط می باشد آن گونه که از خودرو حمایت انجام می پذیرد از صنعت تایر حمایت نمی شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مجمع عمومی فوق العاده سهامداران شرکت ایران تایر عنوان شد:

تصویب افزایش 100 درصدی سرمایه "پتایر" برای تولید لاستیک رادیال

سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر خبر داد:

حاشیه سود یکسان پاشنه آشیل تایرسازان

در گفتگو با سخنگوی انجمن صنفی تایر ایران عنوان شد:

تایرسازان پیگیر افزایش نرخ لاستیک خودرو

ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
United States of America
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
فعلا دنبال نماد هایی باشیم که اخبار داخلی انها بهتره .

دیروز خبر هایی از فروش برخی ساختمان های لابسا پخش شد امروز این نماد صف خرید شد و هنوز هم جای رشد داره .

فقط خبر های داخلی ....
سمیرا
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
منم شنیدم که آبسال قصد فروش ملک داره ولی تا خواستم بخرم صف خرید شد تو این جو بد که تمام سهام ها صف فروشن اگه خبر گیر بیاد خیلی خوبه ولی به ما نمیرسه مال از ما بهترونه .