بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
کد خبر : ۱۳۱۸۸۱
شاهکاری تأسف‌بار و عجیب از اداره برق باشت برای نگه‌داشتن تیر برق در روستای ده‌شیخ‌خان احمد قابل تأمل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، در پی برنامه‌های افتتاحیه و یا کلنگ‌زنی‌هایی که به مناسبت هفته دولت که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان باشت انجام شد در یکی از این برنامه‌ها مسئولان همراه با اصحاب رسانه برای افتتاح یک طرح خدماتی به روستای ده‌شیخ منطقه خان‌احمد این شهرستان سفر کردند که با موضوع جالبی برخورد کردند.

در این سفر موضوعی که توجه بیشتر افراد را به خود جلب کرد نه طرح اجرا شده در سطح روستا بود بلکه شاهکار و اقدامی عجیب از سوی اداره برق شهرستان باشت بود که برای نگه‌داشتن تیر برق انجام داده بود.

در این اقدام اداره برق باشت تیر برق را در درون یک بشکه قیر قرار داده و درون بشکه را با سنگ‌های بزرگ پر کرده تا تیر برق مثلا استقامت خوبی داشته باشد اما تیر برق بیچاره که زیر پایش خالی بود به حالت کج درآمده و هر لحظه امکان سقوطش وجود داشت که با فرودش به زمین احتمال حادث شدن هر واقعه ناگواری دور از انتظار نبود.

اما واقعا این طرز عملکرد صورت خوشی دارد؟ آیا مسئولان این اداره اگر روزی تمام تیرهای برق بلغزند آنها را به این شکل به اصطلاح محکم‌کاری می‌کنند؟

در واقع اگر مسئولان سربزنگاه در این محل و البته به صورت اتفاقی نبودن و عکاس از این صحنه عکس برنمی‌داشت آیا فکری به حال این تیر برق چوبی می‌شد هرچند هنوز هم از بازیابی و مهار اصولی این تیر خبر نداریم اما امیدواریم حضور مسئولان و این گزارش عاملی بر اطلاع رسانی به مسئولان ذیربط باشد و علاج واقعه کنند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
تكنولوژيشه بفروشين به اروپايي ها