بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
در معاملات روز گذشته بازارهای جهانی رقم خورد

رشد 84 دلاری بنزین سوپر بدون سرب خلیج فارس

بنزین سوپر بدون سرب خلیج فارس با 84 دلار افزایش نسبت به آخرین روز معاملات هفته گذشته با قیمت یک هزار و 79 دلار و 56 سنت در تابلوی معاملات امروز ثبت شد.
کد خبر : ۱۳۱۹۰۳
بنزین سوپر بدون سرب خلیج فارس با 84 دلار افزایش نسبت به آخرین روز معاملات هفته گذشته با قیمت یک هزار و 79 دلار و 56 سنت در تابلوی معاملات امروز ثبت شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، در معاملات امروز بازارهای جهانی، نفت اوپک با 9 سنت کاهش با قیمت 99 دلار و 97 سنت به فروش رسید در حالی که معاملات نفت سبک و سنگین ایران بدون هیچگونه تغییرات قیمتی نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته به ثبت رسیده است.

براساس این گزارش، در بازارهای جهانی بنزین با سه سنت افزایش و همچنین بنزین سوپر بدون سرب خلیج فارس با 84 دلار افزایش نسبت به آخرین معاملات خود با قیمت یک هزار و 79 دلار و 56 سنت گزارش شده است.

این گزارش می افزاید، ذغالسنگ نیز همچنان با کاهش قیمت جهانی مواجه می باشد به طوریکه در معاملات امروز ذغالسنگ آفریقای جنوبی و همچنین ذغالسنگ استرالیا هر کدام با حدود 3 دلار و 50 سنت کاهش به ترتیب با 71 دلار و 44 سنت و 73 دلار و 66 سنت معامله شده است.

همچنین در بازار فلزات پایه نیز هر اونس فلز پلاتین با سه دلار کاهش با قیمت یک هزار و 416 دلار داد و ستد شد.

براساس این گزارش در بازارهای داخلی ایران محصول شمش آلومینیوم المهدی و هرمزآل با 4 هزار و 300 ریال افزایش هر کدام با قیمت 87 هزار و 300 ریال در هر کیلو به فروش رسید و همچنین شمش ایرالکو نیز با 4 هزار و 200 ریال افزایش با قیمت 87 هزار ریال در هر کیلو معامله شد.

همچنین هر کیلو شمش روی با عیار 99.95 درصد از شرکت ملی سرب و روی ایران با 11 هزار و 500 ریال افزایش در قیمت 76 هزار و 500 ریال معامله شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر