بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
کد خبر : ۱۳۲۶۳۵

شفاف ، وی در حالی که ملبس به لباس ازمایشگاهی است سر بریده ای را بدست گرفته و عده ای از کودکان با وحشت به ان می نگرند.در توضیح عکس امده است"شغل رویایی خانم دکتر تروریست"خانم مجاهده در توضیح مختصری خود را منتصب به خانواده انور اولاکی که جزو گروه های تروریستی القاعده است می نامد.وی در ادامه می نویسد فرار از جهاد شما را از مرگ نجات نمی دهد.شما هم می توانید مانند یک ترسو بمیرید و هم می توانید به مقام شهادت نائل شوید.


اخیرا هجوم برخی از دختران انگلیسی برای پیوستن به گروه داعش در سوریه و عراق اغاز شده است.برخی از انها با پیوستن به گروه تروریستی داعش مرتکب جنایات غیر انسانی وحشتناکی می گردند.



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرجام 538
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳
@@@ نباید قضیه ی پیوستن زنان و مردان ، با ملیتها و ادیان مختلف به گروه داعش را غامض و پیچیده نشان داد . شما اگر در شب چهارشنبه سوری در گوشه ای از محله تان محل مناسبی برای حرکات موزون !! فراهم آورید ، هرکس که در محله ی شما اهل این برنامه باشد ، در محل فراهم آمده حضوریافته و فعالیت !! خواهد کرد . حال اگر این برنامه شب بعد هم ادامه یابد خواهید دید که مهمان از محلات دیگر شهر نیز خواهید داشت و برنامه مفصل تر و خوشمزه تر !! خواهد شد . در مورد گروه داعش هم همین اتفاق افتاده است . سازمان سیا با همکاری برخی کشورهای اروپایی و اسراییل گروهی بوجود آورده اند که برای هرنوع کثافتکاری جای مناسبی است . طبیعتا هرکس در دنیا که به چنین کثافتکاریهایی تمایل داشته باشد و بدنبال محلی برای ارضاء تمایلات شیطانی خود بگردد ، جذب گروه داعش می شود . باید شیطان به طراحان چنین برنامه و سیاستی جایزه بدهد . سود این برنامه برای طراحان و مجریان آن این است که خطرناکترین و حیوان صفت ترین مردم را به جان ملتهای مسلمان می اندازد و از دور به تماشا می نشیند . البته این کارهایی که از استکبارجهانی سرمی زند ، اول کار است !!!!!
شهرام
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
"سازمان سیا با همکاری برخی کشورهای اروپایی و اسراییل گروهی بوجود آورده اند که برای هرنوع کثافتکاری جای مناسبی است . " با چه مدرک و سندی چنین اتهامی رو متوجه غرب میکنی؟ چرا چهارشنبه سوری رو مثال زدی؟ رقص و شادی و پایکوبی کجاش همردیف کشتار و جنایته؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱
نمیفهمم پدران اینها از کشور ابا واجدادیشان به غربیها پناهنده میشون وبین غربیها زندگی میکنند انوقت فرزندانشان با تربیت در فرهنگ غرب مانند جلادها و خونخواران به میان مسلمانان برمیگردند
رضا
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
سلام برمیگردند به اصلیت خودشان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
فقط دريك كلام خدالعنت شان كند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
تفکر خطرناک
بهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
چرا خاورمیانه که اسلام وجود داره این همه جنایت هم هست؟ عیب از اسلامه یا مسلمانان یا وجود ثروت فراوان یا جهل مسلمانان ،
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
متاسفانه عده اي مسلمان نما از اسلام وقران فقط اين را ميدانند كه چه بكشيد وچه كشته شويد به بهشت خواهيد رفت وبازدن برچسب مشرك بودن رافضي بودن تكفيري بودن وكافر بودن اين اجاره رابه خود ميدهند كه هر جنايتي را به نام دين وخدا انجام دهند