بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
در گفتگو با مسئول روابط عمومی انجمن داروسازی بررسی شد

آخرین خبر از افزایش قیمت دارو

با توجه به لایجه خروج از رکود و حمایت از تولید داخل، به نظر می رسد که دولت اندکی از سیاست های انقباضی فاصله بگیرد تا بتوان شاهد رونق نسبی در اقتصاد باشیم.
کد خبر : ۱۳۲۸۴۱
نویسنده :
اعتماد
با توجه به لایجه خروج از رکود و حمایت از تولید داخل، به نظر می رسد که دولت اندکی از سیاست های انقباضی فاصله بگیرد تا بتوان شاهد رونق نسبی در اقتصاد باشیم به این منظور حمایت از تولید داخلی، می تواند انگیزه تولیدکنندگان را در افزایش سودآوری و در نتیجه ایجاد رونق اقتصادی افزایش دهد.

شایان ذکر است بدین منظور، احتمال مجوز افزایش نرخ در محصولات و صنایع مختلف وجود دارد. لذا به بررسی این موضوع در صنعت دارو پرداختیم.

در همین راستا، خیری مسئول روابط عمومی انجمن داروسازان در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: در حال حاضر بازار دارو از نظر تغییر قیمت در محصولات آن، دارای آرامش و ثبات نسبی شده است. بطوریکه برای داروهای وارداتی به هیچ وجه افزایش نرخی نداشتیم حتی در برخی موارد نیز شاهد کاهش نرخ داروهای وارداتی نیز می باشیم.

خیری تصریح کرد: در خصوص داروهای تولید داخل نیز می توان اظهار کرد در برخی داروهای داخلی به میزان محدود و نامحسوسی افزایش نرخ داشته اند.

وی در خاتمه افزود: در شرایط کنونی برنامه ای جهت افزایش نرخ در محصولات دارویی وجود ندارد. اگرچه بسته به شرایط ممکن است تغییراتی در این خصوص صورت بگیرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
اين دوتا جمله ي آخر مصاحبه كاملا با هم متناقض هستند!!! در جمله اول ميگه شاهد افزايش نرخ هستيم در جمله دوم ميگه برنامه يي براي افزايش نرخ نيست. آخرش كدام؟ مسئولان خودشون نميدونن چي دارن ميگن. البته طي هفته ي گذشته حدودا 20قلم دارو افزايش نرخ گرفتن(مراجعه به سايت دارو غذا)