بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر : ۱۳۲۸۵۱

به گزارش ساجدنيوز،همه افرادی که به نحوی در جامعه مورد سو قصد افراد شیطان صفت قرار می گیرند سعی می نمایند آبرو و حیثیت خود را حفظ کرده و از مجاری قانونی پیگیر اعاده حیثیت خود باشند.به گزارش دیلی خبر اما اخیرا دختر دانشجو به روش متفاوت سعی دارد حیثیت بر باد رفته خود را بدست اورد.او هر کجا می رود تشکش را بدوش می کشد.در واقع او رختخوابی را با خود همراه دارد که روی ان ابرو و حیثیتش بر باد رفته است.

دختر دانشجوی کلمبیایی هنگامی که از سوی یکی از همکلاسیهایش در سال 2012 در خوابگاهش مورد تجاوز قرار گرفت و مسولین نیز در این امر وی را مورد غفلت قرار دادند و حاضر نشدند فرد خاطی را به جزای عملش برسانند تصمیم گرفت تشک تجاوز را بدوش گرفته تا بدین ترتیب به افراد بفهماند که حق او در جامعه پایمال شده است.او حتی پایان نامه فارغ التحصیلی خود را بع تجاوزش اختصاص داد و نام تز خود را "نمایش تشک&حمل و نقل سنگین"نامید.

به گزارش دیلی خبر خانم "اما سالکوویچ"می گوید:تز پایان نامه اش سمبلی از سنگینی غمبار تجاوزی است که به صورت عمدی توسط یکی از همقطاریهایش صورت گرفت و توسط مسولین به باد فراموشی سپرده شد".

به گزارش روزنامه تایم خانم اما تنها فردی نیست که درگیر اعاده حیثیت خود می باشد.سال گذشته نیز دو دختر دانشجوی دیگر توسط همان دانشجو مورد تجاوز قرار گرفتند که متاسفانه از سوی مسولین دانشگاه هیچ حرکتی صورت نپذیرفته است.

به گزارش دیلی خبر میل انلاین نیز نوشت موضوع خانم اما به اطلاع اداره پلیس نیویورک رسید اما تا کنون اتهامی متوجه کسی نشده است.

خانم اما به خبرگزاری دیلی اسپکتیتور می گوید:تجاوز ممکن است هر جایی صورت گیرد اما من در اتاقم مورد تجاوز قرار گرفتم.من با خود تشک خود را همیشه بدوش می کشم و از مسولین اتظار دارم فرد خاطی را از دانشگاه اخراج نمایند

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
بورس نیوز به جای این اخبار گزارشی از بانک صادرات تهیه کن که مارابدبخت کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
بابا شما کوتاه بیااا
اونا این چیزا واسشون عادیع
دختره هم اتاقیش پسر بوده
میفهمی!!
حميد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
انصافآ آيا در كشور خودمان كه اين چيزها عادي نيست وقباحت دارد روزانه چند تجاوز به عنف و اذيت وآزار دختران وپسران نو جوان اتفاق مي افتد و آيا كساني كه مورد تجاوز قرار گرفته اند بخواهند اينگونه عمل كنند حكومت و جامعه با آنان چه بر خوردي خواهد داشت؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
اما در کشور های جهان سوم اینچنین موضوعاتی حتی از سوی مظلوم مخفی میشود، علاوه بر آن جابجایی این حجم انبوه از تشک ها اصلا امکان پذیر نیست.
علی
Malaysia
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
کامنت دومی که نوشتی هم اتاقیش پسر بوده. اونا به این چیزا اهمیتی نمیدن که کنارش پسر باشه یا نه. اگه مایل نیباشند عمرا تن به اون کار بدن. اون جمله ایی که نوشتین برای ایرانه که اگه یه دختر پسر یه روز در یه اتاق باشن دختره و پسره اولین چیزی که به ذهنشون میاد همون کاره. اونجا هم باکره بودن اهمیت داره. ختی تو خود آمریکا هم به دید احترام نگاه میکنن. البته بستگی به سن طرف داره که باکره بودنش ستوده بشه یا نه. چون سن بالا باشه اتفاقا امتیاز منفیه
313
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
قابل توجه اونایی که بشدت طرف دار اختلات دخترا و پسرا هستن !
313
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
اونی که نظر منفی میده جرا هیچی نمی نویسه
akbar
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
بورس نیوز اینا اینا به چه در دمامیخوره از بورس بگو تا مشتری شیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
گزارشی از دانشجویان مملکت خودمان بد نیست که با خاطر هزینه دانشگاه بعضا از عفت خود میگذرند . سوءاستفاده از دختران در اکثر شرکتهای خصوصی به خاطر حقوق ماهانه200 تومن . و..... چرا ما مشکلات مملکت خود را نمیبینیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
مبارکش باشه

به ما چه ربطی داره
arezoo
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
واقعا بعضیاچقدحس نوع دوستی ازخودشون نشون میدن باباحداقل هیچی نگوبه جااینکه بگی به ماچه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۸
حرف مفت .