بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
کد خبر : ۱۳۳۰۶۹


به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، یکی از بزرگترین مالکین هتل در جهان دارای سهام نیمی از شرکت مخابرات زین صاحب ۲۰برج آسمان خراش در کویت و مالزی و فرانسه و ایتالیا و لندن و دبی!
ناصر الخرافی ،شخصی که دارایی‌اش در بانک‌های کویت بیش از ۱۲میلیارد دلار بود و ۳۳ نفتکش در سراسر جهان داشت ،یکی از بزرگترین مالکین هتل در جهان دارای سهام نیمی از شرکت مخابرات زین صاحب ۲۰برج آسمان خراش در کویت و مالزی و فرانسه و ایتالیا و لندن و دبی!

ﺑِﺴْﻢِ ﺍﻟﻠَّﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَٰﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴﻢِ ﻭَﻣَﺎ ﻫَـٰﺬِﻩِ ﺍﻟْﺤَﻴَﺎﺓُ ﺍﻟﺪُّﻧْﻴَﺎ ﺇِﻟَّﺎ ﻟَﻬْﻮٌ ﻭَﻟَﻌِﺐٌ ۚﻭَﺇِﻥَّ ﺍﻟﺪَّﺍﺭَ ﺍﻟْﺂﺧِﺮَﺓَ ﻟَﻬِﻲَ ﺍﻟْﺤَﻴَﻮَﺍﻥُ ۚ ﻟَﻮْ ﻛَﺎﻧُﻮﺍ ﻳَﻌْﻠَﻤُﻮﻥَﺍﻳﻦ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺩﻧﻴﺎ ﺟﺰ ﺳﺮﮔﺮﻣﻰ ﻭ ﺑﺎﺯﻳﭽﻪ ﻧﻴﺴﺖ،ﻭ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺣﻘﻴﻘﻰ ﻫﻤﺎﻧﺎ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﻯ ﺁﺧﺮﺕﺍﺳﺖ؛ ﺍﻯ ﻛﺎﺵ ﻣﻰﺩﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ...عنکبوت


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
قابل توجه آقاها و آقازاده ها!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
درسته آخرش مرگه ولی چگونه زیستن هم مهم
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
اينو به اونهايي که ميليارد ميليارد سرمايه مملکت رو ميخورن بگين نه به ما مردم بيچاره که دوست داريم زودتر بريم خونه ابدي
ناشناس
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
من که دوست ندارم زودتر برم اونجا
2222
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
بورس نیوز این که خونه هممون هست
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
اینو نگه چه بگه
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
خوش به حالش.چه خاک نرمی ریختن روش.تو ایران بودی روت سیمان میریختن که نتونی یه تکون به خودت بدی
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲
تاثیر گذار بود
سورنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
خوب حداقل دنیا را داشت آخرتش پا خودش و اعمالش.اما ما چی خسرالدنیا والاخره هستیم.نه دنیا داریم ونه آخرت.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
باور کن تو همین دنیا هم معلوم نیست خوش بوده یا نه
الکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
منظورتون از این خانه چیه؟؟؟آقازاده های خودمون کم از این کاخ ها و حساب های میلیارد دلاری ندارند...ببینید این عربها حتی شیوخ میلیاردراشون چقدر ساده دفن میکنند..نه مثل ما که بت می سازیم براشون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳
تصاویر عشق و حال طرف را وقتی زنده بوده را هم بگذارید.20 برج و 33 نفت کش چند کارگرو مهندس را نون میداده؟ آیا پولدار شدن و لذت بردن جرمه ؟
ندا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
قانون طبیعت است کاریش هم نمیشه کرد.اما کیفیت زندگی به نظر من خیلی مهمه.چون یه روزی قراره بمیریم نباید از خوب زندگی کردن (البته نه به هر قیمتی) و تلاش دست بکشیم وانتظار مرگو بکشیم.ولی در کل مرگ این جور افراد از حسرت وطمع بعضیا ممکنه به طور موقت کم کنه.به هر حال یاد اوری مرگ واجبه ویه تعادل زود گذر ی در انسان ایجاد میکنه
فرجام 538
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
چقدر خوب است که ما در برخورد با پدیده های مختلف ، بدرستی زاویه ی نگاه خود را انتخاب کنیم که اگر دراین انتخاب اشتباه کردیم ، طبیعتا به نتایج اشتباهی می رسیم . به نظر من تصویر فوق این تذکر را درخود دارد که یادمان باشد بالاخره هر کس که باشیم روزی باید برویم . اینکه آقای الخرافی زندگی خوبی داشته اند معلوم نیست ، چون خوشبختی یعنی داشتن آسایش و آرامش باهم . حتی داشتن ثروت بسیار زیاد نیز دلیلی برداشتن آسایش نیست . آرامش که جای خود دارد .
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴
یاد اون جوکه افتادم که درسته میگن پول خوشبختی نمیاره ولی من حاضرم تو لامبورگینی گریه کنم !!!
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸
روحش شاد.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
دوره این شعارها گذشته! در این دنیا زجرکش بشویم چیه که آخرش مرگه؟! جدا مقایسه چندش آوری است. به بیل گیتس گفتند داری پیر میشی ناراحت نیستی که با این ثروت کلان روزی زندگیت به پایان می رسد. پاسخ داد نه! فکر می کنم آنهایی باید ناراحت باشند که زندگی را حتی شروع هم نکردند!
فرجام 538
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
محسن عزیزم سلام . پاره ای از اختلاف نظرها در زندگی ما مردم وجود دارد که با بحث و استدلال نمی توانیم یکدیگر را قانع کنیم و هرکس باید خودش به آنها برسد . مسئله ی ( ثروت باعث خوشبختی می شود یا نه؟ ) هم از جمله ی این مسائل است . اما من تجربه ی 54 سال زندگی که الحمدلله با آرامش و آسایش نسبی همراه بوده را به تو هدیه می کنم ..... داشتن غذای مناسب ، مسکن مناسب ، تفریح مناسب ، مرکب مناسب ، شغل مناسب و همسر مناسب برای هرکسی لازم است و نداشتن هرکدام از این مقولات باعث آزردگی و احساس ناخوشی می شود و به عبارت دیگر شما دارای هرنوع رفتار و تفکر و خلاصه صاحب هر مرام و مسلکی که باشی ، با داشتن امکانات فوق الذکر ( که در اینجا ما آن را در واژه ی ثروت خلاصه می کنیم ) احساس آسایش و آرامش می کنی ....... اما این ثروت از حد متوسط که فرا تر رفت ، بشرطی باعث ادامه و افزایش آرامش و آسایش تو می شود که هماهنگ با افزایش سطح آن ، روح تو ، طرز فکر تو ، علم و معرفت تو و خلاصه معنویات تو نیز ارتقاء یابد . قریب به اتفاق افرادی که ثروتشان باعث آسایش و آرامش آنها نشده و حتی برای آنها فساد و تباهی ببار آورده ، کسانی هستند که بین ثروت مادی و ثروت معنویشان " اختلاف فاز معنی دار " وجود داشته است . حال با این معیاری که به تو ارائه کردم به زندگی اطرافیانت نگاه کن . خوشبخت ترین مردم کسانی هستند که بین میزان ثروت مادی و ثروت معنویشان هماهنگی برقرار است . یعنی هم ثروت مادی بالا دارند و هم ثروت معنوی بالا . در حقیقت چنین مردمانی در همین دنیا وارد بهشت شده اند ........ اگر در این مطلبی که به عرضتان رساندم ابهامی داری ، سوال کن در خدمتت خواهم بود ، موفق باشی .