بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
مهرانگیز کار ضد انقلاب فراری در نوشتاری که روزآنلاین آن را بازتاب داده است به عیان اعتراف کرد که آیت‌الله خامنه‌ای در صحنه سیاسی ایران و منطقه صاحب نفوذ بالایی بوده و مردم و قدرت‌های منطقه گوش به سخنان و مواضع ایشان سپرده‌اند.
کد خبر : ۱۳۳۰۸۷
به گزارش افکارنیوز، همسر سیامک پورزند و از عناصر سلطنت‌طلب فراری در روز آنلاین بعد از حاشیه‌های فراوان اعتراف می‌کند: چه خوش‌مان بیاید و چه خوش‌مان نیاید آیت‌الله خامنه‌ای سوار کار شده است. قدرت‌های بزرگ در جهان پرحادثه، بسیار هارت و پورت می‌کنند، ولی در زمینه رفع بحران‌های بین‌الملل، بسی عاجزند، قدرت‌های تأثیرگذار بر منطقه به آیت‌الله خامنه‌ای گوش سپرده‌اند.مهرانگیز کار در ادامه تحلیل طولانی خود و با تکرار مواضع ضد انقلاب خارج‌نشین در مورد نظام جمهوری اسلامی، در ادامه می‌نویسد: «خطوط مدیریت آیت‌الله خامنه‌ای بر کاخ سفید و کنگره آمریکا اثر گذاشته و انتخابات ریاست جمهور آینده را در آمریکا متأثر خواهد کرد. پرزیدنت اوباما به این مدیریت... بسیار اهمیت می‌دهد... اتحادیه اروپا که جان اقتصادش به جان اقتصاد ایران بسته بود، و پس از دنباله‌روی از آمریکا در امر تحریم‌ها، منافع اقتصادی بسیاری را از کف داد، فراز و نشیب منحنی مدیریت آیت‌الله خامنه‌ای را از زاویه منافع اقتصادی خود با اشتیاق و دلواپسی پی می‌گیرد.»
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
قدرت داشتن به خودی خود فضیلت نیست. گرچه نزد عده ای تنها فضیلت موجود و ممکن است.
صاحب نفوذ بودن مقام معظم رهبری و این که ایشان حرف آخر را می زند هم امری بدیهی است و نیاز به تایید خانم کار ندارد. مربوط به امروز هم نیست.
ندا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
به این میگن یک انسان مخالف ولی منطقی و واقع بین
مینو
Germany
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
سخنان آقای خامنه ای برای من فصل الخطاب
گیله مرد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
جانم فدای رهبرم
فرجام 538
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۷
آه ! خانم کار چقدر پیرشده ای ! ترا خوب بیاد دارم . روزی که جوان بودی و سرزنده ، در میان مدیران جمهوری اسلامی جایی برای خود باز کردی و این مردم و این انقلاب به تو روی خوش نشان دادند . اما تو قدر آن را ندانستی و نمک را خوردی و نمکدان را شکستی ! البته تو خودت را در حقیقت شکستی . سالها ی سال گذشته و تو در این همه سال در خارج کشور برای یک لقمه نان ، چه ها که نکرده ای ! آیا تا حالا برای بچه های غزه هم فعال حقوق بشر بوده ای و خودت را با خونخواران بشر درگیر کرده ای ؟ البته اگر اینکار را نکرده ای مهم نیست . چون بچه های غزه به فعالیتهای تو نیازی ندارند . بهر حال امیدوارم لااقل خودت از زندگی که تا حالا بخش عمده ی از آن را گذرانده ای ، راضی باشی . اما توصیه می کنم که رضایت خدا را هم بدست بیاور . برای احتیاط لازم است ! شاید حرفهای مسلمانان و مسیحیان و یهودیان و خیلی های دیگر در خصوص وجود خدا و حساب و کتاب روز قیامت درست از آب درآمد . که دراین صورت ، هم وای بر تو و هم وای برمن !
ناشناس
-
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
افکار و اندیشه های مقام معظم رهبری برگرفته از احکام زلال دین مبین اسلام ناب محمدی(ص) است قطعا این اندیشه ها و افکار بر مدیریت منطقه و جهان و قلوب انسانهای آزاده تاثیر می گذارد.
افشین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
جانم فدای رهبر عزیزم.
ناشناس
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
خداوندا به ندای این مردم جان برکف گوش کن