بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
با گسترش روز افزون جایگاه تجهیزات الکترونیکی و اینترنتی هوشمند در زندگی افراد، رصد بازارها و انجام معاملات در حوزه های مالی و اقتصادی توسط گوشی های موبایل و تبلت ها بسیار رواج پیدا کرده است.
کد خبر : ۱۳۳۰۹۱
نویسنده :
سپهر باستان
با گسترش روز افزون جایگاه تجهیزات الکترونیکی و اینترنتی هوشمند در زندگی افراد، رصد بازارها و انجام معاملات در حوزه های مالی و اقتصادی توسط گوشی های موبایل و تبلت ها بسیار رواج پیدا کرده است. لذا شرکت کارگزاری سپهر باستان در راستای سیاست های توسعه ای خود بستر انجام معاملات اینترنتی از طریق وب سایت معاملاتی و نرم افزار همراه تریدر را گسترش داده تا با فراهم نمودن سرعت و امنیت بیشتر، کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را ارتقاء دهد.

قرعه کشی خودرو برای مشتریان آنلاین و همراه تریدر

همچنین به پاس قدردانی از همراهی شما مشتریان گرامی، کلیه مشتریانی که تا پایان شهریور ماه حداقل به اندازه یک میلیون تومان از طریق سامانه های همراه تریدر و یا وب سایت معاملات آنلاین، اقدام به خرید و فروش نمایند، در قرعه کشی یک دستگاه خودرو پراید که در تاریخ 9 مهر ماه برگزار می گردد شرکت داده می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.sepehrebastan.com مراجعه نمایید.

واحد معاملات آنلاین شرکت کارگزاری سپهر باستان

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یک دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
عرض ارادت خدمت دوست عزیزمون در سپهر باستان
محمد زنگویی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
با سلام اینجانب محمد زنگویی دانشجوی کارشناسی رشته اب خیز داری کشاورزی استان بوشهر درس می خوانم از شما می خواستم که در قرعه کشی شما شرکت کنم ادرس ما برازجان شهرستان دشتستان کوی ازادگان جنب مسجد امام علی کنار ناوایی به شماره موبایل من پیام یا زنگ بزنید با تشکر 09015311792